Dat verzin je toch niet.quote:Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Het is toch zo dat Amerikanen zo agressief zijn omdat ze rood vlees eten?![]()
![]()
Misschien stond het in het boek van Victoria Beckham, it beats me.quote:
Eet Brian niet bijna iedere dag 2 biefstukken of ossehaas ?quote:Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Het is toch zo dat Amerikanen zo agressief zijn omdat ze rood vlees eten?![]()
![]()
Vandaar dus, ik hoop dat hij iets leert van Amanda.quote:Op zondag 9 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eet Brian niet bijna iedere dag 2 biefstukken of ossehaas ?
Hoe is het in real life BSOL? Jij komt toch regelmatig daar ? Ben je ook zo agressief als Brainless?quote:Op zondag 9 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eet Brian niet bijna iedere dag 2 biefstukken of ossehaas ?
Dat dus,quote:Op zondag 9 september 2007 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks voor je top OP Leandra, ik lees intensief mee maar zo'n samenvatting is altijd welkom
Niks kwaads mee gemoeid trouwens hoorquote:Op zondag 9 september 2007 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is het in real life BSOL? Jij komt toch regelmatig daar ? Ben je ook zo agressief als Brainless?
Ja, ik ben regelmatig daar. Maar ik geloof niet al te veel van Amada's stelling. Enne, ik ben niet zo agressief als Brian.quote:Op zondag 9 september 2007 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is het in real life BSOL? Jij komt toch regelmatig daar ? Ben je ook zo agressief als Brainless?
Ja das ook erg moeilijk volgens mij !! Misschien dat Analmdem ibij hem in de buurt komt, mar ja wat wil je ook ze liggen in zelfde bed.quote:Op zondag 9 september 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben regelmatig daar. Maar ik geloof niet al te veel van Amada's stelling. Enne, ik ben niet zo agressief als Brian.
welterustequote:Op zondag 9 september 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat weer los met haar verhalen over in elkaar gebeukte vriendinnen, straks volgen ws Dusty, Rog enz.
Ik hou het voor gezien.
FOKkers, stream ze en tot morgen.![]()
Amanda heeft dan toch wel een punt, toen ze vanmiddag vertelde dat Lieke helemaal niets had meegemaakt in haar leven.quote:Op zondag 9 september 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat weer los met haar verhalen over in elkaar gebeukte vriendinnen, straks volgen ws Dusty, Rog enz.
Ik hou het voor gezien.
FOKkers, stream ze en tot morgen.![]()
De Amerikanen zijn helemaal niet agressief. Het "gewone" volk is een stuk vriendelijker dan de doorsnee Nederlander. Behulpzaam en de meeste zijn altijd wel in voor een praatje. Ze kennen in ieder geval geen "American Filee".quote:Op zondag 9 september 2007 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Filet Americain kennen ze wel, steak tartare. Maar het wordt dan meestal gegeten met 'fries' (frietjes).quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
De Amerikanen zijn helemaal niet agressief. Het "gewone" volk is een stuk vriendelijker dan de doorsnee Nederlander. Behulpzaam en de meeste zijn altijd wel in voor een praatje. Ze kennen in ieder geval geen "American Filee".
Of is het Villee, Ville, Fille, Fielee, etc.![]()
Top OP Leandra![]()
Mwah... dat valt wel mee hoor, toen ik 20 jaar geleden in de VS woonde ging het daar ook al over de koppeling tussen rood vlees en agressiviteit.....quote:
Ik eet best wel veel kreeft. Valt dat ook onder rood vlees ?quote:Op zondag 9 september 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dat valt wel mee hoor, toen ik 20 jaar geleden in de VS woonde ging het daar ook al over de koppeling tussen rood vlees en agressiviteit.....
Ah Filet,quote:Op zondag 9 september 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Filet Americain kennen ze wel, steak tartare. Maar het wordt dan meestal gegeten met 'fries' (frietjes).
Ja dat geloof ik ook wel, maar ik generaliseerde nu een beetje mn mening. Maar zoals in elk land zijn de doorsnee mensen gewoon en zonder complicaties. Op TV zien we altijd de uitzonderingen daarop. Helaas is de US in mijn mening het slechtste voorbeeld van hoe het wel zou moeten.quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
De Amerikanen zijn helemaal niet agressief. Het "gewone" volk is een stuk vriendelijker dan de doorsnee Nederlander. Behulpzaam en de meeste zijn altijd wel in voor een praatje. Ze kennen in ieder geval geen "American Filee".
Of is het Villee, Ville, Fille, Fielee, etc.![]()
Top OP Leandra![]()
Thnx.... en ook alle anderen voor de complimenten op de TT en/of OPquote:Op zondag 9 september 2007 22:46 schreef Pavement het volgende:
TOP TT !
Geen idee. Ik stel wel voor om vleestomaten te werenquote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik eet best wel veel kreeft. Valt dat ook onder rood vlees ?
quote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Keer of 2 per week, soms 3 (ben er helemaal gek opquote:Op zondag 9 september 2007 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor schat, maak je geen zorgen, je eet het niet dagelijks neem ik aan?![]()
Bij deze ook toppie OPquote:Op zondag 9 september 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx.... en ook alle anderen voor de complimenten op de TT en/of OP![]()
Nee, dat valt onder dood vleesquote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heb alleen een vleesboom in mijn linker-lies (zo'n centimeterquote:Op zondag 9 september 2007 22:52 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stel wel voor om vleestomaten te weren![]()
Vooral in het zuiden, Texas en New Mexico, wordt het vaak gegeten. Je kunt meestal kiezen uit 'chopped steak' en 'steak tartare'. De eerste is gehakte biefstuk, de tweede in feite ook maar die wordt met olie, mayo, mosterd, ketchup, kappertjes, ei, augurk aangemaakt. Beiden worden rauw gegeten.quote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ah Filet,![]()
Maar dat kennen ze toch niet rauw? Ik heb het nog nooit gezien op het menu
Dennis is ook vast zo'n type die 3 x per week aan een kreeft zit te slurpen.quote:Op zondag 9 september 2007 22:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Keer of 2 per week, soms 3 (ben er helemaal gek op)
quote:Op zondag 9 september 2007 22:55 schreef chufi het volgende:
Luisterd er nog iemand ? Naar enige stream?
ik nietquote:Op zondag 9 september 2007 22:55 schreef chufi het volgende:
en Amanda weer over een sexrelatie.quote:Op zondag 9 september 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Dennix moet weer aan Nadia uitleggen waarom hij een "relatie" met haar is aangegaan.
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 9 september 2007 22:59 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik niet
dat oeverloze slap geouwehoer van stel iqloze wannabe tvstars trek ik ff niet
Die twee snollen komen me zo de strot uit ,ik kijk liever naar Huub en Lieke ook al zijn die aan het lezen met muziekje op de achtergrond.quote:Op zondag 9 september 2007 22:55 schreef chufi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |