Toevallig gezien. De bestuurder van die Porsche had gewoon ter plekke een nekschot mogen krijgen met z'n idiote gestunt. De bestuurders van de Ferrari's namen het gewoon rustig op, op een beetje flauw accuut geheugenverlies na. (Wie bestuurde de F-50? Geen ideeeeeequote:Op maandag 10 september 2007 11:00 schreef Pavement het volgende:
Eens met TS zat er ook op te wachten, zo'n jort kelder figuur die werd aangepakt maar nee hoor...die uitzending vorige week met die porsche was wel biek
Ja en ook nog: "F-50???"quote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Toevallig gezien. De bestuurder van die Porsche had gewoon ter plekke een nekschot mogen krijgen met z'n idiote gestunt. De bestuurders van de Ferrari's namen het gewoon rustig op, op een beetje flauw accuut geheugenverlies na. (Wie bestuurde de F-50? Geen ideeeeee. )
Ja dat kwam omdat er uitgerekend geen F-50 bij wasquote:
ow, heheh...quote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef LENUS het volgende:
Ja dat kwam omdat er uitgerekend geen F-50 bij was. Wel een enzo en een f-40
Ze waren aan het rijden met 7 Ferraris, de eerste 2 waren net ff te snel!quote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Fugie het volgende:
denk je dat je wakker ligt als 5 van je 27 ferraris worden aangehouden
Da's waar, maar ook toen duidelijk was om welke wagen het ging werd er nog gedaan alsof niemand een idee had.quote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
Er was wel een F50 bij hoor.quote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
ja agenten uitschelden voor landverraders en dan zelf in een bmw rijdenquote:Op maandag 10 september 2007 11:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
die agent dan die ze in wilde vorderen, die kreeg gewoon ter plaatse een stijve en je zag hem denken: zie mij 5 ferrari-rijders pownen.... echt ongelofelijk triest hoe sommige van die agenten doen, die kicken er gewoon op om burger te naaien...
en dan die andere was veel beter, hou mijn rijbewijs maar en ik geef geen verklaring, ik praat niet met landverraders.... hulde hulde!!! hahaha
Hij reageerde als een klein kind waarvan zojuist de rammelaar was afgepakt. "Boehoe, mamma die stomme meneer heeft mijn rijbewijs afgepakt, snik snik huil huil".quote:Op maandag 10 september 2007 11:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
die agent dan die ze in wilde vorderen, die kreeg gewoon ter plaatse een stijve en je zag hem denken: zie mij 5 ferrari-rijders pownen.... echt ongelofelijk triest hoe sommige van die agenten doen, die kicken er gewoon op om burger te naaien...
en dan die andere was veel beter, hou mijn rijbewijs maar en ik geef geen verklaring, ik praat niet met landverraders.... hulde hulde!!! hahaha
Kom nou als die commentaar geeft hangt ie ook alleen maar de moraalridder uitquote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef motorbloempje het volgende:Blik op de Weg
![]()
Leo de Haas
dat is pas leuke en goede TV
Ze vorderen beide anders mag je me uitleggen waarom me zus dr boxter afgesleept is na een overtreding van 51 te hard.quote:Op maandag 10 september 2007 11:09 schreef The_Foxz het volgende:
Ze vorderen het rijbewijs, niet de auto bij een overschrijding van 50 km/h.
Inderdaad die hypocrieten rijden zelf vaak nog harder dan de gasten die ze aan de kant zettenquote:Op maandag 10 september 2007 11:44 schreef alki het volgende:
[..]
Kom nou als die commentaar geeft hangt ie ook alleen maar de moraalridder uit
Als je het mij vraagt dus puur voor de show gedaanquote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ze hebben igg alles al weer terug.![]()
Zo achterlijk is ze nou ook weer niet, t was op de snelweg, 3 uur snachts en niemand op de weg verderquote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je 50 te hard door een woonwijk gaat kan ik het me wel voorstellen.
als je 50 te hard door een woonwijk gaat kan ik het me wel voorstellen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:47 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ze vorderen beide anders mag je me uitleggen waarom me zus dr boxter afgesleept is na een overtreding van 51 te hard.
heb jij wel eens gekeken?quote:Op maandag 10 september 2007 11:44 schreef alki het volgende:
[..]
Kom nou als die commentaar geeft hangt ie ook alleen maar de moraalridder uit
De homotjes uit Duitsland hadden de homotjes in Nederland getipt.quote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef Vendris het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt dus puur voor de show gedaan![]()
Die Duitsers, boefjes.quote:Op maandag 10 september 2007 11:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
De homotjes uit Duitsland hadden de homotjes in Nederland getipt.![]()
Misschien omdat ze behalve te hard rijden, ook nog eens levensgevaarlijk bezig was? Misschien omdat ze niet kon regelen dat iemand haar + auto op kwam halen?quote:Op maandag 10 september 2007 11:47 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ze vorderen beide anders mag je me uitleggen waarom me zus dr boxter afgesleept is na een overtreding van 51 te hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |