Ja inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2007 19:55 schreef Monidique het volgende:
En hoe weet rednajt dat, van dat intervieuw?
Um nee, daarin lees je het gedachtengoed van een gek. Het is geen 'Hoe word ik Kanselier voor Dummies' of zo.quote:Op zondag 9 september 2007 19:56 schreef Yildiz het volgende:
Er is niets mis met het lezen van Mein Kampf, daar leer je slechts van hoe een gek aan de macht kan komen, en welke situaties zich daarvoor lenen.
Ach, details.quote:Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um nee, daarin lees je het gedachtengoed van een gek. Het is geen 'Hoe word ik Kanselier voor Dummies' of zo.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um nee, daarin lees je het gedachtengoed van een gek. Het is geen 'Hoe word ik Kanselier voor Dummies' of zo.
Niet onbelangrijk inderdaad. Wilders is geen simpele racist.quote:Op zondag 9 september 2007 19:55 schreef Monidique het volgende:
Oh, een slimme rascist?quote:Op zondag 9 september 2007 20:12 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Niet onbelangrijk inderdaad. Wilders is geen simpele racist.
Gevat, maar neen. Wilders is een populist die zijn zondebok gevonden heeft, meer niet.quote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, een slimme rascist?
luister goser....met een c of met een q....je weet toch wat er bedoelt wordt...quote:Op zondag 9 september 2007 20:24 schreef xprotagonistx het volgende:
Noemde hij zich rascist of racist?
is het in bezit hebben van mein kampf niet verboden in nederland?quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens: Ik heb ook Mein Kampf gelezen doorgeploeterd. Nou en? Big deal.
ik heb mij bronnenquote:Op zondag 9 september 2007 19:55 schreef Monidique het volgende:
Nee, we kunnen niet allemaal PABO-studentjes zijn...quote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef rednajt het volgende:
[..]
luister goser....met een c of met een q....je weet toch wat er bedoelt wordt...
Neen, dat is niet verboden.quote:Op zondag 9 september 2007 20:28 schreef rednajt het volgende:
[..]
is het in bezit hebben van mein kampf niet verboden in nederland?
Niet dat ik het goedkeur dat hij dat wil ofzo, maar ik denk dat er uit naam van de Koran, de Bijbel en de Thora meer mensen zijn vermoord dan uit naam van Mein Kampf en het Rode Boekje. In die zin kan je je dus afvragen waarom die boeken wel verkocht mogen worden en Mein Kampf niet.quote:vreemd...wilders wil de koran verbieden, maar mein kampf mag wel volgens hum dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |