Ach het arme kind.quote:Op zondag 9 september 2007 23:59 schreef Desii het volgende:
Jaap komt ff de chill in, klagen dat hij boos is, omdat zijn brieven niet aankomen bij Sjoerd en Luc.
Hij gaat morgen alleen maar schaken
heb contacten met de medische staf van DGKquote:Op maandag 10 september 2007 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Een kenner zo te horen. Als ie zich maar niet verssnuift
Leuk om te horen :-)quote:Op maandag 10 september 2007 00:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heb contacten met de medische staf van DGK
voormalige arsten van een wielerploeg
(zal uit respect voor de sponser de naam niet noemen)
Ja ja...Daar is bwian heel erg goed inquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1073300/3/50#53063356]maandag 10 september 2007 00:06(knip)
en Jaap mag weer de kastanjes uit het vuur halen voor hem....... watje Brian
Jammer, het filmpje buffert ergquote:Op maandag 10 september 2007 00:17 schreef Desii het volgende:
Een leuk nieuw filmpje van huub met zijn 49%.... met veel oude beelden
Cool filmpjequote:Op maandag 10 september 2007 00:17 schreef Desii het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2007 00:17 schreef Desii het volgende:
PS : Dat doet niet alleen Talpa/RTL. Vanuit Engeland is een grote actie gestart door bijna alle TV-zenders, sport-organisatie's (in NL ondermeer KNVB) en organisatoren van evenementen. Ze zetten collectief YouTube onder druk om hun rechten te beschermen. Als reactie daarop heeft YouTube een aantal filters gebouwd om filmpjes op te sporen, waarop 'anderen' rechten hebben. Het kan zijn dat ze zoeken op woorden als 'gouden kooi' of 'DGK'.quote:Op maandag 10 september 2007 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Cool filmpje
Totdat Talpa weer ingrijpt :-( En het weer verwijdert van youtubie
Heel leuk.quote:Op maandag 10 september 2007 00:17 schreef Desii het volgende:
Dus wat is het alternatief ? Posten van filmpjes op andere sites zou ik zeggen.!quote:Op maandag 10 september 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
PS : Dat doet niet alleen Talpa/RTL. Vanuit Engeland is een grote actie gestart door bijna alle TV-zenders, sport-organisatie's (in NL ondermeer KNVB) en organisatoren van evenementen. Ze zetten collectief YouTube onder druk om hun rechten te beschermen. Als reactie daarop heeft YouTube een aantal filters gebouwd om filmpjes op te sporen, waarop 'anderen' rechten hebben. Het kan zijn dat ze zoeken op woorden als 'gouden kooi' of 'DGK'.
het is echt balen, want er zijn al heel veel filmpjes verdwenen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus wat is het alternatief ? Posten van filmpjes op andere sites zou ik zeggen.!
Andere sites kiezen helpt niet echt, alle uploaders krijgen dezelfde problemen. En te zijner tijd niet alleen filmpjes, het zal natuurlijk ook voor foto's gaan gelden, of mp3-bestanden.quote:Op maandag 10 september 2007 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus wat is het alternatief ? Posten van filmpjes op andere sites zou ik zeggen.!
Wat een lul...... vond het zowiezo al een loser, dat hij zo slecht over Patricia praatte op de streams....quote:Op maandag 10 september 2007 00:46 schreef STAP01 het volgende:
Van VOL:
Juf Judith over Nathanael en Patricia:Ik ben heel erg gesteld op haar en weet veel van haar en jongens believe me wat hij heeft gezegd zijn echt leugens.....
Die klootzak van een Nathanael heeft dus echt alles uit zn duim gezogen! Vies mannetje!
Al was het allemaal wel waar geweest dan was het nog te smerig voor woorden dat Nathanael het allemaal ff out in the open heeft gegooid door dat soort dingen op de streams te zeggen.quote:Op maandag 10 september 2007 00:46 schreef STAP01 het volgende:
Van VOL:
Juf Judith over Nathanael en Patricia:Ik ben heel erg gesteld op haar en weet veel van haar en jongens believe me wat hij heeft gezegd zijn echt leugens.....
Die klootzak van een Nathanael heeft dus echt alles uit zn duim gezogen! Vies mannetje!
JJ is de beste juf die er ooit is geweest ! So much class :-) Ook zonder Brianquote:Op maandag 10 september 2007 00:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Wat een lul...... vond het zowiezo al een loser, dat hij zo slecht over Patricia praatte op de streams....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |