Nee, dat klopt. Maar spreek het of niet uit, of goed uit.quote:Op zondag 9 september 2007 15:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach, in de meeste gevallen is heel dat www.-voorvoegsel niet eens meer nodig. Gewoon "zwakzinnigmongooltje.nl" in je browser intikken werkt prima. En je "W"-knop slijt niet zo snel.
Doe geen moeite, ik spreek het niet uit.quote:Op zondag 9 september 2007 15:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar spreek het of niet uit, of goed uit.
Kut Rita Verdonk met d'r inburgerenquote:Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik denk dat dit door algemeen gebruik is ingeburgerd.![]()
Wil je erover praten?quote:Op zondag 9 september 2007 15:23 schreef OldJeller het volgende:
Dan raak je inderdaad wel in de war hè.. moet er nou een punt achter wwwi of achter ww.. erg lastig. Maar dat geeft niet TS, het is goed dat je je zwakheden onderkent.
Ritaquote:Op zondag 9 september 2007 15:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kut Rita Verdonk met d'r inburgeren
Jij zou je anders wel eens druk mogen maken over je posts.quote:Op zondag 9 september 2007 15:39 schreef nightfall het volgende:
tering,. maak jij je daar sruk om?,. je hebt echt geen flikker te doen he?
als je wel een flikker te doen hebt kom je niet naar fok natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2007 15:39 schreef nightfall het volgende:
tering,. maak jij je daar sruk om?,. je hebt echt geen flikker te doen he?
Kwaliteitstopic.quote:Op zondag 9 september 2007 15:41 schreef nietzman het volgende:
Ze deden het zes jaar geleden ook al fout..
AAARGH!!! PUNT!!!
Daar erger ik me ook mateloos aanquote:Op zondag 9 september 2007 15:08 schreef Tomasso het volgende:
Zo irritant, van die mensen op het journaal of in je omgeving of waar je maar komt, continue die punt achter de www niet uitspreken. Het is verdomme www.zwakzinnigmongooltje.nl en niet wwwzwakzinnigmongooltje.nl
. Want die punt voor nl spreken ze dan weer wel uit.
dus is het dubbel onzin om dat www zonder punt te noemen in spotjes en dergelijken..quote:Op zondag 9 september 2007 15:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach, in de meeste gevallen is heel dat www.-voorvoegsel niet eens meer nodig. Gewoon "zwakzinnigmongooltje.nl" in je browser intikken werkt prima. En je "W"-knop slijt niet zo snel.
Kom, we richten een actiegroepje opquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 15:50 schreef MuRKie het volgende:
ja en dan registreren we wwwactiegroepje.nl ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien zegt het dan ook wel wat over jou.quote:Op zondag 9 september 2007 16:00 schreef Barachem het volgende:
De link werkt niet!
oh jee,. ik miste de "d",. tis om te gillen meid, wat een dijenkletser.quote:Op zondag 9 september 2007 15:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij zou je anders wel eens druk mogen maken over je posts.
Ja en het blijft irritantquote:Op zondag 9 september 2007 15:41 schreef nietzman het volgende:
Ze deden het zes jaar geleden ook al fout..
AAARGH!!! PUNT!!!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |