Ik gun hem dat ontvangst wel. Sowieso vond ik dat Milan netjes werd ontvangen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Video: AC Milan strijkt neer in Friesland
Seedorf is en blijft een held.
Ik hoop dat je Newcastle bedoeltquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef Barca het volgende:
In Heerenveen zijn ze vaker correct. Kluivert werd daar (zie zijn bio) ook goed ontvangen toen hij er met Sheffield kwam.
Heb je je handen intussen alweer gewassen?quote:Op zondag 21 september 2008 22:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Seedorf
Wat een klasbak is het toch!
De HH begint direct na het journaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom kom ik er nu pas achter.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
De HH begint direct na het journaal
quote:BIJZONDERE PRIJS VOOR CLARENCE SEEDORF
Clarence Seedorf is vrijdagavond in Amsterdam in het zonnetje gezet. De middenvelder van AC Milan kreeg uit handen van minister Bert Koenders van ontwikkelingssamenwerking de Millenniumschoen Award 2008 voor zijn persoonlijke betrokkenheid bij het thema sport en ontwikkelingssamenwerking.
De Millenniumschoen Award is een jaarlijkse prijs voor een Nederlandse topsporter of trainer die zich op bijzondere wijze heeft ingezet voor sport en ontwikkelingssamenwerking. Vorig jaar ging de prijs naar Aron Winter.
Ik was redelijk ver heen volgens mij... Maar wel mooi, Clarence is toch wel één van m'n helden en dan is het mooi dat 'ie even naar je toe loopt..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb je je handen intussen alweer gewassen?
Rightquote:Op maandag 29 december 2008 13:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Seedorf ziet een nieuwe carriere als cheerleader wel zitten?
[ afbeelding ]
geen fotoshop.. deze meid lijkt gewoon ontzettend op Seedorf!
Bron: http://www.sportnet.at/channel.aspx?cid=92ecb476-8263-4c1d-bd4c-b62e7084330d&sid=c5aaf86d-c018-45af-9f04-c771976aa277
Wat is er mis met zo'n hobby?quote:Op maandag 29 december 2008 13:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Seedorf ziet een nieuwe carriere als cheerleader wel zitten?
[ afbeelding ]
geen fotoshop.. deze meid lijkt gewoon ontzettend op Seedorf!
Bron: http://www.sportnet.at/channel.aspx?cid=92ecb476-8263-4c1d-bd4c-b62e7084330d&sid=c5aaf86d-c018-45af-9f04-c771976aa277
Ik wist helemaal niet dat ie wat minder populair wordtquote:Ancelotti 'droevig' om fluitconcerten tegen Seedorf
Door Carlo Willemsen
Zondag, 01 februari 2009, 12:45
Niet alleen in Nederland zijn de meningen over Clarence Seedorf verdeeld, ook in Italië zijn er voetbalsupporters die zich tegen de middenvelder van AC Milan keren. Onlangs werd de voormalig Oranje-international nog uitgefloten door een deel van de eigen aanhang, tot verdriet van Carlo Ancelotti. De trainer neemt het op het clubkanaal van Milan op voor zijn pupil.
"Ik word er droevig van dat Seedorf wordt uitgefloten. Een belangrijke speler, die altijd alles geeft. Hij krijgt lang niet altijd de erkenning die hij verdient. Zelfs nu Clarence goed speelt, keert een deel van het publiek zich nog tegen hem", aldus Ancelotti.
Ongelovigen zijn het, die zijn kwaliteiten niet willen zien..quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ie wat minder populair wordt.
quote:Clarence Seedorf baalt van fluitende AC Milan-fans
Datum: 23-feb-2009 11:51
Clarence Seedorf (foto) haalde zondag zijn gram op de kritische fans van AC Milan. De middenvelder werd de afgelopen wedstrijden uitgefloten door een deel van eigen supporters, maar was zondag matchwinnaar tegen Cagliari (1-0). 'Het heeft geen zin een speler uit te fluiten als hij een fout maakt', aldus Seedorf na afloop.
'Het fluiten motiveert me absoluut niet, ik moet gewoon hard werken voor het team', vervolgde de Nederlander. Hij maakte zijn ongenoegen duidelijk door de treffer met hand achter zijn oor te vieren. 'De fans moeten achter ons staan en het ons niet moeilijk maken.'
Ook trainer Carlo Ancelotti kreeg fluitconcerten te verduren. 'Misschien hebben ze genoeg van me en ze reageren op dezelfde manier op Seedorf,' aldus Ancelotti. De coach prees de inbreng van Seedorf: 'Hij is niet alleen uit voetbaltechnisch oogpunt belangrijk, maar ook vanwege zijn charisma.'
Mwah, Nederlanders kunnen er ook wat van.quote:
Dat wilde ik ook al zeggenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:38 schreef Barca het volgende:
Mr Europacup maakte dit weekend de winnende goal. Dát dán wéér wél!
Opvallend trouwens dat Bremen terugkomt van 2-0 naar 2-2 nadat Seedorf eruit ging.quote:Seedorf: 'Waarom heb ik geen gewone interlandcarrière?'
Het zijn niet de dagen van Clarence Seedorf. De middenvelder van AC Milan viel donderdagavond in het UEFA Cup-duel met Werder Bremen geblesseerd uit en zag vanaf de bank hoe zijn ploeggenoten een 2-0 voorsprong verspeelden. Met de 2-2 eindstand viel uiteindelijk het doek voor de Italianen in het UEFA Cup-toernooi.
In de aanloop naar het duel met de Duitsers had Seedorf al genoeg andere kopzorgen. Met twee belangrijke WK-kwalificatiewedstrijden in aantocht blijft de 32-jarige middenvelder piekeren over zijn merkwaardige relatie met het Nederlands elftal.
'Ik vraag me wel eens af waarom ik geen gewone interlandcarrière kan hebben', zegt Seedorf in de jongste uitgave van Voetbal International. 'Er heeft altijd veel spanning omheen gezeten, terwijl het allemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn. Ik hoef helemaal geen voorkeursbehandeling, maar ik wil ook niet achtergesteld worden. Ik wil benaderd worden zoals iedere andere speler.'
Seedorf bedankte in de aanloop naar het EK 2008 voor Oranje, omdat hij niet langer onder toenmalig bondscoach Marco van Basten wenste te werken. Aan zijn rentree in de Nederlandse selectie, november 2006, waren ruim twee interlandloze jaren vooraf gegaan.
Sinds Bert van Marwijk het roer heeft overgenomen bij Oranje, heeft Seedorf niets meer vernomen vanuit Zeist. Van Marwijk vindt de middenvelder een té grote voetballer om hem voor de bank te selecteren. 'Als ik hem selecteer, zal hij in principe ook spelen’, aldus Van Marwijk drie maanden geleden in VI.
Seedorf heeft de moed nog niet opgegeven. 'Onder de nieuwe bondscoach had ik gehoopt een nieuwe start te kunnen maken bij Oranje. Dat ik vorig jaar niet mee wilde naar het EK had puur met zijn voorganger te maken. Ik heb destijds meteen aangegeven dat ik na Euro 2008 gewoon weer beschikbaar zou zijn. Voor mij is daar niets aan veranderd. Ik heb nog altijd de droom om volgend jaar op het WK in Zuid-Afrika te spelen.'
Seedorf staat te popelen de strijd voor een basisplaats in het Nederlands elftal aan te gaan, maar hij krijgt daar de kans niet toe. 'Ik heb in mijn clubcarrière en in het verleden bij Oranje altijd geknokt voor een basisplaats, ik weet niet beter. Bondscoaches zeggen vaak dat je een uitnodiging bij je club moet afdwingen. Wat kan ik méér doen dan jarenlang achtereen bij een club als Milan in de basis spelen? Het is frustrerend.'
Zegt allesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Opvallend trouwens dat Bremen terugkomt van 2-0 naar 2-2 nadat Seedorf eruit ging.
Ik vind Seedorf een toffe gast, maar dit is wel een beetjequote:Seedorf knuffelt Beckham
AMSTERDAM - Het nieuws dat David Beckham 'gewoon' bij AC Milan mag blijven, is met grote opluchting ontvangen in de Italiaanse stad. Zo ook bij Clarence Seedorf. "Wij hebben elkaar zelfs geknuffeld", vertelt Seedorf zondag.
Volgens de Nederlandse international is er een zware last van de schouders van Beckham gevallen. “Ik was dan ook ontzettend blij voor hem, ik weet hoe graag hij dit wil”, tekende De Telgraaf op uit de mond van Seedorf.
Ja, nu is het een keertje over. We hebben genoeg aan Sneijder en Van der Vaart.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft ook weer aangegeven te hopen op een invitatie voor oranje.
quote:Seedorf wil nog jaren bij Milan spelen
MILAAN - Clarence Seedorf wil nog zeker drie of vier jaar blijven voetballen. Dat liet de 33-jarige middenvelder van AC Milan woensdag weten op zijn persoonlijke website. Seedorf sloot bovendien uit dat hij naar Chelsea vertrekt, waar voormalig Milan-coach Carlo Ancelotti komend seizoen werkzaam is.
Ancelotti ondertekende vorige week een contract bij Chelsea. De Italiaanse trainer zou Seedorf graag mee willen nemen naar Engeland. ,,Het is fantastisch nieuws dat Ancelotti me in Londen wil hebben, maar ook volgend jaar speel ik bij AC Milan,’’ schrijft Seedorf. ,,Ik heb een contract bij Milan en ben speler van Milan, hier voel ik me goed.’’ Het contract van Seedorf in Milaan loopt nog twee jaar door.
Aan stoppen wil de 87-voudig international nog niet denken. ,,Ik hoop nog drie of vier jaar te kunnen voetballen. Daarna heb ik nog een heel leven voor me om goede dingen te doen,’’ aldus de geboren Surinamer, die zich naast zijn voetbalcarrière al intensief bezighoudt met liefdadigheidswerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |