ik zie zo al drie fouten in deze reclamezin van kluwerquote:Handzame en goed toegankelijke vastbladige wettenverzameling
Noem ze eens? Ik zie er maar eenquote:Op maandag 10 september 2007 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zie zo al drie fouten in deze reclamezin van kluwer
Dacht dat het om spelfouten gingquote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef hmmmz het volgende:
fout 1: handzame
fout 2: toegankelijke
fout 3: vastbladige
Mensen die denken dat het om spelfouten gaatquote:Op maandag 10 september 2007 00:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dacht dat het om spelfouten ging![]()
Fout 4: geen puntje op het eind.quote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef hmmmz het volgende:
fout 1: handzame
fout 2: toegankelijke
fout 3: vastbladige
http://www.kluwercollegebundel.nl/quote:Op maandag 10 september 2007 22:56 schreef CG het volgende:
wtf is een collegebundel?
Ik heb de bundel 2004 - 2005 nog, zit geen enkel blaadje los, terwijl ik periodes heb gehad waarin ik ze dagelijks gebruiktequote:Op maandag 10 september 2007 00:18 schreef hmmmz het volgende:
Heb die bundels nu 2 weken en 1 keer mee naar de uni genomen. Voor de rest heb ik er thuis amper in gebladerd. Maar bij mij in m'n werkgroep had zowat iedereen er last van. Ook een aantal docenten hadden precies hetzelfde. Het is gewoon dramatisch slechte kwaliteit
Plakkertjes.quote:Op maandag 10 september 2007 20:12 schreef Ici-Paris het volgende:
je hebt toch ook van die leuke plakkers erin ofnie?
Ik heb hem ook nog amper gebruikt en mijne zitten nog vast.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:01 schreef hmmmz het volgende:
ik heb dat boek nog amper gebruikt en de blaadjes zitten al los, dus aan mij ligt het zeker niet
Dat is speciaal gedaan voor paupers als jij, pauper.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:45 schreef hmmmz het volgende:
^ ze zijn helemaal niet verkrijgbaar met harde kaft, pauper
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef Eamon het volgende:
een vriend van me heeft hetzelfde probleem met de bundel van 2007/2008. Hij heeft contact opgenomen met kluwer en die zeggen dat het probleem te wijten is aan een productiefout. Er was iets mis met de lijm oid. Ik zal hem morgen eens vragen hoe het afgelopen is en het hier posten. Hij heeft die stickers er in ieder geval nog niet ingeplakt, misschien kan hij ze dus nog omruilen. Die van mij zijn overigens nog niet uit elkaar gevallen van ellende.
De fiscale bundels van kluwer zijn zeker wel verkrijgbaar met harde kaft. Verbaast me niets als dit ook het geval is met de normale.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:45 schreef hmmmz het volgende:
^ ze zijn helemaal niet verkrijgbaar met harde kaft, pauper
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef Eamon het volgende:
een vriend van me heeft hetzelfde probleem met de bundel van 2007/2008. Hij heeft contact opgenomen met kluwer en die zeggen dat het probleem te wijten is aan een productiefout. Er was iets mis met de lijm oid. Ik zal hem morgen eens vragen hoe het afgelopen is en het hier posten. Hij heeft die stickers er in ieder geval nog niet ingeplakt, misschien kan hij ze dus nog omruilen. Die van mij zijn overigens nog niet uit elkaar gevallen van ellende.
die van mij zijn ook begonnen met uit-elkaar vallen. Hetzelfde als jij gedaan en ik krijg aan het eind van deze week ook 2 nieuwe omdat ze ze niet meer hadden. Op welke Uni zit je? Nijmegen?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef hmmmz het volgende:
Ben vandaag met m'n bundels langs de selexyz gegaan, de boekenleverancier op de campus. Had ze eigenlijk gehaald bij de studievereniging maar ze vroegen bij selexyz helemaal niet naar een bonnetje ofzo en ik kreeg meteen nieuwe in m'n handen gedrukt. dat is pas service![]()
UvTquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:21 schreef Eamon het volgende:
[..]
die van mij zijn ook begonnen met uit-elkaar vallen. Hetzelfde als jij gedaan en ik krijg aan het eind van deze week ook 2 nieuwe omdat ze ze niet meer hadden. Op welke Uni zit je? Nijmegen?
Niet echt nee, zo'n beetje iedereen die ik ken met een kluwer heeft hetzelfde probleem. Het maakt wel veel goed dat ze je echt bijna belachelijk makkelijk een paar nieuwe geven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef DANILXL het volgende:
goede reclame voor Kluwer, dit topic
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog steeds geen problemen met mijn Kluwer![]()
Ik ook niet. En dat terwijl hij al vol zit met schitterende plakkertjes en tabjes etc.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog steeds geen problemen met mijn Kluwer![]()
Ik mag hopen dat je die van 2007-2008 inmiddels niet meer gebruiktquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 00:38 schreef Achillias het volgende:
GVD een topic uit 2007. Wie kickt zoiets dan ook.
Ah, een omhooggevallen rechtenstudent. Dit ga ik even volgen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:35 schreef Achillias het volgende:
Een collegebundel gebruiken uit 2007-2008, terwijl de hele handelsregister, awb, en anderen wetgeving verandert zijn. Wat een faal. Volgens mij heb jij die bundel dus echt niet nodig. Of je hebt ze voor het plezier om erin te bladeren. Een wettenbundel kun je makkelijk 1 jaar langer gebruiken, maar meer dan dat echt niet.
Doe zelf ook Nederlands Recht.
Het is een topic uit 2007?quote:
Dom kind, verdiep jij je nu maar eens in het Nederlands, alvorens het te hebben over spelfouten. Faler.quote:Op zondag 14 november 2010 15:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, een omhooggevallen rechtenstudent. Dit ga ik even volgen.
Haal je zelf ook even de spelfouten uit je post? Als fantastische rechtenstudent kan dit natuurlijk niet.
Jij maakt hier de fouten en etaleert je "kennis" van het recht en het uitdrukken hiervan, ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 16:00 schreef Achillias het volgende:
[..]
Dom kind, verdiep jij je nu maar eens in het Nederlands, alvorens het te hebben over spelfouten. Faler.
Knul, volgens mij heb jij totaal geen benul in wat je uitkraamt, of je bent gewoon te dom om het te begrijpen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij maakt hier de fouten en etaleert je "kennis" van het recht en het uitdrukken hiervan, ik niet.
Damn, eriksd got lawyered!quote:Op zondag 14 november 2010 17:02 schreef Achillias het volgende:
[..]
Knul, volgens mij heb jij totaal geen benul in wat je uitkraamt, of je bent gewoon te dom om het te begrijpen.
Allereerst, er is nergens in mijn argumentatie terug te lezen dat ik ook maar enigszins etaleer of mijn kennis in het recht ventileer.
Ten tweede, de feiten die benoemd worden staan vast. De meesten wetten worden elk jaar aangepast, sommige wetten worden compleet veranderd en sommige wetten komen te vervallen. Dat jij moeite hebt met lezen, hou ik op een beperkte vermogen in capaciteiten.
Ik red het al een aantal jaar prima met mijn oude bundels. Het zou mij zelfs niets verbazen als het mij beter afgaat dan TS.quote:Op zondag 14 november 2010 17:02 schreef Achillias het volgende:
[..]
Knul, volgens mij heb jij totaal geen benul in wat je uitkraamt, of je bent gewoon te dom om het te begrijpen.
Allereerst, er is nergens in mijn argumentatie terug te lezen dat ik ook maar enigszins etaleer of mijn kennis in het recht ventileer.
Ten tweede, de feiten die benoemd worden staan vast. De meesten wetten worden elk jaar aangepast, sommige wetten worden compleet veranderd en sommige wetten komen te vervallen. Dat jij moeite hebt met lezen, hou ik op een beperkte vermogen in capaciteiten.
Wacht even, deze faalhaas, komt met een povere, slappe reactie na meer dan een week. Dude, je bent nog te dom om zelfstandig te poepen. En je juridische MBO opleiding maakt je nog geen rechten student. En nu wegwezen schooier, je bent al genoeg op je plaats gewezen. Verder onderaan de ladder.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik red het al een aantal jaar prima met mijn oude bundels. Het zou mij zelfs niets verbazen als het mij beter afgaat dan TS.
Voorts verwijs ik voor "aparte" houding als het gaat om juridische zaken even naar dit topic :
Beschikking op bezwaar
Zat jij ook niet op de UvA?quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wacht even, deze faalhaas, komt met een povere, slappe reactie na meer dan een week. Dude, je bent nog te dom om zelfstandig te poepen. En je juridische MBO opleiding maakt je nog geen rechten student. En nu wegwezen schooier, je bent al genoeg op je plaats gewezen. Verder onderaan de ladder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |