hmm ik niet altijd, laat hem af en toe wel eens thuis, is het niet zo zwaarquote:Op zondag 9 september 2007 23:38 schreef MASD het volgende:
Ik draag mijn body vaak tussen mijn armen, benen en hoofd
google levert dit op:quote:Op zondag 9 september 2007 23:38 schreef afraidtech het volgende:
wat is een body? aan de naam te zien niet echt iets positiefs lijkt mij
zit dat fijn dan? kan me niet voorstellen, maar daar in tegen zittie wel altid netjes in je broek.quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Joyce25 het volgende:
Een body kan een shirt, een top of een blouse zijn die van onderen sluit. Denk aan een badpak, maar dan een normaal kledingsstuk.
Er zitten knoopjes of drukkertjes bij het kruis. Net als bij rompertjesquote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef athlonkmf het volgende:
zal een flinke avontuur moeten zijn. elke keer dat je naar de wc moet.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:38 schreef MASD het volgende:
Ik draag mijn body vaak tussen mijn armen, benen en hoofd
Daarom draag ik geen body's. Het is na elk wc-bezoek zo'n hels karwei om die klotedrukkertjes dicht te krijgen...quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er zitten knoopjes of drukkertjes bij het kruis. Net als bij rompertjes![]()
in het andere topic zei je nog dat ie zo fijn zat en zo leuk stond onder een spijkerbroekquote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef Joyce25 het volgende:
Hallo,
Ik ben benieuwd wie er wel eens een body draagt. Wil je m laten zien? (foto of plaatje)
Zelf heb ik er een van Anti Flirt, maar heb hem eigenlijk nooit aan. (ik heb nog geen plaatje kunnen vinden)
dat je zoiets op marktplaats zet.. ok. Maar dat er ook mensen zijn die zo'n ding kopen van een ander...quote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
google levert dit op:
Dat vind ik ook niet mooi. Als je dan bukt, lijkt het net of je een hemd aanhebt die je in je onderbroek hebt gestopt (en het aan weerszijden van je benen nog verder omlaag hebt getrokken).quote:Op maandag 10 september 2007 19:32 schreef Skylarz het volgende:
Die van Wolford zijn superfijn, ik draag ze bijna iedere dag. De drukkertjes zijn heel makkelijk open en dicht te doen, geen enkel probleem daarmee. Als je een lage spijkerbroek aanhebt dan zie je met een body tenminste je kont decollete niet....
zo werd er vorig jaar ook op leggings gereageerd en kijk eens wat er nu weer massaal wordt gedragenquote:
Waar kan je die van Wolford kopen? Heb je misschien een foto?quote:Op maandag 10 september 2007 19:32 schreef Skylarz het volgende:
Die van Wolford zijn superfijn, ik draag ze bijna iedere dag. De drukkertjes zijn heel makkelijk open en dicht te doen, geen enkel probleem daarmee. Als je een lage spijkerbroek aanhebt dan zie je met een body tenminste je kont decollete niet....
Leggings zijn en blijven lelijk, al draagt de Koningin ze.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef Herald het volgende:
[..]
zo werd er vorig jaar ook op leggings gereageerd en kijk eens wat er nu weer massaal wordt gedragen
Kijk eens hier voor voorbeelden... http://www.strumpfvitrine.com/en/wolford.php?var=3&var_u=18quote:Op donderdag 13 september 2007 20:14 schreef Joyce25 het volgende:
[..]
Waar kan je die van Wolford kopen? Heb je misschien een foto?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:15 schreef Joyce25 het volgende:
Heb je er een gekocht? Bij ons hadden ze ze niet.
Het is niet extreem onhandig. Als je het bij een broek draagt krijg je broek omlaag + drukknoopjes lostrekken, dus niet dat je onwijs nodig moet en dan een ingewikkeld rsysteem moet losprutsen. Als je klaar bent moet je even die knoopjes dichtdrukken, zelf vind ik dat niet storend en na een paar keer kun je het best snel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef Lindalin het volgende:
Het is een oud topic. Maar toch een vraagje.
Ik heb nooit zo'n body gehad, maar ik zie ze al meer in de winkels hangen.
Het lijkt me handig bij een lage broek, maar weer onpractisch met naar de wc gaan.
Voordat ik er een koop, wil ik graag de ervaring van anderen horen.
want een fatty in panterprintstring is wel geil?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef XiChico het volgende:
Wat heb je aan een body en wat is er precies geil aan? Nu staat in de OP wel een lekker wijf, dus dan kan het geil zijn, maar lingerie is beter. Denk maar eens een fatty in een body in.
Ook niet allemaal hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
ook al zit het kut, je neukertje, vriend of man zal er wel blij mee zijn.
Bron.quote:Rotterdam
Meent − Meent 95 Tel +31 (0) 10 213 5270
Amsterdam
Noordermarkt − Westerstraat 59-61 Tel +31 (0) 20 330 23 91
Je kunt EU aanvinken, he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:20 schreef heaven7 het volgende:
Damn ik woon daar niet echt in de buurt ofzoToch bedankt! Via de website zijn ze goedkoop maar ze vragen $20,- voor shipping
Ik bestel zelf nooit via de site en woon er ook niet in de buurt.. maar je hebt op Ebay veel verkopers die AA verkopen en zo ben ik ook aan mijn v-neck shirts gekomen. Dat was 28E incl. voor 3 shirts, echt een aanradertje!quote:Shipping
Orders ship at a flat rate of 6¤ to 20¤ based on your shipping region. Free shipping is available for European orders based on your shipping region. Refer to our Shipping Information page to see which rates and offers apply for your region.
Most in-stock orders ship within 3-5 business days. Orders ship from Düsseldorf, Germany. Shipments usually arrive within 2-4 business days from when they leave the warehouse. If items in your order are out of stock we'll notify you by
e-mail. Most backorders ship within 2 weeks.
Van de v-neck shirts weet ik sowieso dat je er een maat groter van moet nemen omdat ze unisex zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:32 schreef heaven7 het volgende:
Oh dat is wel te doen ja, maar hoe valt de maat? Ik heb soms M en soms S (bij elk merk) dus dat is wel lastig denk ik..
Volgens 1 persoon wel en vallen ze iets kleiner. Zij had een S en die zat iets te aangesloten, M had ze niet gepast.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:38 schreef heaven7 het volgende:
Oh das helemaal super! Vraag je dan ook of ze een beetje aansluiten bij het buik/rug gedeelte? Ik heb er 1 van Neckermann en die laat dus heel veel ruimte, als je begrijpt wat ik bedoel.
Had verwacht dat dit slechts binnenshuis werd gedragen als het überhaupt al werd gedragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:54 schreef heaven7 het volgende:
Het is voornamelijk handig bij lage broeken![]()
Ik vind het mooi met een taillerok, beetje dit idee: klikkerdeklik. (niet mijn foto).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Had verwacht dat dit slechts binnenshuis werd gedragen als het überhaupt al werd gedragen.
Hoezo? Dat je geen blote rug hebt en zo kou kan vatten of omdat je ondergoed anders te zien is?
Niet lastig met toiletteren? (alleen een 'ja' of 'nee' volstaat, geen details)
Die knoopjes zijn wel kut ja. Verder is het gewoon handig als je bukt dat niet je hele pilpartij bloot komt te liggen bij een lagere broek. Of dat je krampachtig eerst een hempje in moet stoppen voor je gaat bukken. Zeker als je met kinderen werkt is dat dus wel handigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Had verwacht dat dit slechts binnenshuis werd gedragen als het überhaupt al werd gedragen.
Hoezo? Dat je geen blote rug hebt en zo kou kan vatten of omdat je ondergoed anders te zien is?
Preciesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:38 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Die knoopjes zijn wel kut ja. Verder is het gewoon handig als je bukt dat niet je hele pilpartij bloot komt te liggen bij een lagere broek. Of dat je krampachtig eerst een hempje in moet stoppen voor je gaat bukken. Zeker als je met kinderen werkt is dat dus wel handigEn lekker warm in de winter. Maar hoezo binnenhuis? Het is gewoon een tshirt en broekje aan elkaar, zit gewoon strak als een gewoon shirt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
quote:
uhuquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:51 schreef OldJeller het volgende:
Aha, op die manier.
Ik weet het niet waarom ik had verwacht dat het alleen binnenshuis gedragen werd, vind het alleen een beetje een vreemd kledingstuk.
Als ik dit had aangetroffen wanneer ik iemand mee naar huis nam of met iemand naar huis ging vóór ik dit topic tegen was gekomen, had ik echt gedacht:![]()
WTF?
Nu nog steeds, maar minder.
[..]![]()
Oprechte interesse naar dit vreemde kledingstuk.
grappig hoe zo'n self proclaimed womanizer zo weinig verstand heeft van vrouwenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:51 schreef OldJeller het volgende:![]()
Dat dergelijke kledingstukken tientallen jaren geleden gangbaar waar, oké. Maar uit dit topic blijkt al wel dat zelfs veel vrouwen hier niet echt héél bekend mee zijn. Zie er persoonlijk ook niet echt de voordelen van in voor een vrouw.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:12 schreef Herald het volgende:
[..]
grappig hoe zo'n self proclaimed womanizer zo weinig verstand heeft van vrouwen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef Herald het volgende:
Het is weer zomer ín Nederland, dus vrouwen dragen onder hun hippe legging toch maar een panty tegen de kou.
als je eens van je zolderkamertje komt zul je zien dat er een heleboel vrouwen panty's dragen, zelfs onder hun legging, zelfs in de zomer. Maar dat kan natuurlijk niet tippen aan jouw fantasiewereldje waar alle vrouwen zwoele zomerjurkjes dragen en rondartelen op hoge hakken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:14 schreef OldJeller het volgende:
Tenminste weet ik wel dat vrouwen onder hun legging niet ook nog eens een panty dragen (in de zomer).
Waar in Rusland is dat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:18 schreef Herald het volgende:
[..]
als je eens van je zolderkamertje komt zul je zien dat er een heleboel vrouwen panty's dragen, zelfs onder hun legging, zelfs in de zomer. Maar dat kan natuurlijk niet tippen aan jouw fantasiewereldje waar alle vrouwen zwoele zomerjurkjes dragen en rondartelen op hoge hakken.
Wauw, die lage rug is echt secsaiiiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:12 schreef Little_Angel het volgende:
Ik vind deze wel okay:
[ afbeelding ]
rug:
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:51 schreef OldJeller het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:14 schreef Joyce25 het volgende:
Heb je misschien een foto?
is het nog geen tijd voor een nieuwe kloon?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:21 schreef Lindalin het volgende:
Heb je er misschien een foto van?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
ook al zit het kut, je neukertje, vriend of man zal er wel blij mee zijn.
Er bestaan ook stringbody'squote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:37 schreef OldJeller het volgende:
Maar brengt dit niet het hele 'probleem' weer naar voren bij strakke broeken/rokken of kleding met dunne stof, dat je weer de randen van deze body door de broek/rok heen ziet? Iets wat juist middels de string werd opgelost.
Het is behoorlijk oncharmant als je een goed geklede (mooie) vrouw ziet waarbij de kont gevierdeeld is.
Ik vind dat dus echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:21 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het mooi met een taillerok, beetje dit idee: klikkerdeklik. (niet mijn foto).
Dan is het mooi strak enzo. En vaak zijn er wat drukknoopjes aan de onderkant aanwezig dus je kunt makkelijk naar de wc.
edit;
aanfoto geregeld voor je:
[ afbeelding ]
Veel body's zijn er ook in strinvariant, sowieso bij lingerie. Ik heb er eentje en die zit heel lekker, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem met m'n kleding eroverheen leuker vindt dan zonderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:37 schreef OldJeller het volgende:
Maar brengt dit niet het hele 'probleem' weer naar voren bij strakke broeken/rokken of kleding met dunne stof, dat je weer de randen van deze body door de broek/rok heen ziet? Iets wat juist middels de string werd opgelost.
Het is behoorlijk oncharmant als je een goed geklede (mooie) vrouw ziet waarbij de kont gevierdeeld is.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:34 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
is het nog geen tijd voor een nieuwe kloon?
Dit is ook geen lingerie.... Dit is gewoon handig wanneer je een broek of rokje aanhebt waar je je shirtje in wil doen. De meeste shirtjes kruipen dan omhoog, met als gevolg dat je de godganse dag bezig bent met je shirtje in je rok/broek te proppen wat een uiterst oncharmant gezicht is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:43 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt helemaal niets! Kan me wel voorstellen dat het lekker warm zit bij een vrouw, maar sexy...
/ En in mijn ogen behoort lingerie sexy te zijn, kerels lopen toch ook niet in ballenknijpers rond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |