Ik gebruik het ook niet als excuus hoor (echt nietquote:
Ik ook. Toch valt dit seizoen me wel wat tegen. Dat ik zo laag sta is toch een teken dat er veel geluk bij komt kijken.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Razendspannend he.
Ik wil Gitanki zijn top 10 plekje nog aanvallen.
1. Valverdequote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Alvast de volgende deadline, al denk ik niet dat deze vergeten wordt:
Voor zondag 30 september 10.30 uur wil ik graag jullie top 5 voor de WK-wegwedstrijd! (elite, mannen)
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Wackyduck 188
rubbereend 182ik nader
Dat ik zo respectloos met de uittredend winnaar omga, schandalig. Het is rechtgezet!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:59 schreef komrad het volgende:
Vaduz, krijg ik ook nog punten voor het wk tijdrijden??
thanx. en no problemquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat ik zo respectloos met de uittredend winnaar omga, schandalig. Het is rechtgezet!
Hier kijk, een goede reden om eindelijk ook maar eens mee te doenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht wat extra deelnemers, omdat de dagprijs zo'n mooie is.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:02 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hier kijk, een goede reden om eindelijk ook maar eens mee te doen
Nou, dat was een denderend succes, voor het eerst aan de prono meedoenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:01 schreef Cootz het volgende:
MyFirstProno:
1. Freire
2. Pozzato
3. Valverde
4. Bettini
5. Dekker
Weg eindklassementquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:14 schreef -skippybal- het volgende:
1. Freire
2. Pozzato
3. Schumacher
4. Sanchez
5. Dekker
Jammer dat Dekker niet top 10 eindigde, maar toch zeer netjes denk ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
WK:
1. Bettini
2. S. Sanchez
3. Schumacher
4. Kirchen
5. T. Dekker
Ik had Bettini, Sanchez en Schumacher, maar geen punten? Of was ik te laat?quote:Op zondag 30 september 2007 13:06 schreef mesecina het volgende:
WK
1. Freire
2. Sanchez
3. Bettini
4. Pozatto
5. Schumacher
Laat die plek maar mooi met rust.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:35 schreef dndiek het volgende:
Verkeerd geteld.... de 11e plaats bedoelde ik
Ruim te laat, helaas. (deadline was al vroeg in de morgen)quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:15 schreef mesecina het volgende:
[..]
Ik had Bettini, Sanchez en Schumacher, maar geen punten? Of was ik te laat?
Tja ... iets te laat uitgeweest. Opgestaan, onmiddellijk mn prono ingevuld, voor de TV geploft en ... hey, leuk, ze zijn al bezig!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:29 schreef rubbereend het volgende:
toen hadden de Italianen het spel al op de wagen gebracht zelfs
Ik zie 'm nog steedsquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:14 schreef komrad het volgende:
Vaduz,
Ik ben mijn 'ik heb de wielerprono 06 gewonnen' webicon kwijt sinds de nieuwe layout
Heb jij het linkje nog voor me??
Opties --> Weergaveopties --> naar beneden scrollen --> voorkeur voor usericons omkeren? op Ja zetten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:14 schreef komrad het volgende:
Vaduz,
Ik ben mijn 'ik heb de wielerprono 06 gewonnen' webicon kwijt sinds de nieuwe layout
Heb jij het linkje nog voor me??
thanxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Opties --> Weergaveopties --> naar beneden scrollen --> voorkeur voor usericons omkeren? op Ja zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |