sorry was verkeerde capquote:Op maandag 10 september 2007 10:39 schreef Verida het volgende:
Als er ineens foto's worden veranderd, slaat het commentaar natuurlijk nergens meer op
De LULNIX is van streek Jaap is er niet.Nu durft hij niet.quote:Op maandag 10 september 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
Dennix terror, hij maakt het eigeel stuk.
Het enige wat ik kan kwalificeren als 'zoete vleeswaren' is kokos. Die chemische roze en witte zooi die ik als kind heerlijk vond.quote:Op maandag 10 september 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft een aanvulling op de boodschappenlijst, hij wil zoete vleeswaren.![]()
Of misschien wil ie paté met framboosjes erin verwerkt.quote:Op maandag 10 september 2007 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan kwalificeren als 'zoete vleeswaren' is kokos. Die chemische roze en witte zooi die ik als kind heerlijk vond.
Of in jam gemarineerde rosbief. Maar dat kan ook Amanda's ongestelde doos zijn.
hij herstelde zichzelf en zei zoet beleg.quote:Op maandag 10 september 2007 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan kwalificeren als 'zoete vleeswaren' is kokos. Die chemische roze en witte zooi die ik als kind heerlijk vond.
Of in jam gemarineerde rosbief. Maar dat kan ook Amanda's ongestelde doos zijn.
Leo.quote:Op maandag 10 september 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf maar hopen op een herhaling van ???? IN bb, DIE VAN DE LOOPBAND AFVIEL.
quote:Op maandag 10 september 2007 11:01 schreef Gert het volgende:
Leo.
Daar is destijds nog een smiley van gemaakt door Jappie (die hier heel sporadisch nog weleens op dit subforum rondspookt als er wat te rellen valt.)
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 september 2007 11:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Leo.
Daar is destijds nog een smiley van gemaakt door Jappie (die hier heel sporadisch nog weleens op dit subforum rondspookt als er wat te rellen valt.)
[afbeelding]
Juist Leo,quote:Op maandag 10 september 2007 11:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Leo.
[afbeelding]
Kleine afbeelding van hem gevonden maar daar kom ik ook niet verder mee, jij wel?quote:Op maandag 10 september 2007 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stom. Leo kan ik me niet meer herinneren. Het moment wel. Net als Mona die een kruisvlucht nam op een evenwichtsbalk.
En al 5 dagen geen sex, daar is iets flink mis.quote:Op maandag 10 september 2007 11:12 schreef ruby het volgende:
Jeetje wat een schande. Lieke zat vanochtend alleen in de Private te ontbijten en de krant te lezen.
Dat is Leo niet, of mischien wel een Leo maar dan een andere dan die van die loopband flikkerdequote:Op maandag 10 september 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine afbeelding van hem gevonden maar daar kom ik ook niet verder mee, jij wel?
[afbeelding]
Die is het niet.quote:Op maandag 10 september 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine afbeelding van hem gevonden maar daar kom ik ook niet verder mee, jij wel?
[afbeelding]
Niets mis mee Huub is al 5 dagen niet lekker,daarom zou Lieke ook wel geen kus op zijn mond geven.quote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En al 5 dagen geen sex, daar is iets flink mis.![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 10:58 schreef farceman het volgende:
quote:goedenmorgen vollers
waar gaat de ruzie over weet jij dat ???
Vannacht vroeg Jaap aan Huub wat hij had doorgebeld en Huub zei: ik heb gewoon gezegd dat wij onze oude vriend willen spreken, dat kan toch? Maak je niet zo druk joh, komt tijd; komt raad.quote:Jaap baalde dat hij vaak van achter voor aktie moet zorgen en dat andere personen zoals Dennis en Nadia en Amanda alleen maar voor spiegel hoeven te staan.
Ik vertelde aantal weken geleden al aan doordat redactie niks doet tegen Dennis zijn passiviteit uiteindelijk de rest dit niet pikt en ook niks meer zal gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |