dat zegt nou nooit iemand tegen mij...quote:Op maandag 10 september 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Naad tegen Dennix: Goeiemorgen mooie man.![]()
Goeiemorgen mooie man!!!quote:Op maandag 10 september 2007 09:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dat zegt nou nooit iemand tegen mij...![]()
Vooruit dan: Goedemorgen mooie manquote:Op maandag 10 september 2007 09:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dat zegt nou nooit iemand tegen mij...![]()
bah, wat zal het daar stinken.quote:Op maandag 10 september 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
Volgens José heeft Jaap de hele MS ondergekotst en niks opgeruimd, het stinkt er als de hel.
wat is de MS ?quote:Op maandag 10 september 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
Volgens José heeft Jaap de hele MS ondergekotst en niks opgeruimd, het stinkt er als de hel.
Die lamlul is met geen 10 paarden zijn bed uit te krijgen, iedere dag opnieuw.quote:Op maandag 10 september 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
N; Schatje, ga je ook sporten!!!
D: grmbl grmbl.
Oeps, ik bedoel de MB, goeiemorgen.quote:
Als ik zo gewekt zou worden dan zou ik Nadia alle hoeken van de slaapkamer laten zien..quote:Op maandag 10 september 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
N: Schatje sta je nu eindelijk een keertje op. Ik weet dat je het kan, kom maar schatje, kom maar schatje.
Stem: Amanda, Brian en Dennis uit je bed komen.
Of misschien dan toch maar uitstellen tot morgen. En dan: knallen! 100%!quote:Op maandag 10 september 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
Jaap is ziek, heeft de hele kamer onder gekotst.
Dennis: Dat meen je niet. (hij ziet de bui al hangen!! Moet hij alles zelf doen vandaag)
Dennis knalt nog eens uit elkaarquote:Op maandag 10 september 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of misschien dan toch maar uitstellen tot morgen. En dan: knallen! 100%!
Goedemorgen.
De schatjes, poepies, poppetjes en babyyyyyy' s galmen weer volop door de slaapkamer, MUTE.quote:Op maandag 10 september 2007 09:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik zo gewekt zou worden dan zou ik Nadia alle hoeken van de slaapkamer laten zien..
ik heb een ochtendhumeur ja!
Het is wel bewezen geacht dat roodvlees, zoals biefstuk agressie kan veroorzaken of hyperactiviteit. Maar ik denk dat amanda een kip eter is. Kip worden hormonen in gespoten vandaar dat veel donkere vrouwen (surinamers en antilianen) vaak zo dik zijn...vanwege de kilo's kip die naar binnen gewerkt worden.quote:Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Het is toch zo dat Amerikanen zo agressief zijn omdat ze rood vlees eten?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |