quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een ongelooflijke held is het toch ook, hè?
Hij heeft zich wel beschikbaar gesteld, maar ze willen hem niet. Zoals zo'n beetje het hele Nederlandse volk hem niet moet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
seedorf wil gewoon niets te maken hebben met dat nederlands stelletje ongeregeld eftal. Kan 'm geen ongelijk geven, hij staat er hoog boven
Beetje achterhaalde stelling. Bij zijn terugkeer onder Van Basten kreeg hij een gigantisch applaus. Ik zie hem ook al jaren als de ideale spelmaker van Oranje. Maar ja, de Oranje-bondscoaches zullen het wel beter wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel beschikbaar gesteld, maar ze willen hem niet. Zoals zo'n beetje het hele Nederlandse volk hem niet moet.
90% van de mensen die ik over Seedorf hoor praten (dat zijn er duizenden per week), vinden hem een arrogante kloten patser die in Nederland niet welkom is!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde stelling. Bij zijn terugkeer onder Van Basten kreeg hij een gigantisch applaus. Ik zie hem ook al jaren als de ideale spelmaker van Oranje. Maar ja, de Oranje-bondscoaches zullen het wel beter weten.
Adriaanse heeft geen verstand van voetbal zal Van Marwijk wel zeggen. Clarence straks nog bij de micro.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef neen het volgende:
"Ik denk dat seedorf de spel en smaakmaker van milaan is" aldus Co Adriaanse
Vandaag zeker. Maar ach, Oranje mag spelen met Schaars en de Zeeuw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef neen het volgende:
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef neen het volgende:
1. Ga jij eens gauw met andere mensen pratenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Barca het volgende:
[..]
90% van de mensen die ik over Seedorf hoor praten (dat zijn er duizenden per week), vinden hem een arrogante kloten patser die in Nederland niet welkom is!
Maar ja het klootjesvolk vindt waarschijnlijk zeurkous en schopper Van Bommel dat moet zijn.quote:
Ik praat meestal niet mét die lui. Ik hoor mensen over hem praten. Wat dat voor lui zijn? Studenten, bejaarden, zakenmannetjes, huisvrouwen, scholieren, van alles. Dat boeit die lui niet. Hij is een neger met een grote bek vinden ze, en dus niet welkom in Nederland. Ze vinden hem arrogant omdat hij als 16 jarige al volwassener en verstandiger was dan veel dertigers. Hij liet dat te veel en te vaak blijken vindt men. We hebben het over nederland hè? Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
1. Ga jij eens gauw met andere mensen praten
2. Wat voor mensen zijn dat dan?
3. Hij is hier geboren, niet in NL welkom zijn komt uberhaupt nicht im frage. Is gewoon niet aan de orde.
4. Waarom vinden ze hem arrogant? Omdat ie twijfelkonten als De Boer en Bergkamp de bal 1 keer de bal heeft afgepakt. Dit riekt mij veels te veel naar anti-"uppity negro"-gedrag. Zoals met Obama van wie wordt gevonden dat nu hij president is, niet moeten denken dat ie wat voorstelt, zo vinden blijkbaar jouw duizenden "gewone Nederlanders" dat Seedorf met zijn 4 CL overwinningen moet denken dat ie er al is ..... Blijft lachen in NL.
Nee, men heeft liever Timmy Simons of Jan Vertonghen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Maar ja het klootjesvolk vindt waarschijnlijk zeurkous en schopper Van Bommel dat moet zijn.
Ja, maar men vindt dat hij dat te veel van zichzelf vindt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:23 schreef AryaMehr het volgende:
Serieus. Seedorf staat ver boven alle spelers in het Nederlandse voetbal.
Nee hij miste de strafschop tegen Frankrijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:11 schreef Barca het volgende:
Volgens velen die ik hoor praten is hij te vroeg vertrokken bij Ajax (waar hij zich volgens het klootjesvolk te groot voelde) en was het slechte EK in Engeland zijn schuld (had hij de sfeer in de groep verziekt).
Buiten dat was het een kut EK. Meneertje Blind was aan het eikelen, vond ook Bergkamp. Maar het Nederlands volk gaf en geeft Seedorf er de schuld van. Clarence zou de kabel-shit begonnen zijn. De oproerkraaier van een zwart vs wit-ruzie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee hij miste de strafschop tegen Frankrijk.
Seedorf zou Davids hebben opgenaaid. Dat Seedorf er niks meer over zegt, is voor het Nederlandse klootjesvolk niet van belang. Ze haten hem gewoon. Of omdat hij een pak draagt of omdat hij een spijkerbroek draagt of omdat hij een Ford Ka rijdt of een Ferrari. Men heeft altijd wel een reden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Nou Edgar werd weggestuurd. En Bogarde is tegenwoordig de enige die nog z'n gelijk over die zaak wil halen.
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef DrDentz het volgende:
Of omdat hij met een muts op warmloopt terwijl het 30 graden is.
Maarja, die neger buigt voor niemand.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:21 schreef DrDentz het volgende:
Nou Edgar werd weggestuurd. En Bogarde is tegenwoordig de enige die nog z'n gelijk over die zaak wil halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |