SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Requiem for a DreamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cidade de Deus (city of god)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The FountainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn![]()
Simon, La Vita É Bella, Cinema Paradiso, La Meglio Gioventu, Dogville, Hana-Bi, Cidade de Deus, Hotel Rwanda, Once Upon A Time In America, Everything Is Illuminated, Boyz N The Hood, Braveheart, In America, Malèna, Solas, Spirited Away, American History X, Babel, 21 Grams, Mar Adentro, Gladiator, Crash, Léon, Once Were Warriors, Schindler's List, El Laberinto Del Fauno, Central Do Brasil, Kikujiro, Grbavica, Amélie, Forrest Gump, Edward Scissorhands, Big Fish, Lucìa Y El Sexo, Mean Creek, My Life Without Me, Raging Bull, Unleashed, Whale Rider.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.![]()
Simon, Requiem for a Dream, Watership Down, Green Mile, Crash
Lion King ook stiekem, Titanic, Boys Don't Cry...all your heroes are whores![]()
Niemand zegt Stepmom! Ik heb hem nu al 80x gezien, blijf huilen. Julia Roberts die het over de bruiloft van het dochtertje heeft en dan zegt dat haar grootste angst is dat het meisje dan zegt 'I wish my mom was here' en Susan Sarandon die dan zegt dat haar grootste angst is dat het meisje het niet zegt!
Verder, krijg ik alleen al een brok in mijn keel bij de woorden (paar posts terug) 'For Frodo'..
En My Girl, toen Macauly Culkin nog zo ontzettend cute was. En dat meisje (Vada) dat tijdens zijn begravenis helemaal flipt.![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 21:06 schreef maffemuts het volgende:
my girl , k heb m lang lang geleden eens gezien, geweldige (jank)film
Gaat over n gezin die uit elkaar valt pa en ma apart wonen, dochtertje eerst bij mammie gewoond en helemaal verpest, vervolgens gaat ze bij pappie wonen en daar speelt de grootste deel van de fil af, daar krijgt ze voor t eerst n speelvriendje en speelt ze buiten. Tot dat ze met haar "vriendje" buiten speelt, en hij op een gegeven moment gestoken wordt door bij/wesp en hier door overlijdt.
hoog jank-gehalte maar de moeite waard van het kijken...die is zo goed echt een jankfilm
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!![]()
Ik jank overal van.
"Hello and goodbye" met Joris Linzen (oid).
"Animal Planet".
Oh, dat zijn geen films. Oh well, whatever, nevermind.Niet meer actief op Fok!![]()
Gisteren Dancer In The Dark gezien: Die voeg ik er nog ff aan toe.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.![]()
Hij is nog niet genoemd volgens mij, Field of Dreams.
- Als Doc van het veld af moet stappen om het dochtertje te redden, wetend dat hij nooit meer terug kan.
"Hey rookie... you were good."
- Op het einde, als hij zijn vader weer ziet en hem vraagt of er een hemel is, en daarna vraagt:
"Hey, dad? You wanna have a catch?"![]()
heb je gehuild? mooie film he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:36 schreef cultheld het volgende:
Gisteren Dancer In The Dark gezien: Die voeg ik er nog ff aan toe.
![]()
Op het einde.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:52 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
heb je gehuild? mooie film he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg mooi; Ik had niet verwacht dat Björk die rol zo goed zou kunnen spelen.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.![]()
En natuurlijk E.T. als die weer weg gaat en afscheid neemt van de kindjes...
The Rose
Torch Song Trilogycould you just [i]not[/i] breathe?![]()
Ze zijn vast allemaal al wel voorbij gekomen volgens mij, maar toch....:
Million Dollar Baby
Butterfly Effect
Se7en
Cold Mountain
edit: ohja, Crash ook nogFC Twente
Forum Opties Forumhop: Hop naar: