Bedanktquote:Op zondag 9 september 2007 13:18 schreef Feestkabouter het volgende:
niet dat ik er interesse in heb, maar bij de bureaulamp staat geen prijs
Staat genoteerdquote:Op zondag 9 september 2007 13:19 schreef MrManiak het volgende:
20 geboden op de muis.
Drivers zitten erbij, neem ik aan?
Ja hoor, gekocht bij een goede sportwinkel voor 50 euro, dus niet voor een tientje gescoord bij de Bristolquote:Op zondag 9 september 2007 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Squashracket.. Iets meer info hierover? Wel een goed racket?![]()
Ik werk in Tilburgquote:Op zondag 9 september 2007 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kom je toevallig ooit in brabant?
Mooi zo, ik mail je vanavondquote:Op zondag 9 september 2007 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ah een Perry Sport racket.
Als ie nog in nieuwstaat is hebben we sowieso een deal voor 15 euro. Mail je me voor de afhandeling? ( lennartheurter @hotmail.com)
Natuurlijk werkt hijquote:
¤ 7,50 ?quote:Op maandag 10 september 2007 14:44 schreef Lexie het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt hij. Je bod staat genoteerd, maar vind het te laag om voor naar het postkantoor te gaan
.
Mijn bod van ¤ 7,50 op de klok staat ... Is dit ok of niet ?quote:Op maandag 10 september 2007 23:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
De eerste ronde loopt tot morgenavond.
Als er niet meer op geboden wordt ga ik akkoord met 7,50quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:34 schreef Lau. het volgende:
[..]
Mijn bod van ¤ 7,50 op de klok staat ... Is dit ok of niet ?![]()
Ik heb je ge-PM'tquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Als er niet meer op geboden wordt ga ik akkoord met 7,50.
Toen was ik te druk met het plannen van de verhuizingquote:Op woensdag 12 september 2007 10:40 schreef Fliepke het volgende:
Zeg
Zitten wij allemaal die kankerzooi van jou te verslepen en dan ga je het nu op FOK! verpatsen. Had het dan verkocht voor je verhuiseritis
Jong, ik weet hoeveel kwakjes op mijn eigen bank zijn gedropt. Ik ga echt nooit een tweedehands bank kopen, vooral niet als ik bedenk wat voor een vuilak jij bent jong.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Toen was ik te druk met het plannen van de verhuizing. Bank kopen?
Voor de muis is er al een gegadigde, zie hierboven. Mocht deze verkoop niet doorgaan dan ben jij de eerstvolgende. De lamp is er nogquote:Op woensdag 12 september 2007 14:01 schreef SolidArt het volgende:
Hoi, ik wil je schemerlamp, en de muis + muismat overnemen.
Ophalen geen enkel probleem.
Jammer, leuk ding. Waar heb je'm gekocht?quote:
Dolgraag;quote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef Lexie het volgende:
MrManiak, wil je de muis nog kopen? Het geld is nog niet overgemaakt en je reageert niet op mijn pm. Als ik maandagavond geen reactie heb ontvangen gaat hij naar SolidArt (indien hij nog geïnteresseerd is).
Wanneer word je rekening weer volgepompt?quote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dolgraag;
Jammergenoeg heeft CZ mn rekening zo goed als leeggeslurpt....
Nog leuker is dat ik er vanmorgen pas achter kwam...
Sorry sorry sorry sorry sorry![]()
Over twee weken, week 40quote:Op maandag 17 september 2007 14:46 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wanneer word je rekening weer volgepompt?
Ze komen af en toe langs bij IBOODquote:Op zondag 16 september 2007 16:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Jammer, leuk ding. Waar heb je'm gekocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |