Stemvervormertje?quote:Op maandag 10 september 2007 10:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Oh ja, en de stem van de leider was echt eng.
quote:Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Heeft ie je toch ff mooi voor het lapje gehouden
quote:
Dat maakt het er niet minder eng op!quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Robin2130 het volgende:
Ik vond die vluchtende porsche veel beter (2 weken geleden dacht ik)
Oh ja dat zal zo'n man echt pijn doen ja zo'n bedragquote:Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Die kerel die het meest aan het woord was, was ook nog eens de bezitter van al die Ferrari's... 5 auto's * 95km/h te snel * 7 (per te hard gereden km) = 3325 pegels. Jonge jonge wat zal die kerel balen zeg, dat kan ie nooit betalen![]()
Aldus Petrolhead... Echt veel lol hebben de agenten er dus niet van gehadquote:En daar stapten ineens twee agenten en een camerateam uit.
[..]
Vier rijbewijzen werden in beslag genomen, maar kwamen twee dagen later dag per omgaande post ook weer net zo snel retour. Daar heb je namelijk goede advocaten voor. De klacht: ze hebben maar een auto echt goed kunnen meten, een 360 spider, en die bestuurder was nou weer net een inwoner van Spanje.
Een onwaarschijnlijk groot aantal 'bekende mensen van tv' is bovengemiddeld klein gek genoeg.quote:Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij vorderen ze in bij 50 km/h boven de toegestane snelheidquote:Op maandag 10 september 2007 10:42 schreef LENUS het volgende:
Beetje anti-climax inderdaad. Maar invorderen is pas bij het overschrijven van 2x de maximumsnelheid. Bij een snelweg waar je 120km. mag, zou je 240km moeten rijden voordat er ingevordert kan worden.
[afbeelding]
toch wel lijkt me..quote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Fugie het volgende:
denk je dat je wakker ligt als 5 van je 27 ferraris worden aangehouden
Eenschquote:Op maandag 10 september 2007 10:54 schreef Djwouter het volgende:
[..]
Volgens mij vorderen ze in bij 50 km/h boven de toegestane snelheid
Alleen het rijbewijs, niet de auto.quote:Op maandag 10 september 2007 10:54 schreef Djwouter het volgende:
[..]
Volgens mij vorderen ze in bij 50 km/h boven de toegestane snelheid
[afbeelding]
Toevallig gezien. De bestuurder van die Porsche had gewoon ter plekke een nekschot mogen krijgen met z'n idiote gestunt. De bestuurders van de Ferrari's namen het gewoon rustig op, op een beetje flauw accuut geheugenverlies na. (Wie bestuurde de F-50? Geen ideeeeeequote:Op maandag 10 september 2007 11:00 schreef Pavement het volgende:
Eens met TS zat er ook op te wachten, zo'n jort kelder figuur die werd aangepakt maar nee hoor...die uitzending vorige week met die porsche was wel biek
Ja en ook nog: "F-50???"quote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Toevallig gezien. De bestuurder van die Porsche had gewoon ter plekke een nekschot mogen krijgen met z'n idiote gestunt. De bestuurders van de Ferrari's namen het gewoon rustig op, op een beetje flauw accuut geheugenverlies na. (Wie bestuurde de F-50? Geen ideeeeee. )
Ja dat kwam omdat er uitgerekend geen F-50 bij wasquote:
ow, heheh...quote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef LENUS het volgende:
Ja dat kwam omdat er uitgerekend geen F-50 bij was. Wel een enzo en een f-40
Ze waren aan het rijden met 7 Ferraris, de eerste 2 waren net ff te snel!quote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Fugie het volgende:
Da's waar, maar ook toen duidelijk was om welke wagen het ging werd er nog gedaan alsof niemand een idee had.quote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
Er was wel een F50 bij hoor.quote:Op maandag 10 september 2007 11:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
ja agenten uitschelden voor landverraders en dan zelf in een bmw rijdenquote:Op maandag 10 september 2007 11:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
die agent dan die ze in wilde vorderen, die kreeg gewoon ter plaatse een stijve en je zag hem denken: zie mij 5 ferrari-rijders pownen.... echt ongelofelijk triest hoe sommige van die agenten doen, die kicken er gewoon op om burger te naaien...
en dan die andere was veel beter, hou mijn rijbewijs maar en ik geef geen verklaring, ik praat niet met landverraders.... hulde hulde!!! hahaha
Hij reageerde als een klein kind waarvan zojuist de rammelaar was afgepakt. "Boehoe, mamma die stomme meneer heeft mijn rijbewijs afgepakt, snik snik huil huil".quote:Op maandag 10 september 2007 11:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
die agent dan die ze in wilde vorderen, die kreeg gewoon ter plaatse een stijve en je zag hem denken: zie mij 5 ferrari-rijders pownen.... echt ongelofelijk triest hoe sommige van die agenten doen, die kicken er gewoon op om burger te naaien...
en dan die andere was veel beter, hou mijn rijbewijs maar en ik geef geen verklaring, ik praat niet met landverraders.... hulde hulde!!! hahaha
Kom nou als die commentaar geeft hangt ie ook alleen maar de moraalridder uitquote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef motorbloempje het volgende:Blik op de Weg
![]()
Leo de Haas
dat is pas leuke en goede TV
Ze vorderen beide anders mag je me uitleggen waarom me zus dr boxter afgesleept is na een overtreding van 51 te hard.quote:Op maandag 10 september 2007 11:09 schreef The_Foxz het volgende:
Ze vorderen het rijbewijs, niet de auto bij een overschrijding van 50 km/h.
Inderdaad die hypocrieten rijden zelf vaak nog harder dan de gasten die ze aan de kant zettenquote:Op maandag 10 september 2007 11:44 schreef alki het volgende:
[..]
Kom nou als die commentaar geeft hangt ie ook alleen maar de moraalridder uit
Als je het mij vraagt dus puur voor de show gedaanquote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ze hebben igg alles al weer terug.![]()
Zo achterlijk is ze nou ook weer niet, t was op de snelweg, 3 uur snachts en niemand op de weg verderquote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je 50 te hard door een woonwijk gaat kan ik het me wel voorstellen.
als je 50 te hard door een woonwijk gaat kan ik het me wel voorstellen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:47 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ze vorderen beide anders mag je me uitleggen waarom me zus dr boxter afgesleept is na een overtreding van 51 te hard.
heb jij wel eens gekeken?quote:Op maandag 10 september 2007 11:44 schreef alki het volgende:
[..]
Kom nou als die commentaar geeft hangt ie ook alleen maar de moraalridder uit
De homotjes uit Duitsland hadden de homotjes in Nederland getipt.quote:Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef Vendris het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt dus puur voor de show gedaan![]()
Die Duitsers, boefjes.quote:Op maandag 10 september 2007 11:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
De homotjes uit Duitsland hadden de homotjes in Nederland getipt.![]()
Misschien omdat ze behalve te hard rijden, ook nog eens levensgevaarlijk bezig was? Misschien omdat ze niet kon regelen dat iemand haar + auto op kwam halen?quote:Op maandag 10 september 2007 11:47 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ze vorderen beide anders mag je me uitleggen waarom me zus dr boxter afgesleept is na een overtreding van 51 te hard.
Wat hebben agenten, een BMW en landverraders met elkaar te maken? Leg het me even uit, het is maandag.quote:Op maandag 10 september 2007 11:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja agenten uitschelden voor landverraders en dan zelf in een bmw rijdenVolgens mij moet je dan nog even goed in de spiegel kijken
Die advocaat van die kakker heeft er wel voor gezorgd dat zowat alles behalve de kop van die agent onzichtbaar waren gemaakt. Iets wat ze bij wegmisbruikers anders nooit doen.quote:Op maandag 10 september 2007 12:44 schreef veldmuis het volgende:
En die kakker maar stoer doen met z'n advocaten!
Stiekem is-ie gewoon gepwnd en kon hij z'n uitje niet zelf achter het stuur beeindigen!
PWND
Die kakker zat anders flink te jammeren dat ze nette mensen waren en het anders nooit doenquote:Op maandag 10 september 2007 13:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die advocaat van die kakker heeft er wel voor gezorgd dat zowat alles behalve de kop van die agent onzichtbaar waren gemaakt. Iets wat ze bij wegmisbruikers anders nooit doen.
En ach, iemand die geld genoeg heeft voor een ferrari pwn je niet. Die heeft geld genoeg om zich niet te laten pwnen. Of dacht je dat die gasten die avond niet even lekker in Valkenburg op een terrasje zijn gaan zitten en met zijn allen flink om die agent hebben gelachen?
http://www.dumpert.nl/med(...)i_s_aan_de_kant.htmlquote:Op maandag 10 september 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Beelden?
eindelijk..quote:Op maandag 10 september 2007 13:25 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)i_s_aan_de_kant.html
quote:Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:.
Bevooroordeelde kut tv, wegmisbruikers. Tis soms wel vermakelijk, als ze weer een rijbewijs innemen, maar over het algemeen is Blik op de weg is beter.
Er is niks ingevorderd op een paar rijbewijzen na dan, die ze allang weer terug hebben.quote:Op maandag 10 september 2007 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:Typisch dat pauper programma. Rijden er eens fatsoenlijke wagens op de nederlandse wegen worden ze ingevorderd...
30+ ferraris, 2 x Bugatti Vayron(wit en blauwquote:Op maandag 10 september 2007 14:49 schreef fathank het volgende:
Net zo mooi die gozer
"Ja dit zijn mijn auto's".
Heb je het aardig voormekaar dacht ik zo....
Hij wil niet herkend worden, hij staat in de Quote tussen nr 200 en nr 250.quote:Op maandag 10 september 2007 15:00 schreef Snad het volgende:
Wie is die kerel dan?
Veyronquote:Op maandag 10 september 2007 14:56 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
30+ ferraris, 2 x Bugatti Vayron(wit en blauw), Mclaren Slr, Austin db9 etc, etc...
Is trouwens de zelfde man die laatst parkeerde op de pc hoofdstraat in Amsterdam met zijn blauwe Vayron
oh..quote:Op maandag 10 september 2007 15:04 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Hij wil niet herkend worden, hij staat in de Quote tussen nr 200 en nr 250.![]()
vastgoed.quote:Op maandag 10 september 2007 15:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Veyron
Maar wie is die man dan en wat doet hij?
Toch jammer dat je het allemaal fout hebt...quote:Op maandag 10 september 2007 15:04 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Hij wil niet herkend worden, hij staat in de Quote tussen nr 200 en nr 250.![]()
Noem nou eens een naam, ik heb geen zin in dat gezoekquote:Op maandag 10 september 2007 15:24 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het allemaal fout hebt...
Meneer staat op nr. 119 in de Quote 500.
Komt uit Eindhoven en heeft onderandere: 28 ferrari's, 1 Veyron, 1 SLR, 1 Phantom, 1 Phantom Black maar geen DB9...
Ok, db9 recent verkocht, witte Veyron besteld toen hij de blauwe ging ophalen in Frankrijk om dat de verwelkoming zo leuk was. De quote van dit jaar heb ik nog niet gelezen maar wel een grote stap voorwaarts gemaaktquote:Op maandag 10 september 2007 15:24 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het allemaal fout hebt...
Meneer staat op nr. 119 in de Quote 500.
Komt uit Eindhoven en heeft onderandere: 28 ferrari's, 1 Veyron, 1 SLR, 1 Phantom, 1 Phantom Black maar geen DB9...
Ja dat mag je alleen zeggen als je in een daf rijdt.quote:Op maandag 10 september 2007 11:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja agenten uitschelden voor landverraders en dan zelf in een bmw rijdenVolgens mij moet je dan nog even goed in de spiegel kijken
Of in een Tiger tankquote:Op maandag 10 september 2007 16:21 schreef afdak het volgende:
[..]
Ja dat mag je alleen zeggen als je in een daf rijdt.![]()
Naar het schijnt de 3e ook besteld nu... Bugatti komt volgend jaar met een Spider versie...quote:Op maandag 10 september 2007 15:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ok, db9 recent verkocht, witte Veyron besteld toen hij de blauwe ging ophalen in Frankrijk om dat de verwelkoming zo leuk was. De quote van dit jaar heb ik nog niet gelezen maar wel een grote stap voorwaarts gemaakt. Owja zijn autootjes staan op de 1e verdieping.
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 11:05 schreef fathank het volgende:
Die politieman zal ook wel iedere verjaardag gaan vertellen dat ie maarliefst 5 Ferrari's heeft aangehouden
quote:Op maandag 10 september 2007 14:56 schreef LekkerWijf het volgende:
Austin db9
quote:
Wil je met me trouwen?quote:geslacht: Vrouw
Welk huis bedoel je, lijkt me leuk om eens een keer langs te rijden als ik er in de buurt ben.quote:Op maandag 10 september 2007 18:23 schreef -Muse- het volgende:
Hij heeft inderdaad nog een Veyron erbij besteld
Je moet zn huis in eindhoven maar een bekijken, damn wat een kast! (alleen jammer dat ie zn eigen huis uit gekicked is)
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 10 september 2007 18:23 schreef -Muse- het volgende:
Hij heeft inderdaad nog een Veyron erbij besteld
Je moet zn huis in eindhoven maar een bekijken, damn wat een kast! (alleen jammer dat ie zn eigen huis uit gekicked is)
Zo te lezen aan het autopark is dat Michel (?) Perridon.quote:Op maandag 10 september 2007 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Noem nou eens een naam, ik heb geen zin in dat gezoek![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo te lezen aan het autopark is dat Michel (?) Perridon.
quote:Op maandag 10 september 2007 17:53 schreef Barcaconia het volgende:
De man heet Harrie van [de] Moesdijk.
Hij heeft 29 Ferrari's (28 rode, 1 blauwe)
Hij heeft 3 Veyron's
Hij heeft ook nog een zut andere auto's
Hij doet vastgoed.
Een deel van zijn verzameling staat op de bovenverdieping van Vd Akker BV. Gevestigd langs de snelweg A2 tussen Best en Best-West.
Dat lijkt me sterk aangezien ik er naast zat en haar naar huis had kunnen rijden, ze reed prima, gewoon snel, niet slingered of wat dan ook, geen hond op de weg.quote:Op maandag 10 september 2007 11:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Misschien omdat ze behalve te hard rijden, ook nog eens levensgevaarlijk bezig was? Misschien omdat ze niet kon regelen dat iemand haar + auto op kwam halen?
Redenen genoeg om te verzinnen. Maar je hoeft echt maar 1 aflevering WMB te zien om te weten dat doorgaans alleen het rijbewijs gevorderd wordt, en niet de auto.
[afbeelding]
29.quote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Fugie het volgende:
Hij heeft zijn derde besteldquote:Op maandag 10 september 2007 14:56 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
30+ ferraris, 2 3 x Bugatti Vayron(wit, blauw en ?), Mclaren Slr, Austin db9 etc, etc...
Is trouwens de zelfde man die laatst parkeerde op de pc hoofdstraat in Amsterdam met zijn blauwe Vayron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |