Nee hoor, maar als je achter een vuilniswagen loopt of vakken aan het vullen bent, vind ik dat niet echt stoer.quote:Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef LudoSanders het volgende:
Stoer doen is in jouw ogen dus enkel gepast als je een dikke bankrekening hebt?
Toch nog bijval vandaag.quote:Op zondag 9 september 2007 17:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
agreed @ TS
Dat heet gewoon nepstoer.quote:Op zondag 9 september 2007 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie de laatste tijd veel mensen die stoer doen terwijl het nergens op slaat. Laatst zag ik twee donkere jongens achter een vuilniswagen lopen en ze deden een beetje alsof ze 50 Cent (oftewel Curtis James Jackson) waren.Prima als ze stoer doen, maar doe dat niet als je achter een vuilniswagen loopt. Of van die jongens die stoer staan te doen terwijl ze vakkenvullen bij Albert Heijn en denken dat ze Eminem zijn.
Zorg eerst dat je iets hebt wat het rechtvaardigt dat je stoer doet.
Mijn klacht: mensen die stoer doen terwijl het nergens op slaat.![]()
Soms is arrogantie ook gewoon zelfkennisquote:Op zondag 9 september 2007 17:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Arrogantie is de dochter van ontwetendheid.
Arrogantie is altijd een defensieve houding die een zwakte probeert te verbergen.quote:Op zondag 9 september 2007 17:42 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Soms is arrogantie ook gewoon zelfkennis
neequote:Op zondag 9 september 2007 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Arrogantie is altijd een defensieve houding die een zwakte probeert te verbergen.
Dat zeggen de zwakken altijd ja. Mietje.quote:Op zondag 9 september 2007 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Arrogantie is altijd een defensieve houding die een zwakte probeert te verbergen.
TS is waarschijnlijk een zielig en onzeker mannetje, die als mensen hem aankijken, denkt dat deze mensen 'stoer' doen, en snel zijn blik weer afwendt.quote:Op zondag 9 september 2007 17:48 schreef Gluckskafer het volgende:
LEG ME NOU EENS UIT:
Hoe gedragen die negers zich, zodat ze jou ertoe aanzetten om ze stoer te vinden?
En:
wát doet een vakkenvuller die de pakjes honigsoep staat te vakkenvullen, waarvan jij denkt: zohee die is/doet stoer??????
Dat ze zich voorbewegen alsof ze figureren in de nieuweste 50 Centclip en dat ze allemaal stoere dingen zeggen "Hé, check dit homeys. Vanavond Scarface kijken." Zoiets.quote:Op zondag 9 september 2007 17:48 schreef Gluckskafer het volgende:
LEG ME NOU EENS UIT:
Hoe gedragen die negers zich, zodat ze jou ertoe aanzetten om ze stoer te vinden?
En:
wát doet een vakkenvuller die de pakjes honigsoep staat te vakkenvullen, waarvan jij denkt: zohee die is/doet stoer??????
quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk een zielig en onzeker mannetje, die als mensen hem aankijken, denkt dat deze mensen 'stoer' doen, en snel zijn blik weer afwendt.
Uhh is dat niet gewoon de doorsnee buitenlander?quote:Op zondag 9 september 2007 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ze zich voorbewegen alsof ze figureren in de nieuweste 50 Centclip en dat ze allemaal stoere dingen zeggen "Hé, check dit homeys. Vanavond Scarface kijken." Zoiets.![]()
zoutuh newbiequote:Op zondag 9 september 2007 18:58 schreef Ascendancy het volgende:
Wat zitten jullie nou allemaal dom te doen?
De TS heeft best wel gelijk alleen ik vind dat 50 cent net zo goed geen recht heeft om stoer te doen.
Ik kan ook over geile wijven praten dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |