abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72942212

Matchwinner tegen Bologna vandaag, hij loopt er doorheen alsof het niets is, wat een baltovenaar !
  zondag 20 september 2009 @ 19:04:25 #177
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72942407
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:59 schreef Chriz2k het volgende:

Matchwinner tegen Bologna vandaag, hij loopt er doorheen alsof het niets is, wat een baltovenaar !
Inderdaad, zo'n gast is nog niet goed genoeg voor een plek op de tribune! Goede beslissing om hem niet te selecteren! Wat kenners in zo'n prutser zien!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72943477
Hulde voor je analyse
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 september 2009 @ 20:02:55 #179
30220 Barca
pi_72944373
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hulde voor je analyse
You 're welcome.

Ik vind het echt bespottelijk dat hij geen basisplaats heeft in oranje. Dat hij niet eens bij de selectie hoort.

Van Marwijk wil allemaal van die ja-knikkers, van die brave schooljochies. Maar op een EK of wk onderscheiden de mannen zich van de jongetjes. Dán heb je juist spelers als Clarence Seedorf hard nodig!
pi_72944694
quote:

Die kale neet staat dan ook te verdedigen als een wijf.

Verder wel een geweldige speler, die Seedorf, maar oranje moet niet meer aan hem beginnen. Of andersom.
  zondag 20 september 2009 @ 20:16:49 #181
30220 Barca
pi_72944961
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:09 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Die kale neet staat dan ook te verdedigen als een wijf.

Verder wel een geweldige speler, die Seedorf, maar oranje moet niet meer aan hem beginnen. Of andersom.
In plaats daarvan kiezen we voor Mendes da Silva, Schaars, Afellay en Babel. En kiezen we voor een te aanvallende ploeg met Van Persie, Sneijder en Robben.

Bertje "Buddy Buddy" van Marwijk
pi_72945655
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:02 schreef Barca het volgende:

[..]

You 're welcome.

Ik vind het echt bespottelijk dat hij geen basisplaats heeft in oranje. Dat hij niet eens bij de selectie hoort.

Van Marwijk wil allemaal van die ja-knikkers, van die brave schooljochies. Maar op een EK of wk onderscheiden de mannen zich van de jongetjes. Dán heb je juist spelers als Clarence Seedorf hard nodig!
Zoals Sneijder, Van Bommel, Ruus en Huntelaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 september 2009 @ 20:40:54 #183
30220 Barca
pi_72946044
Van Bommel is geen ja-knikker c.q. schooljochie, maar de ideale schoonzoon van de bondscoach. Hij behoort echter wel in de basis. Wie bedoel je met Ruus?

Sneijder is te aanvallend, maar ik doelde meer op Van Persie, Mendes da Silva, Schaars, Robben en Afellay.
pi_72947643
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals Sneijder, Van Bommel, Ruus en Huntelaar?
Vergeet Van Persie niet. Daar heeft van Marwijk al genoeg gedoe mee gehad. Dus Barca praat weer eens onzin.
  zondag 20 september 2009 @ 21:15:02 #185
30220 Barca
pi_72947710
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:13 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Vergeet Van Persie niet. Daar heeft van Marwijk al genoeg gedoe mee gehad. Dus Barca praat weer eens onzin.
Geen ja-knikker in het verleden (nu misschien wel), maar zeker wel een schooljongetje.
pi_72947975
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Barca het volgende:

[..]

Geen ja-knikker in het verleden (nu misschien wel), maar zeker wel een schooljongetje.
Hoe kom je daar nou weer bij?

En volgens jouw theorie had Van Marwijk Van Persie nooit opgeroepen, aangezien ze bij Feyenoord met veel ruzie uit elkaar gingen.
  zondag 20 september 2009 @ 23:33:16 #187
30220 Barca
pi_72954524
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:20 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?

En volgens jouw theorie had Van Marwijk Van Persie nooit opgeroepen, aangezien ze bij Feyenoord met veel ruzie uit elkaar gingen.
Waarom hij een schooljochie is in mijn ogen? Zijn uitstraling.

Van Marwijk kiest graag voor (ex-)Feyenoorders. Helemaal blind voor individuele klasse is hij niet. De selectie van Van Persie is dus niet zo gek.
pi_72957218
Over welke oud-Feyenoorders heb je het dan?
  maandag 21 september 2009 @ 15:11:41 #189
30220 Barca
pi_72968143
quote:
Op maandag 21 september 2009 05:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over welke oud-Feyenoorders heb je het dan?
Loovens, Van Bronckhorst, Van Persie en Kuyt. In het nabije verleden Timmer en De Cler.
pi_72969696
quote:

Leuk voor hem.

Ik hoef hem niet meer in oranje.
Tenminste 1 minder waar ik me gigantisch aan stoor.
En kansen zat gehad in het nederlands 11-tal.
Een held in de CL, eerlijk is eerlijk, maar een loser in oranje, geeft niet, we hebben meer middenvelders.
pi_72970797
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:11 schreef Barca het volgende:

[..]

Loovens, Van Bronckhorst, Van Persie en Kuyt. In het nabije verleden Timmer en De Cler.
En wat doet je vermoeden dat dat met clubvoorkeur te maken heeft?
  maandag 21 september 2009 @ 17:07:01 #192
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_72971749
quote:

Hehe, zijn intentie was eerst niet om te scoren. Je zag dat hij hem voor wou geven, maar kreeg de bal nog mee. Let maar op 0:39 - 0:41
pi_72972999
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:11 schreef Barca het volgende:

[..]

Tuurlijk

Gelukkig kan deze topic weer een jaar dicht want voorlopig scoort ie niet
  dinsdag 22 september 2009 @ 00:31:15 #194
30220 Barca
pi_72988815
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:37 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

En wat doet je vermoeden dat dat met clubvoorkeur te maken heeft?
Omdat de meerderheid van deze spelers absoluut niets te zoeken heeft in de selectie!
pi_72989653
Wie zou je oproepen in de plaats van die spelers?
pi_72993426
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 00:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Omdat de meerderheid van deze spelers absoluut niets te zoeken heeft in de selectie!
Kuyt, Van Persie en Van Bronckhorst hebben zeker wat te zoeken in de selectie. De Cler had dat destijds ook en die is ondanks Van Marwijk zijn gigantische Feyenoordvoorkeur toch gek genoeg al een tijdje niet meer opgeroepen. Timmer kan je over discussieren of hij er te lang heeft bijgezeten, maar dat was een reserve.

Loovens krijgt zeer terecht gewoon een kans in een wedstrijd om niks, zoals zoveel spelers die een keer krijgen.

Heeft allemaal echt geen drol met Feyenoord te maken.
pi_72993496
Ik heb Van Marwijk zich ook nooit hard horen maken voor Drenthe, DeGuzman, Castelen en Makaay. Die had hij volgens de grote kenner Barca dan ook wel een keertje opgeroepen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:41:34 #198
30220 Barca
pi_73001353
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:33 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Kuyt, Van Persie en Van Bronckhorst hebben zeker wat te zoeken in de selectie. De Cler had dat destijds ook en die is ondanks Van Marwijk zijn gigantische Feyenoordvoorkeur toch gek genoeg al een tijdje niet meer opgeroepen. Timmer kan je over discussieren of hij er te lang heeft bijgezeten, maar dat was een reserve.

Loovens krijgt zeer terecht gewoon een kans in een wedstrijd om niks, zoals zoveel spelers die een keer krijgen.

Heeft allemaal echt geen drol met Feyenoord te maken.
Van Bronckhorst heeft niets te zoeken in oranje.
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 01:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zou je oproepen in de plaats van die spelers?
In plaats van:
Loovens -----> Boulahrouz (indien fit), Maduro en Heitinga. Als Johnny al bij de selectie zit opstellen als centrale verdediger.
Van Bronckhorst -----> Braafheid. Anders kiezen voor Kuiper. Liever geen Drenthe en Emanuelson. Hoewel die het nu beter zouden doen dan Van Bronckhorst. Gio is al jaren over the hill.
De Cler -----> Daarvoor zou ik toen Braafheid hebben gekozen.
Timmer -----> In plaats van hem had ik Vermeer gekozen. Of Boschker.

[ Bericht 32% gewijzigd door Barca op 22-09-2009 14:47:16 ]
pi_73931400
Wat een ongelooflijke held is het toch ook, hè ?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:39:59 #200
30220 Barca
pi_73931759
Absoluut niet oranjewaardig inderdaad, die Clarence Clyde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')