abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:41:28 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_73931816
Mensen, mensen...

Dit is denk ik de beste wedstrijd die ik ooit heb gezien van Seedorf. Inzicht, technisch, balvast. Hij is de tutor van het elftal.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_73931855
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een ongelooflijke held is het toch ook, hè ?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_73931979
seedorf wil gewoon niets te maken hebben met dat nederlands stelletje ongeregeld eftal. Kan 'm geen ongelijk geven, hij staat er hoog boven
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:51:52 #204
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_73932289
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
seedorf wil gewoon niets te maken hebben met dat nederlands stelletje ongeregeld eftal. Kan 'm geen ongelijk geven, hij staat er hoog boven
Hij heeft zich wel beschikbaar gesteld, maar ze willen hem niet. Zoals zo'n beetje het hele Nederlandse volk hem niet moet.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_73932416
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Hij heeft zich wel beschikbaar gesteld, maar ze willen hem niet. Zoals zo'n beetje het hele Nederlandse volk hem niet moet.
Beetje achterhaalde stelling. Bij zijn terugkeer onder Van Basten kreeg hij een gigantisch applaus. Ik zie hem ook al jaren als de ideale spelmaker van Oranje. Maar ja, de Oranje-bondscoaches zullen het wel beter weten .
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:57:10 #206
30220 Barca
pi_73932535
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Beetje achterhaalde stelling. Bij zijn terugkeer onder Van Basten kreeg hij een gigantisch applaus. Ik zie hem ook al jaren als de ideale spelmaker van Oranje. Maar ja, de Oranje-bondscoaches zullen het wel beter weten .
90% van de mensen die ik over Seedorf hoor praten (dat zijn er duizenden per week), vinden hem een arrogante kloten patser die in Nederland niet welkom is!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:58:32 #207
236335 neen
schone schijn
pi_73932599
"Ik denk dat seedorf de spel en smaakmaker van milaan is" aldus Co Adriaanse
het lijkt niet wat het is
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:59:27 #208
30220 Barca
pi_73932645
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef neen het volgende:
Adriaanse heeft geen verstand van voetbal zal Van Marwijk wel zeggen. Clarence straks nog bij de micro.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:00:09 #209
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_73932671
quote:
Vandaag zeker. Maar ach, Oranje mag spelen met Schaars en de Zeeuw.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_73932705
quote:
Ik weet het wel zeker.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:06:55 #211
30220 Barca
pi_73933011
Oranje heeft geen leider nodig hè?!
pi_73933412
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Barca het volgende:

[..]

90% van de mensen die ik over Seedorf hoor praten (dat zijn er duizenden per week), vinden hem een arrogante kloten patser die in Nederland niet welkom is!
1. Ga jij eens gauw met andere mensen praten
2. Wat voor mensen zijn dat dan?
3. Hij is hier geboren, niet in NL welkom zijn komt uberhaupt nicht im frage. Is gewoon niet aan de orde.
4. Waarom vinden ze hem arrogant? Omdat ie twijfelkonten als De Boer en Bergkamp de bal 1 keer de bal heeft afgepakt. Dit riekt mij veels te veel naar anti-"uppity negro"-gedrag. Zoals met Obama van wie wordt gevonden dat nu hij president is, niet moeten denken dat ie wat voorstelt, zo vinden blijkbaar jouw duizenden "gewone Nederlanders" dat Seedorf met zijn 4 CL overwinningen moet denken dat ie er al is ..... Blijft lachen in NL.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_73933473
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef Barca het volgende:
Oranje heeft geen leider nodig hè?!
Maar ja het klootjesvolk vindt waarschijnlijk zeurkous en schopper Van Bommel dat moet zijn.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:23:19 #214
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_73933683
Serieus. Seedorf staat ver boven alle spelers in het Nederlandse voetbal.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:23:26 #215
30220 Barca
pi_73933693
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

1. Ga jij eens gauw met andere mensen praten
2. Wat voor mensen zijn dat dan?
3. Hij is hier geboren, niet in NL welkom zijn komt uberhaupt nicht im frage. Is gewoon niet aan de orde.
4. Waarom vinden ze hem arrogant? Omdat ie twijfelkonten als De Boer en Bergkamp de bal 1 keer de bal heeft afgepakt. Dit riekt mij veels te veel naar anti-"uppity negro"-gedrag. Zoals met Obama van wie wordt gevonden dat nu hij president is, niet moeten denken dat ie wat voorstelt, zo vinden blijkbaar jouw duizenden "gewone Nederlanders" dat Seedorf met zijn 4 CL overwinningen moet denken dat ie er al is ..... Blijft lachen in NL.
Ik praat meestal niet mét die lui. Ik hoor mensen over hem praten. Wat dat voor lui zijn? Studenten, bejaarden, zakenmannetjes, huisvrouwen, scholieren, van alles. Dat boeit die lui niet. Hij is een neger met een grote bek vinden ze, en dus niet welkom in Nederland. Ze vinden hem arrogant omdat hij als 16 jarige al volwassener en verstandiger was dan veel dertigers. Hij liet dat te veel en te vaak blijken vindt men. We hebben het over nederland hè? Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt ...
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Maar ja het klootjesvolk vindt waarschijnlijk zeurkous en schopper Van Bommel dat moet zijn.
Nee, men heeft liever Timmy Simons of Jan Vertonghen.
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef AryaMehr het volgende:
Serieus. Seedorf staat ver boven alle spelers in het Nederlandse voetbal.
Ja, maar men vindt dat hij dat te veel van zichzelf vindt.
pi_73936301
Bij Seedorf gaat dat maaiveld ding wel echt op. En hij was veel verstandiger en psycho-emotioneel veel stabieler dan veel dertigers, (door de goede invloed van zijn vader. Misschien heeft ie dat wel voor op Kluivert gehad? Wie weet?) Bewijs? Hij heeft nooit echt moeilijkheden gehad, nooit een mindere periode, alleen maar in NL dankzij de pers, die een Seedorf vs Van Basten-Van Bommel verhaal wilde. Of zich er in liet meezuigen.

donderdag 22 oktober 2009 @ 03:11:15 #217
30220 Barca
pi_73938151
Volgens velen die ik hoor praten is hij te vroeg vertrokken bij Ajax (waar hij zich volgens het klootjesvolk te groot voelde) en was het slechte EK in Engeland zijn schuld (had hij de sfeer in de groep verziekt).
pi_73938156
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 03:11 schreef Barca het volgende:
Volgens velen die ik hoor praten is hij te vroeg vertrokken bij Ajax (waar hij zich volgens het klootjesvolk te groot voelde) en was het slechte EK in Engeland zijn schuld (had hij de sfeer in de groep verziekt).
Nee hij miste de strafschop tegen Frankrijk.
pi_73938175
Tegen Real speelde hij heel erg sterk. Altijd rust aan de bal en zijn assist op de 2-3 was geniaal.
In deze vorm behoort hij nog steeds tot de beste middenvelders van Europa. Ergens doodzonde dat hij het nooit heeft kunnen laten zien / echt de kans heeft gekregen in het huidige Nederlands Elftal. In Italie snappen ze er geen bal van dat hij niet geselecteerd wordt en een onbeduidende speler als Stijn Schaars wel.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 03:20:20 #220
30220 Barca
pi_73938202
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 03:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee hij miste de strafschop tegen Frankrijk.
Buiten dat was het een kut EK. Meneertje Blind was aan het eikelen, vond ook Bergkamp. Maar het Nederlands volk gaf en geeft Seedorf er de schuld van. Clarence zou de kabel-shit begonnen zijn. De oproerkraaier van een zwart vs wit-ruzie.
pi_73938205
Nou Edgar werd weggestuurd. En Bogarde is tegenwoordig de enige die nog z'n gelijk over die zaak wil halen.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 03:32:37 #222
30220 Barca
pi_73938265
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Nou Edgar werd weggestuurd. En Bogarde is tegenwoordig de enige die nog z'n gelijk over die zaak wil halen.
Seedorf zou Davids hebben opgenaaid. Dat Seedorf er niks meer over zegt, is voor het Nederlandse klootjesvolk niet van belang. Ze haten hem gewoon. Of omdat hij een pak draagt of omdat hij een spijkerbroek draagt of omdat hij een Ford Ka rijdt of een Ferrari. Men heeft altijd wel een reden.
pi_73938279
Of omdat hij met een muts op warmloopt terwijl het 30 graden is.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 03:39:24 #224
30220 Barca
pi_73938306
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef DrDentz het volgende:
Of omdat hij met een muts op warmloopt terwijl het 30 graden is.
Bijvoorbeeld.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 08:07:14 #225
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_73939234
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Maarja, die neger buigt voor niemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')