hmm ik niet altijd, laat hem af en toe wel eens thuis, is het niet zo zwaarquote:Op zondag 9 september 2007 23:38 schreef MASD het volgende:
Ik draag mijn body vaak tussen mijn armen, benen en hoofd
google levert dit op:quote:Op zondag 9 september 2007 23:38 schreef afraidtech het volgende:
wat is een body? aan de naam te zien niet echt iets positiefs lijkt mij
zit dat fijn dan? kan me niet voorstellen, maar daar in tegen zittie wel altid netjes in je broek.quote:Op zondag 9 september 2007 23:41 schreef Joyce25 het volgende:
Een body kan een shirt, een top of een blouse zijn die van onderen sluit. Denk aan een badpak, maar dan een normaal kledingsstuk.
Er zitten knoopjes of drukkertjes bij het kruis. Net als bij rompertjesquote:Op maandag 10 september 2007 00:02 schreef athlonkmf het volgende:
zal een flinke avontuur moeten zijn. elke keer dat je naar de wc moet.
quote:Op zondag 9 september 2007 23:38 schreef MASD het volgende:
Ik draag mijn body vaak tussen mijn armen, benen en hoofd
Daarom draag ik geen body's. Het is na elk wc-bezoek zo'n hels karwei om die klotedrukkertjes dicht te krijgen...quote:Op maandag 10 september 2007 01:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er zitten knoopjes of drukkertjes bij het kruis. Net als bij rompertjes![]()
in het andere topic zei je nog dat ie zo fijn zat en zo leuk stond onder een spijkerbroekquote:Op zondag 9 september 2007 23:35 schreef Joyce25 het volgende:
Hallo,
Ik ben benieuwd wie er wel eens een body draagt. Wil je m laten zien? (foto of plaatje)
Zelf heb ik er een van Anti Flirt, maar heb hem eigenlijk nooit aan. (ik heb nog geen plaatje kunnen vinden)
dat je zoiets op marktplaats zet.. ok. Maar dat er ook mensen zijn die zo'n ding kopen van een ander...quote:Op zondag 9 september 2007 23:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
google levert dit op:
Dat vind ik ook niet mooi. Als je dan bukt, lijkt het net of je een hemd aanhebt die je in je onderbroek hebt gestopt (en het aan weerszijden van je benen nog verder omlaag hebt getrokken).quote:Op maandag 10 september 2007 19:32 schreef Skylarz het volgende:
Die van Wolford zijn superfijn, ik draag ze bijna iedere dag. De drukkertjes zijn heel makkelijk open en dicht te doen, geen enkel probleem daarmee. Als je een lage spijkerbroek aanhebt dan zie je met een body tenminste je kont decollete niet....
zo werd er vorig jaar ook op leggings gereageerd en kijk eens wat er nu weer massaal wordt gedragenquote:
Waar kan je die van Wolford kopen? Heb je misschien een foto?quote:Op maandag 10 september 2007 19:32 schreef Skylarz het volgende:
Die van Wolford zijn superfijn, ik draag ze bijna iedere dag. De drukkertjes zijn heel makkelijk open en dicht te doen, geen enkel probleem daarmee. Als je een lage spijkerbroek aanhebt dan zie je met een body tenminste je kont decollete niet....
Leggings zijn en blijven lelijk, al draagt de Koningin ze.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef Herald het volgende:
[..]
zo werd er vorig jaar ook op leggings gereageerd en kijk eens wat er nu weer massaal wordt gedragen
Kijk eens hier voor voorbeelden... http://www.strumpfvitrine.com/en/wolford.php?var=3&var_u=18quote:Op donderdag 13 september 2007 20:14 schreef Joyce25 het volgende:
[..]
Waar kan je die van Wolford kopen? Heb je misschien een foto?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:15 schreef Joyce25 het volgende:
Heb je er een gekocht? Bij ons hadden ze ze niet.
Het is niet extreem onhandig. Als je het bij een broek draagt krijg je broek omlaag + drukknoopjes lostrekken, dus niet dat je onwijs nodig moet en dan een ingewikkeld rsysteem moet losprutsen. Als je klaar bent moet je even die knoopjes dichtdrukken, zelf vind ik dat niet storend en na een paar keer kun je het best snel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef Lindalin het volgende:
Het is een oud topic. Maar toch een vraagje.
Ik heb nooit zo'n body gehad, maar ik zie ze al meer in de winkels hangen.
Het lijkt me handig bij een lage broek, maar weer onpractisch met naar de wc gaan.
Voordat ik er een koop, wil ik graag de ervaring van anderen horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |