abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53049766
Alex Jones Arrested In New York

Media activist Alex Jones was arrested by New York Police Department officers while filming a documentary about the sixth anniversary of September 11th and joining the protest against the official version of what happened on 9/11.

Change Meets Geraldo in Times Square, op het einde van deze vid is te zien dat AJ gearresteerd word.

(Meerdere details volgen nog...)

[ Bericht 6% gewijzigd door TaLoN.NL op 09-09-2007 21:47:22 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53049950
Dergelijke publiciteit vindt die aandachtshoer allang geweldig
pi_53049976
tof shirt
Dit, dus.
  zondag 9 september 2007 @ 15:13:56 #4
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53050074
Mijn god, dat filmpje. Af en toe 'es wat roepen, dan weer is een 'YEAH' of een 'WHOOOH'
pi_53050577
http://www.prisonplanet.c(...)07_alex_arrested.htm

Hij was gearresteerd voor het gebruiken van een "sound device" zonder toestemming. Zie 2de video.

Wat wil je, die malloot is weer met zijn megafoon aan de gang geweest. Vreemd is het ook niet dat ze juist de aanvoerder eruit pikken bij een demonstratie. En hij is ook al weer vrijgelaten ook, dus een enkeltje strafkamp zat er blijkbaar niet in waar hij altijd zo bang voor is.
  zondag 9 september 2007 @ 16:03:45 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53051089
Van mij mogen ze hem ergens boven rome dumpen, waar hij hoort.
Wel vanuit een vliegtuig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 9 september 2007 @ 16:26:41 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53051581
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:13 schreef dubidub het volgende:
Mijn god, dat filmpje. Af en toe 'es wat roepen, dan weer is een 'YEAH' of een 'WHOOOH'
Lijkt wel een speech van Bush.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zondag 9 september 2007 @ 17:23:59 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_53052880
TS, wat is eigenlijk de bedoeling? Gebruik je dit forum nou als een spamplaats voor 'nieuws' ? Want ik zie jou een hoop topics openen waarin je zelf niet echt vaak een visie/mening geeft. Wil je verder nog wat bereiken met die topics of is het gewoon meer een kwestie van informatie spammen?
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 9 september 2007 @ 18:02:22 #9
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_53053811
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Van mij mogen ze hem ergens boven rome dumpen, waar hij hoort.
Wel vanuit een vliegtuig.
en zonder parachute
Hij moest wel één of andere PR stunt uit de kast trekken, want steeds meer mensen zien dat hij voor de big boys werkt. Hoor je hem praten over één van de meest machtige groep ter wereld, The Sovereign Military Order Of Malta of de Jezuiten? Nee, want die zijn waarvoor hij werkt.

ALL ROADS LEAD TO ROME!!
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 9 september 2007 @ 18:14:04 #10
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_53054044
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:02 schreef Aurora025 het volgende:

[..]

en zonder parachute
Hij moest wel één of andere PR stunt uit de kast trekken, want steeds meer mensen zien dat hij voor de big boys werkt. Hoor je hem praten over één van de meest machtige groep ter wereld, The Sovereign Military Order Of Malta of de Jezuiten? Nee, want die zijn waarvoor hij werkt.

ALL ROADS LEAD TO ROME!!
Alhier het woord van onze profeet. Verlicht ons met uw onmetelijke kennis ten aanzien van de gecorrumpeerde dHr Jones, mijn waarde
pi_53059288
quote:

[..]

en zonder parachute

ALL ROADS LEAD TO ROME!!
Juist, iemand die het doen en laten van de amerikaanse overheid aan de kaak stelt is dus ook onderdeel van een samenzweringstheorie?

dat denk ik ook wel ja ....
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_53059389
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  zondag 9 september 2007 @ 21:49:42 #13
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_53059559
quote:
Wat ik dus al eerder opmerkte:
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Terecht het volgende:

Hij was gearresteerd voor het gebruiken van een "sound device" zonder toestemming. Zie 2de video.

Wat wil je, die malloot is weer met zijn megafoon aan de gang geweest. Vreemd is het ook niet dat ze juist de aanvoerder eruit pikken bij een demonstratie. En hij is ook al weer vrijgelaten ook, dus een enkeltje strafkamp zat er blijkbaar niet in waar hij altijd zo bang voor is.
Wat was je punt nu TS? Geef ons achtelozen eens jouw visie op dit gebeuren .
pi_53064232
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef Pr0-n00b het volgende:

[..]

Juist, iemand die het doen en laten van de amerikaanse overheid aan de kaak stelt is dus ook onderdeel van een samenzweringstheorie?

dat denk ik ook wel ja ....
Tja waarom niet?

http://www.breakfornews.com/TheCIAInternetFakes.htm
http://www.breakfornews.com/forum/viewtopic.php?t=26
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 10 september 2007 @ 06:53:53 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53065699
quote:

[..]

en zonder parachute

ALL ROADS LEAD TO ROME!!
Im with you, Ik vermoede het al een lange tijd geleden en dat vermoeden is door bepaalde zaken bevestigt.
pi_53065717
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef Terecht het volgende:

Hoewel Alex zelf een megafoon had, zijn er ook 2 cameramensen gearresteerd, die werden onterecht gearresteerd.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53065728
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:23 schreef CoolGuy het volgende:
TS, wat is eigenlijk de bedoeling? Gebruik je dit forum nou als een spamplaats voor 'nieuws' ? Want ik zie jou een hoop topics openen waarin je zelf niet echt vaak een visie/mening geeft. Wil je verder nog wat bereiken met die topics of is het gewoon meer een kwestie van informatie spammen?
BNW Nieuws, buiten dat, maak jij hier wel eens een topic aan?, het enige wat mensen zoals jij op BNW en TRU komen doen is ons vertellen dat wat wij denken niet klopt, dat we peop praten, dus wat doe JIJ hier???
---
Toen ik me hier nog niet mee bezig hield kwam ik hier niet, als mij iets niet interesseert en ik denk dat iets onzin is, zoek ik het niet op, ik zocht ze ook niet bewust op om te treiteren, ik liet ze met rust, of wil je soms beweren dat jouw doel is om ons wakkerschudden uit onze illusie...

[ Bericht 8% gewijzigd door TaLoN.NL op 10-09-2007 07:08:50 ]
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 10 september 2007 @ 07:09:09 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53065761
Weet je wat het is Talon.nl er zijn mensen die tegenwoordig geloven dat er een machtige schaduwregering is die amerika van binnenuit wilt vernietigen, alex jones het boegbeeld is van de oppositie daartegen.

Dit is een zeer simplistisch beeld, precies hetzelfde als de polarisatie tussen het goede westen en het slechte oosten. In werkelijkheid is de echte macht in de wereld niet in amerika maar in veelal "europese" corporaties waar alex jones voor werkt via het vaticaan. Het vaticaan steunt namelijk de jezuiten, en alex jones stuurt op een revolutie aan niet om de schaduwregering van de troon te stoten maar om de schijn te laten bestaan dat het hart van de kapitalist, het hart van de politie planeet zich in amerika bevindt, het hart van de spindocters bestaat uit een kleine groep mensen die de hele wereld in zijn greep houdt, terwijl hetgeen dat de wereld in zijn greep houdt een veel groter plaatje betreft, inderdaad zoals aurora zegt, alex jones rept geen woord over de corporaties, geen woord over de europese plannen, de europese stronk. De la bete in brussel de bankiers en media... er wordt niks maar dan ook niks over gezegt, net zo goed niet over de jezuiten zelf, of over de macht van de organisatie achter religie, over het vaticaan.

Aurora heeft gelijk met zijn bevinding dat alex jones een pion is, en wel een pion van de jezuiten.
Of nog beter gezegd: Een loonslaaf van de blauwdruk van het vierde rijk europa.
pi_53066014
quote:
Op maandag 10 september 2007 07:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet je wat het is Talon.nl er zijn mensen die tegenwoordig geloven dat er een machtige schaduwregering is die amerika van binnenuit wilt vernietigen, alex jones het boegbeeld is van de oppositie daartegen.

Dit is een zeer simplistisch beeld, precies hetzelfde als de polarisatie tussen het goede westen en het slechte oosten. In werkelijkheid is de echte macht in de wereld niet in amerika maar in veelal "europese" corporaties waar alex jones voor werkt via het vaticaan. Het vaticaan steunt namelijk de jezuiten, en alex jones stuurt op een revolutie aan niet om de schaduwregering van de troon te stoten maar om de schijn te laten bestaan dat het hart van de kapitalist, het hart van de politie planeet zich in amerika bevindt, het hart van de spindocters bestaat uit een kleine groep mensen die de hele wereld in zijn greep houdt, terwijl hetgeen dat de wereld in zijn greep houdt een veel groter plaatje betreft, inderdaad zoals aurora zegt, alex jones rept geen woord over de corporaties, geen woord over de europese plannen, de europese stronk. De la bete in brussel de bankiers en media... er wordt niks maar dan ook niks over gezegt, net zo goed niet over de jezuiten zelf, of over de macht van de organisatie achter religie, over het vaticaan.

Aurora heeft gelijk met zijn bevinding dat alex jones een pion is, en wel een pion van de jezuiten.
Of nog beter gezegd: Een loonslaaf van de blauwdruk van het vierde rijk europa.
Moet je zien wat Moore allemaal achter houdt.

http://www.youtube.com/watch?v=Yy2QYoT4LWw

Ik vind het allemaal een ver van mijn bed show, ze kloten wat mij betreft maar aan. Maargoed die Moore vult zijn zakken er mee en die Jones doet het uit idealisme.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53067515
Dit keer ben ik het niet geheel eens met je Baaj, Alex heeft het regelmatig over de Bilderberg groep, dat Engeland al een ergere politiestaat is dan de VS, de koningshuizen, EU verdrag via de achterdeur e.d.. Wel laat hij de idd de jezuieten met rust, ondanks dat zorgt hij ervoor dat veel mensen bewuster worden. Ook, als je z´n videoreports download, zie je af en toe tranen in zijn ogen van woede en verdriet, als zijn emoties niet echt zijn is hij een erg goede acteur.
Buiten dat roept hij op geen geweld te gebruiken tenzij er echt de pleuris uitbreekt, maargoed, eerst even over een maandje Endgame kijken, ik kan dan altijd nog van standpunt veranderen...
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53068200
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:52 schreef TaLoN.NL het volgende:
Dit keer ben ik het niet geheel eens met je Baaj, Alex heeft het regelmatig over de Bilderberg groep, dat Engeland al een ergere politiestaat is dan de VS, de koningshuizen, EU verdrag via de achterdeur e.d.. Wel laat hij de idd de jezuieten met rust, ondanks dat zorgt hij ervoor dat veel mensen bewuster worden. Ook, als je z´n videoreports download, zie je af en toe tranen in zijn ogen van woede en verdriet, als zijn emoties niet echt zijn is hij een erg goede acteur.
Buiten dat roept hij op geen geweld te gebruiken tenzij er echt de pleuris uitbreekt, maargoed, eerst even over een maandje Endgame kijken, ik kan dan altijd nog van standpunt veranderen...
Het kan i.d.d n hele goede acteur zijn, dat doet mij ook twijfelen aan zijn slechte intenties. Maar indien de NWO uit is op chaos (en dat zijn ze imo) dan past Jones wel in deze strategie.
Tot dusver zit Bush en Co nog steeds in het zadel. Effectief zijn de acties van de 9-11 thruth op politiek niveau (nog) niet.

Wat vind jij van de theorie in deze link?
http://www.breakfornews.com/TheCIAInternetFakes.htm

Deze mevr doet prive opzienbarende uitspraken, maar in het congres/senaat gebeurt er niks mee, ik vind het onredelijk om te zeggen dat ze daar zelf schuld aan is, maar vreemd vind ik het wel.
http://wagnews.blogspot.c(...)nds-secret-team.html

De realiteit is dat de truth movement geen stap verder komt, maar goed.. ik blijf hopen dat "het wakker maken " uiteindelijk wel resultaat zal hebben.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 10 september 2007 @ 11:13:30 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53069020
Er is notabene een hele desk opgericht om mensen te verdelen en te verwarren zodat ze nooit een serieus probleem worden voor de planning.

Sterker nog, de desk heeft zelfs een openbare tak genaamd PI40 Oftewel Public initiative 4.0
  maandag 10 september 2007 @ 11:17:32 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53069119
Ik zou zweren dat ik zonet nog een post had hier over dat de bilderberg groep niks voorstelt en je moet zoeken naar le cercle de safari club en de 900.

Beats me waarom mijn post weg is.
  maandag 10 september 2007 @ 11:18:11 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53069131
Of eigenlijk beats me dat niks, ik weet weer genoeg.
pi_53070841
Ik denk dat je spoken ziet Baaj, maargoed mocht de NWO bestaan, dan mogen ze mij wel een baan aanbieden, want daar schijn je tenminste altijd succes te hebben.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 10 september 2007 @ 12:38:03 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53070867
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:37 schreef JohnDope het volgende:
Ik denk dat je spoken ziet Baaj, maargoed mocht de NWO bestaan, dan mogen ze mij wel een baan aanbieden, want daar schijn je tenminste altijd succes te hebben.
Ze? Waar heb je het over?

En trouwens ik zie geen spoken ik weet 100% zeker dat ik een post had geplaatst.
pi_53070886
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ze? Waar heb je het over?

Met 'Ze' bedoel ik de TopDogs binnen de eventuele NWO.
  maandag 10 september 2007 @ 12:39:31 #28
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_53070908
Hadden ze 'm niet tussen het beton voor de fundamenten van de freedomtower kunnen storten?
Ik ga naar huis.
  maandag 10 september 2007 @ 12:40:42 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53070935
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met 'Ze' bedoel ik de TopDogs binnen de eventuele NWO.
Ik dacht dat jij zon amerika fan was. Wat moet je dan met de "top dogs" binnen de nwo.
pi_53070998
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij zon amerika fan was. Wat moet je dan met de "top dogs" binnen de nwo.
Met TopDogs bedoel ik dus de hoge heren in de eventuele NWO-piramide; zegmaar de mensen die mij 100% succes kunnen garanderen, wanneer ik werk volgens hun procedures.

ik doe even een open sollicitatie tussen de regels door
  maandag 10 september 2007 @ 12:46:12 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53071044
Ja precies, en je dacht toch niet dat dat amerikanen waren of wel.
pi_53071070
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja precies, en je dacht toch niet dat dat amerikanen waren of wel.
Het maakt me niet uit wie het zijn, als ze me maar 100% succes kunnen garanderen
  maandag 10 september 2007 @ 14:12:04 #33
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_53072793
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Of eigenlijk beats me dat niks, ik weet weer genoeg.
Je post is weggehaald door 'them'? En als je dan in hetzelfde topic hetzelfde nog een keer post, wordt het niet weggehaald? En de vele vele websites die er over het onderwerp bestaan worden ook niet weggehaald?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_53073017
Resonance & Baajguardian, ik zal vanavond eens op m´n gemak de info doorspitten.
(Le Cercle de safari club, de 900, TheCIAInternetFakes)
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53074750
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou zweren dat ik zonet nog een post had hier over dat de bilderberg groep niks voorstelt en je moet zoeken naar le cercle de safari club en de 900.

Beats me waarom mijn post weg is.
Thx, deze club kende ik nog niet,

http://www.pehi.eu/organisations/Le_Cercle.htm

Welke steen het in de pyramide is , is me nog niet duidelijk, lees wel dat hun leden ook op Bohemian Grove bijeenkomsten komen.
De mensen die bij Bilderbrg bijeenkomsten komen stellen imo toch wel veel voor.
Eisenhower1961.
pi_53074870
Alex Jones is wel stoer. Hij praat waarheden.

Jammer voor de overheid dat ze hem arresteren.
  maandag 10 september 2007 @ 17:33:05 #37
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_53076294
Zelfs David Icke begint de macht van de Jesuits te zien en heeft hun symbool op de voorkant van zijn nieuwe boek geplaatst.

Jesuits symbool

Het symbool is te zien naast het hoofd van Guliani

[ Bericht 51% gewijzigd door Aurora025 op 10-09-2007 17:46:16 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  maandag 10 september 2007 @ 17:41:31 #38
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_53076517
Download hier Vatican Assasins van Eric Jon Phelps waarin hij de macht van de Jesuits laat zien.
http://www.focusnz.com/tractsforfree/VaticanAssassins.pdf

Zijn website
www.vaticanassassins.org

Geweldig forum over de macht Jesuits en de SMOM(Sovereign Military Order Of Malta)
http://z13.invisionfree.c(...)ndex.php?showforum=1
pi_53077278
Damn, waarom heb ik in eerste instantie igenlijk gereageerd .

David Icke
  maandag 10 september 2007 @ 18:21:28 #40
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_53077332
quote:

OpenYourMind heeft hier nog een keer een topic over geopend...mischien weet hij de link nog
  maandag 10 september 2007 @ 18:22:46 #41
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_53077357
quote:
Damn, waarom heb ik in eerste instantie igenlijk gereageerd .
Mischien om je fragile ego een boost te geven ?
pi_53077543
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:41 schreef Aurora025 het volgende:
Download hier Vatican Assasins van Eric Jon Phelps waarin hij de macht van de Jesuits laat zien.
http://www.focusnz.com/tractsforfree/VaticanAssassins.pdf

Zijn website
www.vaticanassassins.org

Geweldig forum over de macht Jesuits en de SMOM(Sovereign Military Order Of Malta)
http://z13.invisionfree.c(...)ndex.php?showforum=1
Zal je deze ook wel "leuk" vinden.

http://www.antichristconspiracy.com/free_ebook.htm
Eisenhower1961.
pi_53078378
De Jesuieten staan bovenaan de pyramide van de illuminati.

Interview with ex-freemason and illuminati:Leo Zagami. Vol1

The Black Pope - The Most Powerful Man In The World?
---
Een ding is wel, (Als AJ aan de goede kant staat),
dat AJ's primaire doel is dat Amerika bevrijdt word, niet Europa.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53078454
quote:
Op maandag 10 september 2007 16:05 schreef Salvad0R het volgende:
Alex Jones is wel stoer. Hij praat waarheden.

Jammer voor de overheid dat ze hem arresteren.
Er zijn mensen die daar heel anders over denken en dat komt niet omdat ze niet in complotten geloven.

http://z13.invisionfree.com/THE_UNHIVED_MIND/index.php?showtopic=2301&st=150
http://www.opposingdigits.com/alex/
http://houston.indymedia.org/news/2004/11/35190_comment.php

Alex Jones - Some People Say You Have Zionist Handlers
Open your Mind On Alex jones
Alex Jones on the Zionism issue
Eisenhower1961.
  maandag 10 september 2007 @ 19:12:27 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53078535
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:21 schreef merlin693 het volgende:

[..]

OpenYourMind heeft hier nog een keer een topic over geopend...mischien weet hij de link nog
Er was ooit een heel erg goeie site over maar die is verdwenen :/
Dit "was" de link: http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/Le_Cercle.htm
  maandag 10 september 2007 @ 19:31:58 #46
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_53078951
Eric Jon Phelps, auteur van Vatican Assassins ontmaskerd Alex Jones in een interview met Lenny Bloom.
Eric Jon Phelps exposes Alex Jones as an Agent of Rome
pi_53079015
Topic heeft wel een onverwachte wending gekregen.

David Icke: The Lizards and the Jews Video waarin tussen 10:00 en 14:00 AJ Ickel 2x aanvalt.

Vond ik toen al nergens op slaan.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_53079075
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:22 schreef merlin693 het volgende:

[..]

Mischien om je fragile ego een boost te geven ?
Dat zal het zijn ja
  maandag 10 september 2007 @ 19:42:21 #49
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_53079219
Milton William(Bill) Cooper ontmaskerd Alex Jones in 1999

http://www.iamthewitness.(...)Jones-1999-part1.mp3
pi_53081989
Mja, er zijn na 2001 suddenly veel mensen in beeld gekomen die ons zgn 'wakker' hebben gemaakt.

Maar vergeet niet dat : "it also serves a purpose" !

Hoe groot zal de psychologische schade zijn en de angst toenemen als je weet wie de verantwoordelijken zijn, bij de volgende grote ramp die wederom in scene is gezet? Dezelfde verantwoordelijken zullen hulp bieden, tegen een prijs.

Hoeveel zullen dan, hiervoor open staan?

Nee?

Dit is een oorlog voor 'your mind'

Natuurlijk zal er opstand komen en dan 'Independance Day'

Zoals Eckhart Tolle ook eens zei "You are already free"
  maandag 10 september 2007 @ 22:11:12 #51
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53082948
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja
Onwetende!
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:29:44 #52
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_53086619
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:21 schreef merlin693 het volgende:

[..]

Het was niet mijn topic maar het topic van de schrijver van die artikelen op deze website. (www.pehi.eu)

Topic: Fok primeur: Secret Society -> Le Cercle
quote:
BaajGuardian - maandag 10 september 2007 @ 19:12

Er was ooit een heel erg goeie site over maar die is verdwenen :/
Dit "was" de link: http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/Le_Cercle.htm
Die website is verhuisd. Zie bovenstaande link.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:59:29 #53
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_53087068
sorry merovingian..en dank je OYM
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:42:04 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53089056
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:29 schreef OpenYourMind het volgende:

Die website is verhuisd. Zie bovenstaande link.
Als ik je kon omhelzen deed ik het maar laten we professioneel blijven.
pi_53103353
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 08:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als ik je kon omhelzen deed ik het maar laten we professioneel blijven.
'N proffesional had niet over deze post heengelezen hoor,
quote:
Op maandag 10 september 2007 15:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Welke steen het in de pyramide is , is me nog niet duidelijk, lees wel dat hun leden ook op Bohemian Grove bijeenkomsten komen.
De mensen die bij Bilderbrg bijeenkomsten komen stellen imo toch wel veel voor.
Veel leesvoer, ben er voorlopig nog niet doorheen.

Leuke aanvulling op mijn ondertitel gelezen:
quote:
January 17, 1961, President Eisenhower's historic farewell address to the Nation. At least one of his military staff members has publicly claimed that Eisenhower found out he was kept out of the loop on certain critical issues by the new Military Industrial complex.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')