quote:Op maandag 10 september 2007 01:38 schreef Tim86 het volgende:
Check dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=vq7H8l2KVOA
Justin Gimelstob die allemaal spelers gaat interviewen voor de Tonight Show (Jay Leno)
Briljant
(@kleinzusje: incl Roddick)
"The worst loss in your career?"quote:Op maandag 10 september 2007 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Herhaal mijn post van net maar even![]()
Justin Gimelstob die allemaal spelers gaat interviewen voor de Tonight Show (Jay Leno)
Briljant
quote:Op maandag 10 september 2007 01:54 schreef Federer-fan het volgende:
Feli Federer.Ik had mijn geld op Djokovic gezet maar ik was toch voor Federer.
Ik deed dat vroeger ook wel eens. Dan heb je toch nog iets om jezelf mee te troosten als je favoriet verliest.quote:Op maandag 10 september 2007 02:07 schreef Tim86 het volgende:
lekkere surewin van gemaakt apkadaver?
Federer-fan..waarom je geld op de een en dan de ander supporten...jij bent echt een apart geval![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 02:07 schreef Tim86 het volgende:
Schitterende toernooien in Peking en Boekarestquote:Op maandag 10 september 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuurlijk, helaas nettowinst slechts 44¤, plus afschrijving wegens verlies van Nadal en Djoko terug.![]()
Afgelopen, wat nu?![]()
De tijdzones zijn iig iets gunstiger.quote:Op maandag 10 september 2007 02:30 schreef Mindlight het volgende:
Schitterende toernooien in Peking en Boekarest![]()
Schitterend filmpje iddquote:Op maandag 10 september 2007 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Herhaal mijn post van net maar even![]()
Briljant
Federer heeft bijna altijd back-odds van 1.01, 1.02 enzo. Dan moet je wel erg veel geld inzetten om iets te winnen. Zijn tegenstanders hebben altijd heel hoge odds, dus zelfs als ik maar ¤ 4 inzet, kan ik nog best wat winnen.En dat gebeurt heel af en toe, zoals tegen Canas twee keer, tegen Volandri en tegen Djokovic. Bovendien, als Federer gister had verloren had ik nog wat emotionele compensatie gehad voor Federers verlies.quote:Op maandag 10 september 2007 02:07 schreef Tim86 het volgende:
Federer-fan..waarom je geld op de een en dan de ander supporten...jij bent echt een apart geval![]()
Dan kun je beter layen.quote:Op maandag 10 september 2007 10:28 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft bijna altijd back-odds van 1.01, 1.02 enzo. Dan moet je wel erg veel geld inzetten om iets te winnen. Zijn tegenstanders hebben altijd heel hoge odds, dus zelfs als ik maar ¤ 4 inzet, kan ik nog best wat winnen.En dat gebeurt heel af en toe, zoals tegen Canas twee keer, tegen Volandri en tegen Djokovic. Bovendien, als Federer gister had verloren had ik nog wat emotionele compensatie gehad voor Federers verlies.![]()
Van dit principe snap ik nog steeds niet zoveel. Hoe kan je nou zoveel winnen daarmee? En wat als Djokovic in dat geval wint?quote:Op maandag 10 september 2007 10:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je beter layen.
Als je maximaal 4¤ in wilt zetten kun je 200 (min commissie) winnen door Federer @ 1.02 te layen.
Bij layen speel jij voor bookmaker.quote:Op maandag 10 september 2007 10:59 schreef Mindlight het volgende:
Van dit principe snap ik nog steeds niet zoveel. Hoe kan je nou zoveel winnen daarmee? En wat als Djokovic in dat geval wint?
Dank je, helder! En ik zal eens langswippen in dat topic.quote:Op maandag 10 september 2007 14:21 schreef APK het volgende:
[..]
Bij layen speel jij voor bookmaker.
Je biedt dus Federer aan voor 1.02.
Als hij wint moet jij de andere persoon uitbetalen: 200 x 1.02 = 4¤
Als de tegenstander (Djoko in dit geval) wint, verliest die andere persoon en moet hij jou zijn inzet (200¤) betalen.![]()
Beetje offtopic, meer info in de OP van dit topic: Wedden op Sport # 757 - KNLTB Klapjosti's !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |