Het lijkt gezien de omstandigheden letterlijk een ziek figuur geweest te zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ziek, erg erg ziek zoiets.
Voor dit soort zieke figuren zou ik de doodstraf gerechtvaardigd vinden.
Ik heb elders nog eentje gezien die erger is. Die heb ik maar niet geplaatst.quote:Op zondag 9 september 2007 15:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik vind die onderste foto best luguber eigenlijk
Dat kan niet.quote:Op zondag 9 september 2007 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ziek, erg erg ziek zoiets.
Voor dit soort zieke figuren zou ik de doodstraf gerechtvaardigd vinden.
Condoleancequote:Op zondag 9 september 2007 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Is de identiteit van het slachtoffer al bekend?
PM es?quote:Op zondag 9 september 2007 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb elders nog eentje gezien die erger is. Die heb ik maar niet geplaatst.
Had ik ook, ik dacht "zal wel om een afrekening gaan" (niet dat dat per se minder erg is), maar hier word ik echt naar van en ik raak inmiddels niet meer zo snel onder de indrukquote:Op zondag 9 september 2007 17:57 schreef milagro het volgende:
sta je dan op de trein te wachten, komt er ineens zo'n gestoorde op je af.... mijn god.... ik krijg het er koud van.
eerst denk je , een vete die wordt uitgevochten of zo, ja, niet minder gruwelijk, maar toch, deze complete willekeur...
Haha! Ze zullen nog wel een tijdje doorgaan ook met het knuffelen van dit geestelijke misbaksel. Want zo iemand "moet geholpen worden". Jawel, naar het hiernamaals!quote:Op zondag 9 september 2007 17:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Als je zo'n daad pleegt ben je per definitie gestoord/ziek.
Wel benieuwd hoelang er tegen deze gestoorde is aangeknuffeld.
NB Bijlen liggen nog in de aanbieding bij de Aldi.![]()
Zet 'm anders achter een link, met waarschuwing erbij.quote:Op zondag 9 september 2007 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb elders nog eentje gezien die erger is. Die heb ik maar niet geplaatst.
Dus er moet bloed op om luguber te zijn? gewoon het feit dat die knakker onder dat laken ligt, terwijl 'ie een half uurtje ervoor nog op de trein stond te wachten. Die totale willekeur, best bizar.quote:Op zondag 9 september 2007 16:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Er is geen bloedspettertje op te zien, jij bent ook niets gewend
Die reacties in het condoleanceregister...quote:
quote:Naam: Dr.R. Clavan
21:30:36, 9th-Sep-07
Heel veel sterkte aan de nabestaanden. Ik hoop dat de allochtone moslim dader snel gepakt wordt.
nou Aventura er staan een heleboel reacties, beetje tendentieus om dan net die ene eruit te pikken.quote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die reacties in het condoleanceregister...
[..]
quote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
[..]
Sowieso een rare reactie. De dader is toch vrijwel meteen na het gebeurde gearresteerd?quote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |