Mooizo. Wat begin jij laat btw? Ik ben alweer twee weken bezigquote:Op zondag 9 september 2007 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima, week terug van Kreta, morgen weer beginnen op de Uni
Houniet :wquote:
nog niets van school vernomen. morgen maar eens een kijkje nemen en de administratie bezoeken want mailen en bellen heeft geen zinquote:
quote:
fix dan op z'n minst ff een OP!quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fok ik ben nog steeds brak, zo lekker mandje in
Nou idd!quote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] we hebben niets voor niets een mooie OP
goed bezigquote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fixed
begin jij morgen, of je schoolquote:Op zondag 9 september 2007 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima, week terug van Kreta, morgen weer beginnen op de Uni
Thank you!quote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fixed
De school is al begonnen, vorige weer met introductiequote:
Ik zit in Utrecht op de Uni, misschien dat daar het verschil in zit? Ik had ook 'pas' begin juli vakantie.quote:Op zondag 9 september 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo. Wat begin jij laat btw? Ik ben alweer twee weken bezig![]()
[..]
Houniet :w
Alles ok?
Hmm.. Indd maar eens langsgaan dan. Had Eer-ik trouwens niet ook zo'n probleem?quote:Op zondag 9 september 2007 22:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog niets van school vernomen. morgen maar eens een kijkje nemen en de administratie bezoeken want mailen en bellen heeft geen zin
met U
Truste Lennyquote:
Das waar!quote:Op zondag 9 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] we hebben niets voor niets een mooie OP
Netjes.quote:Op zondag 9 september 2007 23:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fixed
Dat zou kunnen. Alhoewel ik tot en met 13 juli tentamens hadquote:Op zondag 9 september 2007 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zit in Utrecht op de Uni, misschien dat daar het verschil in zit? Ik had ook 'pas' begin juli vakantie.
Dat is ook geen doen!quote:Op zondag 9 september 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Alhoewel ik tot en met 13 juli tentamens had
En dan 27 augustus alweer beginnen![]()
Nee, idd. Wij hebben een nogal eigenwijs CvB, want alle klachten hieromtrent heeft het CvB gewoon naast zich neergelgdquote:
Bij ons welquote:Op zondag 9 september 2007 23:34 schreef Houniet het volgende:
ik ben benieuwd of de koffie een beetje te drinken is op school
Bij ons ook: Utrecht hè!quote:
ik ook op Schipholquote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij ons ook: Utrecht hè!
Ik heb voordat ik ging vliegen nog even een lekkere bak Starbucks koffie op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |