denk ook bv aan My Beautiful Laundrette uit 1986 over de problematiek van Homos in een allochtone (achterstands-)omgeving en cultuur ...quote:Op maandag 10 september 2007 12:32 schreef osho het volgende:
er zijn toch al een aantal homofilms ? ik hoorde vorige week iets over "Color me bad" ofzo...beetje mosterd na de evening snack
Ja, dat is een probleem, maar aan de andere kant kun je wel bij een partij blijven en erop blijven schelden, maar dan kotst die partij je uiteindelijk wel uit. Zie ook Wilders.quote:Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef JohnDope het volgende:
Dat is het probleem met de PvdA, zolang de moslims/allochtonen daar maar op ze stemmen en in de pas blijven lopen zijn ze welkom bij de PvdA, maar zodra ze een eigen mening beginnen te krijgen, dan worden ze direct neergesabeld door de PvdA.
Daardoor winnen ze 10 zetels?quote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat is een probleem, maar aan de andere kant kun je wel bij een partij blijven en erop blijven schelden, maar dan kotst die partij je uiteindelijk wel uit. Zie ook Wilders.
In principe is dat ook wel een wisselwerking.quote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dat is een probleem, maar aan de andere kant kun je wel bij een partij blijven en erop blijven schelden, maar dan kotst die partij je uiteindelijk wel uit. Zie ook Wilders.
quote:Op maandag 10 september 2007 12:32 schreef osho het volgende:
er zijn toch al een aantal homofilms ? ik hoorde vorige week iets over "Color me bad" ofzo...beetje mosterd na de evening snack
Wat, de VVD? Die verloor er juist ongeveer tien.quote:Op maandag 10 september 2007 12:46 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Daardoor winnen ze 10 zetels?
Ah, de Marokkaan heeft ook een mening hoor, ben je misschien bang dat ze ook mocrofilms gaan maken?quote:Op maandag 10 september 2007 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
Homofilms, waarom worden films in dat soort achterlijke genre's ingedeeld. Bestaan er ook "heterofilms" dan? Straks krijgen we nog blankefilms of negerfilms. Noem het gewoon een film over homo's.
Boys zoenen is tofquote:
Shouf Shouf!quote:Op maandag 10 september 2007 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, de Marokkaan heeft ook een mening hoor, ben je misschien bang dat ze ook mocrofilms gaan maken?
The culprit must've been born without an anus.quote:Op maandag 10 september 2007 14:29 schreef Triggershot het volgende:
No shit Sherlock.
Ach joh, loop naar de hel, professionele trol.quote:Op maandag 10 september 2007 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap deze romige gast niet. Hij gedraagt zich als een olifant in een porseleinkast. Hij provoceert geheel in de stijl van wijlen gewichtige Theo en "edelweiss" Hirsi Ali. Alleen heeft deze entiteit meer haast, het geld en de roem zijn wellicht de beweegredenen.²
Touchéquote:Op maandag 10 september 2007 14:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ach joh, loop naar de hel, professionele trol.
Ik heb 10 minuten over een reply gedacht, hierkomtie:quote:Op maandag 10 september 2007 14:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
The culprit must've been born without an anus.
Koekje van eigen deeg, hihi.quote:Ach joh, loop naar de hel, professionele trol.
Ik blijf inhoudelijk reageren. Je kunt niet ontkennen dat deze romige gast provoceert en niet de intentie heeft om oprecht een debat of dialoog aan te gaan. HIj spuugt eerst in je gezicht en vraagt dan of je met hem wilt praten. Voor de duidelijkheid, dit is een metafoor. Wijlen Theo van G. en ubuntu Hirsi Ali waren van hetzelfde kaliber edoch waren zij geduldiger en zagen zij in dat die stevige bankrekening er op den duur wel zou komen. Deze romige gast heeft haast.quote:Op maandag 10 september 2007 14:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ach joh, loop naar de hel, professionele trol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |