Dat was trouwens gewoon een reclame stunt.quote:Op maandag 10 september 2007 14:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Speelde dat ook niet rond de tijd dat de negerzoen van naam verwisselde?
Het is in Zwitserland ook aan de orde van de dag, begreep ik.quote:Op maandag 10 september 2007 14:52 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
links dus
[..]
Lekker belangrijk dus. Echt weer typisch Nederlands om ons hier druk om te maken.
Ja, in de media. Maar geen Zwitser die het wat kan schelen.quote:Op maandag 10 september 2007 14:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is in Zwitserland ook aan de orde van de dag, begreep ik.
De media zijn natuurlijk niet in de handen van Echte Zwitsers, maar van dse internationale Linkse Kerk. Het is een complot!quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ja, in de media. Maar geen Zwitser die het wat kan schelen.
Waarom denk je dat Osama Bin Laden het zwarte schaap van de familie Bin Laden wordt genoemd?quote:Op maandag 10 september 2007 14:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wiki "Mit dem Ausdruck schwarzes Schaf bezeichnet man in der Regel einen Außenseiter, der den anderen Unehre bringt oder dem gar die Schuld an Missständen gewohnheitsmäßig zugeschoben wird."
Ik zie niet in wat dat te maken heeft met criminelen. Buitenstaander? Oneer? Zondebok?
Leg jij het mij maar eens uit.
En zijn die allemaal bruin/zwart?quote:Het zal voornamelijk gaan om mensen van de Balkan.
Allemaal racisten. Zo zie je maar weer dat het racisme hoogtij viert, vooral bij links. Maar dat is niet zo vreemd, dat is altijd al zo geweest.quote:Ikke? Ik ben niet de enige die het ziet, hoor. Integendeel.
quote:
bronquote:Ook gaan er stemmen op om de woorden 'neger' en 'creool' uit het woordenboek te schrappen. Deze woorden worden tegenwoordig door veel mensen als beledigend ervaren. 'Neger' komt van het woord 'negeren'. Men bedoelde daarmee dat Afrikaanse mensen genegeerd en geminacht werden
Ik geloof niet in complotten, maar als jij het zo wilt zien, ga gerust je gang.quote:Op maandag 10 september 2007 14:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
De media zijn natuurlijk niet in de handen van Echte Zwitsers, maar van dse internationale Linkse Kerk. Het is een complot!
Mag ik heel hard lachenquote:
Omdat hij die familie tot oneer drijft.quote:Op maandag 10 september 2007 14:59 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Osama Bin Laden het zwarte schaap van de familie Bin Laden wordt genoemd?
[..]
Nee. Maar wel donkerder dan, zeg, Duitse immigranten.quote:En zijn die allemaal bruin/zwart?
[..]
Onzin. Die double entendre wordt dus ook door de liberalen gezien.quote:Allemaal racisten. Zo zie je maar weer dat het racisme hoogtij viert, vooral bij links. Maar dat is niet zo vreemd, dat is altijd al zo geweest.
dat weet jij, dat weet ik, schijnbaar weten de knuffelaars dat nog nietquote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met GroenLinks?
Overigens is dat onzin, het heeft een Latijnse wortel.
Het lijkt me overduidelijk dat dat stukje door zo'n GroenLinks stemmende alfamuts is geschreven.quote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met GroenLinks?
Jôh, je meent het.quote:Overigens is dat onzin, het heeft een Latijnse wortel.
Nogmaals, propagandastunt.quote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef JohnDope het volgende:
En niet te vergeten de 'Negerzoen' die niet meer zo mag heten van de BlankeIntellectuelen.
Als je alle partijen hun hele achterban in de schoenen gaat schuiven zijn de meeste partijen nog niet jarig. Ik denk dat de meeste linkse mensen, inclusief ondergetekende, het belachelijk vinden.quote:Op maandag 10 september 2007 15:04 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Het lijkt me overduidelijk dat dat stukje door zo'n GroenLinks stemmende alfamuts is geschreven.
En waarom is dat?quote:Op maandag 10 september 2007 15:02 schreef Floripas het volgende:
Omdat hij die familie tot oneer drijft.
Nou, wat zijn die bruin zeg, die Balkanbroeders. Het doet gewoon pijn aan je ogen.quote:Nee. Maar wel donkerder dan, zeg, Duitse immigranten.
Wat ik je zeg: allemaal racisten.quote:Onzin. Die double entendre wordt dus ook door de liberalen gezien.
Waarom zouden zo'n persbericht de deur uit doen? Het interesseert de Zwitserse bevolking verder geen reet, dit is alleen maar gratis reclame.quote:Overigens ben ik nog geen persericht tegengekomen waarin de Volkspartij zegt: "We bedoelen het anders, hoor."
Nee, dat was kapitalistische propaganda.quote:Op maandag 10 september 2007 15:03 schreef JohnDope het volgende:
En niet te vergeten de 'Negerzoen' die niet meer zo mag heten van de BlankeIntellectuelen.
En in Duitsland nu Angelkissesquote:Op maandag 10 september 2007 15:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het heet nu: de BuysZoen.
bron: http://www.buyszoenen.nl/
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoenquote:De handelsnaam negerzoen is na 86 jaar in 2006 veranderd in Zoenen om gehoor te geven aan protesten die er naar verluidt waren. Later bleek dit echter een (effectieve) marketingstunt van Buys te zijn.
Ze kunnen er wel weer een mooi verhaaltje om heen bedenken, maar Buys is gewoon gezwicht voor de druk van de BlankeIntellectuelenquote:Op maandag 10 september 2007 15:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |