En even bij Fries kijken om goede sier te maken. Ze hebben 's avonds nog nooit naar dat dier omgekeken, maar Huub en Lieke doen het altijd, dus misschien scoren ze er punten mee denken zequote:Op maandag 10 september 2007 00:58 schreef Nomrc2 het volgende:
avond wandeling
zooooooooooooooo huub en lieke
Onder de biljart lagen ze toen tochquote:Op maandag 10 september 2007 00:56 schreef uniekhoorn het volgende:
JJToen ze op zoek was naar Bart en Huub, lekker quasi boos
Dat waren mooie streams
quote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder de biljart lagen ze toen toch
quote:Op maandag 10 september 2007 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder de biljart lagen ze toen toch
alleen jammer voor ze dat nadje dronken isquote:Op maandag 10 september 2007 01:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En even bij Fries kijken om goede sier te maken. Ze hebben 's avonds nog nooit naar dat dier omgekeken, maar Huub en Lieke doen het altijd, dus misschien scoren ze er punten mee denken ze
En dat doet ze in bed...... de smeerpijp, vies doekje op het nachtkastje waarschijnlijk, niet even een plensje water over haar gezicht...quote:Op maandag 10 september 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jemig. Amanda poetst haar toet met een of ander vochtig (?) doekje. Wat ziet dat zwart zeg !
Omgekeerd verwacht ik niet, Bart zal blij zijn op tijd te zijn vertrokken.quote:
Ja, en dan is het nog maar 4 dagen voordat het weer weekend isquote:Op maandag 10 september 2007 01:09 schreef chufi het volgende:
Trusten allen ! Morgen weer maandag helaas :-(
Nee gelijk heeft hij! Topjochquote:Op maandag 10 september 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omgekeerd verwacht ik niet, Bart zal blij zijn op te tijd te zijn vertrokken.
Ik heb het niet allemaal meegekregen wat nathanael over Patricia heeft lopen roepen. Wat heeft hij dan over haar verteld. Het leek mij een hele leuke meid.quote:Op maandag 10 september 2007 00:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Wat een lul...... vond het zowiezo al een loser, dat hij zo slecht over Patricia praatte op de streams....
![]()
Het vriendelijke stukje was, dat ze ruzie kregen tijdens hun vakantie. Met twee verschillende vluchten terug naar huis gegaan. Het minder vriendelijke stuk was dat ze 'enig gebrek aan geld' zou hebben en golddigger was. Het verschrikkelijke stuk herhalen we maar niet .......quote:Op maandag 10 september 2007 01:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal meegekregen wat nathanael over Patricia heeft lopen roepen. Wat heeft hij dan over haar verteld. Het leek mij een hele leuke meid.![]()
Je zegt het heel netjes en vriendelijk.quote:Op maandag 10 september 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het vriendelijke stukje was, dat ze ruzie kregen tijdens hun vakantie. Met twee verschillende vluchten terug naar huis gegaan. Het minder vriendelijke stuk was dat ze 'enig gebrek aan geld' zou hebben en golddigger was. Het verschrikkelijke stuk herhalen we maar niet .......
Zo zeg ik het toch netjes en vriendelijk ....
Laten we (weer netjes en vriendelijk) zeggen dat ze weer gaat werken in een wat ouder beroep.quote:Op maandag 10 september 2007 01:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je zegt het heel netjes en vriendelijk.Maar nu ben ik toch wel heeel nieuwsgierig naar het verschrikkelijke stuk dat je liever niet herhaald.
Maar ja, wat het ook is, ik geloof er geen zak van. Die natanael kan wel meer vertellen, het is en blijft een misbaksel.
![]()
Juist ja.quote:Op maandag 10 september 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we (weer netjes en vriendelijk) zeggen dat ze weer gaat werken in een wat ouder beroep.
Da's veel te mooi voor wat hier gebeurt. Eerder een jeugdherberg voor achtergebleven geiten.quote:
Dat is wel te hopen, stel eens voor dat ze uit die pyama stapt.quote:Op maandag 10 september 2007 02:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Pyjama party?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |