Dat is inderdaad erg prettig.quote:Op zondag 9 september 2007 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen eten in huisgelukkig is de super straks paar uurtjes open
Welke super? Waar?quote:Op zondag 9 september 2007 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen eten in huisgelukkig is de super straks paar uurtjes open
Uitbreiding van de wijnkelder?quote:
Fietsen luie hondquote:Op zondag 9 september 2007 15:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toch niet de Spar op de Uithof? Want dat is iets te ver fietsen..
ja die ja, heeft dat ding toch nog 1 voordeel en de AH op de amsterdamse straatweg is toch ook zondags openquote:Op zondag 9 september 2007 15:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welke super? Waar?
Anders heb ik allleen water te drinken vanavond. Of ik ga de koelkasten van huisgenoten plunderen kan ook..
Waarom heeft Nederland geen 24/7 economie! Gewoon alles open ook op die zondag.
Toch niet de Spar op de Uithof? Want dat is iets te ver fietsen..
Die is denk ik even ver als de Sparquote:Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die ja, heeft dat ding toch nog 1 voordeel en de AH op de amsterdamse straatweg is toch ook zondags openniet dus
Geblunderdquote:Op zondag 9 september 2007 16:40 schreef VoreG het volgende:
Die is denk ik even ver als de Spar.
Ik heb al wat geblunderd bij huisgenoten.
Oma weer bezocht?quote:Op zondag 9 september 2007 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
T familiebezoekje was leuker dan verwacht, dat was wel weer fijn.
Nee, naar een nichtje in Dronten. Eerder werd er onderweg altijd iemand opgepikt zodat er geen plaats meer in de auto was voor mij. Maar die is overleden, dus nu moest ik wel weer een keer mee. (met name m'n tante vindt t geweldig als ik meekom)quote:Op zondag 9 september 2007 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oma weer bezocht?
Ergens ben ik toch blij dat ik die "verplichting" al 10 jaar niet meer heb
Zo hey, dat was het dagje wel voor je zeg. Gelukkig is het allemaal redelijk goed afgelopen. Het zou veel erger geweest kunnen zijn. Ook moedig/heldhaftig (hoe zeg je dat) om gelijk te helpen, niet iedereen doet dat gelijk.quote:Op zondag 9 september 2007 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! Weer terug van een familiebezoek. Was gezellig. Op de heenweg waren we getuige van iets minder gezelligs. Voor ons schoof een BAM-busje in de linkerberm (naast linkerstrook snelweg), hij probeerde weer op de weg te komen, maar verloor al slingerend de macht over het stuur. Ging vervolgens drie keer over de kop en kwam in de berm aan de rechterkant terecht. We schrokken enorm, parkeerden de auto direct aan de kant. M'n vader belde 112, ik ging met wat meer gestopten er naartoe. We hebben de vier inzittenden uit het busje (op zn kant geland) gehaald. De klachten vielen gelukkig mee. Allemaal gingen ze direct in de berm liggen.
Even later bam boem, 200 meter verder was het weer raak. Twee auto's knalden elkaar van de weg. Een vloog over de kop, ook de berm in. De bestuurder zat waarschijnlijk te kijken naar het BAM-busje in de berm. Ik met nog een 8-tal er naartoe sprinten, een vrouw en kind uit de auto gehaald. De vrouw stabiel gelegd en gewacht op de politie + ambulancebroerders. Vervolgens m'n verhaal gedaan bij de politie. Daarna zijn we verder gegaan naar plaats bestemming. Met de schrik er nog wel wat in.
Dank je!quote:
WTF, dat is echt weird...quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef VoreG het volgende:
http://www.cnn.com/video/(...)h.sots.mortgages.cnn
Alien! Bij het raam.
Ik ben bang.
Jij ziet spokenquote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef VoreG het volgende:
http://www.cnn.com/video/(...)h.sots.mortgages.cnn
Alien! Bij het raam.
Ik ben bang.
quote:Op zondag 9 september 2007 18:05 schreef borisz het volgende:
wereldrecord op de 100 meter is eraan
9.74![]()
Dat is flink wat zeg...quote:Op zondag 9 september 2007 18:08 schreef borisz het volgende:
Powell knalt er 0,03 seconde af van zijn eigen tijd
Had bij mij ook zo kunnen gaan, het zijn echt de uitersten van elkaar, maar ze liggen dichter bij elkaar dan je denkt. Het is maar net wat op dat moment door je heen gaat.quote:Op zondag 9 september 2007 17:39 schreef RayMania het volgende:
Vroeger zei ik het ook altijd; "als er iets gebeurt schiet ik gelijk te hulp". Totdat ooit een oude man drie meter van mij vandaan bewusteloos neerviel op het station en de zoon die erbij stond aan het schreeuwen was. Ik stond aan de grond genageld en m'n hart klopte echt in mijn keel. En niet omdat ik niet wilde helpen ofzo, maar het overvalt je gewoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |