Misschien heb ik de verkeerde, ik vond de naam Leo Piller via Wikipedia en deze foto vond ik via Google.quote:
Dat fotootje is van Leo uit BB2.quote:Op maandag 10 september 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien heb ik de verkeerde, ik vond de naam Leo Piller via Wikipedia en deze foto vond ik via Google.
Aha, vandaar de verwarring, thanksquote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat fotootje is van Leo uit BB2.
Dit is Leo uit BB3 ( de rechter):![]()
[afbeelding]
Ik ken die types allemaal niet...quote:Op maandag 10 september 2007 11:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, vandaar de verwarring, thanks![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 11:34 schreef ruby het volgende:
Volgens mij moeten er wel interessantere streams te zien zijn ipv deze "sportende" lamzakken.
Net op tijd om dat smerige verhaal over het opruimen van de brokjes van Jaap mee te krijgenquote:
Hmmmm, kinky.quote:Op maandag 10 september 2007 11:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Net op tijd om dat smerige verhaal over het opruimen van de brokjes van Jaap mee te krijgen![]()
Dat is ook een aannemelijk verhaal, maar ik geloof dat Jaap gewoon aan de beurt is om dat virus een paar dagen te onderhoudenquote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Hmmmm, kinky.![]()
Waarom is Jaap eigenlijk over z'n nek gegaan? Omdat ie misselijk wordt van Dennis?
Jaap is 1 groot virus...quote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook een aannemelijk verhaal, maar ik geloof dat Jaap gewoon aan de beurt is om dat virus een paar dagen te onderhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |