VirtualPC daarentegen doet het best goed. Maar da's MS, dus dat stinkt!quote:Op maandag 10 september 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blame: VMWare!!!! Ja, als je je had ingelezen (wat ik wel gedaan heb) wist je dat VMware nog niet optimaal werkt met Vista.
Verder nog domme blaat dingen??
Och, er zijn wel meer OS'en die niet op de lijst staan (verschilt ook per VMware versie), maar die doen het wel fatsoenlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blame: VMWare!!!! Ja, als je je had ingelezen (wat ik wel gedaan heb) wist je dat VMware nog niet optimaal werkt met Vista.
Verder nog domme blaat dingen??
Heb 1x VirtualPC gedraaid, vond het trager als VMware (onder en met XP/ Server 2003).quote:Op maandag 10 september 2007 14:40 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
VirtualPC daarentegen doet het best goed. Maar da's MS, dus dat stinkt!![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 14:40 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
VirtualPC daarentegen doet het best goed. Maar da's MS, dus dat stinkt!![]()
Boehoe, dus ik doe het lekker tochquote:Op maandag 10 september 2007 14:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, er zijn wel meer OS'en die niet op de lijst staan (verschilt ook per VMware versie), maar die doen het wel fatsoenlijk.
Toch geef ik lekker de schuld aan de systeemeisen, die (imho) voor een OS te hoog zijn.
Jongeman, dan zul je je systeem moeten upgraden.quote:Op maandag 10 september 2007 14:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Och, er zijn wel meer OS'en die niet op de lijst staan (verschilt ook per VMware versie), maar die doen het wel fatsoenlijk.
Toch geef ik lekker de schuld aan de systeemeisen, die (imho) voor een OS te hoog zijn.
Host OS -> XP Pro (SP2)quote:Op maandag 10 september 2007 14:38 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
En hoe heb je die VMWare omgeving ingesteld dan? Wat is het host-OS en wat voor machine gebruik je?
Dit soort one-liners zijn natuurlijk volkomen zinloos. Net als mijn vorige post overigens. Ik zal ruiterlijk toegeven dat dat een troll was om aan te geven dat ongefundeerd blaten wat mij betreft zuigt.
Lekker belangrijk, ook die kunnen het fout hebben.quote:Op maandag 10 september 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boehoe, dus ik doe het lekker toch.
Kleuter, niet mee te discussieren. Zandbak opmerking was terecht dus. Je hebt het tegen 2 professionals vriendje (JMG en ik) met zeker 30 jaar ICT ervaring tussen ons.
Kanker op, gek.quote:Op maandag 10 september 2007 14:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jongeman, dan zul je je systeem moeten upgraden.
Of je het nou leuk vind of niet.
Uiteraard, maar als "die" met valide argumenten aankomen, je laten zien waarom JIJ het fout hebt, tja...quote:Op maandag 10 september 2007 14:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ook die kunnen het fout hebben.
Ben trouwens wel benieuwd wanneer iemand bij jou een professional is?quote:Op maandag 10 september 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boehoe, dus ik doe het lekker toch.
Kleuter, niet mee te discussieren. Zandbak opmerking was terecht dus. Je hebt het tegen 2 professionals vriendje (JMG en ik) met zeker 30 jaar ICT ervaring tussen ons.
Anti MS gedoe? Ik zeg alleen dat ik Vista kut vindquote:Op maandag 10 september 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als "die" met valide argumenten aankomen, je laten zien waarom JIJ het fout hebt, tja...
VMware is nog niet lekker geoptimaliseerd voor Vista. kom jij aan met je anti-MS gedoe.geloofwaardigheid.
Sorry hoor, maar ik vermoed een zwaar gevalletje pebkac in deze....quote:Op maandag 10 september 2007 14:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Host OS -> XP Pro (SP2)
Systeem:
1.80 Ghz Core2Duo
2 GB geheugen
2x 120 GB Sata schijven
(Dell Inspiron 1720. 17")
Gemaakt voor, inderdaad, Windows Vista. Wat nog een redelijke hel was om er fatsoenlijk XP op te krijgen (Drivers verhaal).
In mijn geval 14 jaar werkzaam in de ICT, met uitegbreide kennis van servers, OS'en, routers, switches, SAN/NAS, Vmware (ik wel ja) ESX etc. Apple, AS/400, Unix.quote:Op maandag 10 september 2007 14:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben trouwens wel benieuwd wanneer iemand bij jou een professional is?
Werkzaam in de IT?
MCP'er?
Het was inderdaad niet serieus. Zie ook het PI aldaar.quote:Op maandag 10 september 2007 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik weet dat je niet 100% serieus bent nu, maar op deze manier komt MS dus aan de slechte naam. Nee, ik weet best dat lang niet alles wat ze maken perfect is, en dat ze fouten maken. Maar dat doet elk bedrijf.
En MS bashen is gewoon erg makkelijk. Heb 90% van de mensen op OSX een Apple zal 100% dezelfde naam hebben...
Euh, nou.. Volgens de Dell forums staat de 1720 daarom bekend. Aangezien iedereen er last van lijkt te hebben.quote:Op maandag 10 september 2007 15:01 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vermoed een zwaar gevalletje pebkac in deze....
Prutswerk van Dell uit dus? Dan vind ik wel dat je in je vorige post onterecht naar MS sneerde, met het drama om zp te installeren.quote:Op maandag 10 september 2007 15:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh, nou.. Volgens de Dell forums staat de 1720 daarom bekend. Aangezien iedereen er last van lijkt te hebben.
Veel van de drivers die je (onder het kopje XP) van de Dell site kan downloaden, zijn blijkbaar niet de goede.
Bepaalde drivers moet je bij andere modellen halen (was een gozert een paar avonden mee bezig geweest).
Dus dat is dan eerder een foutje van Dell als hetgene wat jij zegt (anders zou ik de enige zijn?).
Je haalt dingen door elkaar, Vista hadden ze goed voor elkaar. XP echter niet.quote:Op maandag 10 september 2007 15:08 schreef HeatWave het volgende:
En wiens schuld is het dus niet???? Die van MS, want DELL heeft zijn drivers niet up to date..
Tnx. Zo werkt het idd, het werkt niet dus het ligt aan MS....
Mwah, voor velen zijn er geen betere alternatieven omdat Windows, over het algemeen, makkelijk in gebruik is.quote:Op maandag 10 september 2007 15:04 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet serieus. Zie ook het PI aldaar.
Maarre.... natuurlijk is niet alles perfect. Het is echter wel het beste alternatief voor regulier zakelijk- én thuisgebruik. Als het produkt daadwerkelijk zo slecht was als velen beweren, zou dat terug te zien zijn in marktaandeel. Iedereen heeft wat te zeiken en veel gebruikers is daarom inherent aan veel gezeik. Betere alternatieven zijn er nu eenmaal niet, wat aantoont dan MS het verdomde goed bekeken heeft.
En eigenlijk zijn we natuurlijk ook allemaal best een beetje jaloers op die toko in Redmond
Ook jij haalt dingen door elkaar?quote:Op maandag 10 september 2007 15:09 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Prutswerk van Dell uit dus? Dan vind ik wel dat je in je vorige post onterecht naar MS sneerde, met het drama om zp te installeren.
Neeee, Ubuntu is lekker user-friendly. Als die kneuzen hun software niet onder vista kunnen gebruiken, is het onder ubuntu helemaal huilen met de pet op.quote:Op maandag 10 september 2007 10:01 schreef Camplo het volgende:
Ze raden trouwens MacOS X aan en Ubuntu.
Nee daar gaat alle software wel op werken natuurlijk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |