Ik vind RTL Boulevard leuker. Niet dat ik daar wèl naar kijk.quote:Op zondag 9 september 2007 12:36 schreef MrX1982 het volgende:
Wel frappant dat de telegraaf met het ware verhaal naar buiten komt. P&W is gewoon een opgeleukte versie van RTL boulevard. Bagger redactie en alles voor de sensatie.
Dat opzich vind ik dan wel weer grappig
Ruimt wel lekker op zo natuurlijk.quote:Op zondag 9 september 2007 12:27 schreef Greys het volgende:
Zo'n klootzak als deze heer () ontneemt haar natuurlijk wel op deze manier haar laatste restje vechtlust.
Dat vraag ik me dus ook af, of het strafbaar is. Ik denk het niet....oplichting is als je iemand onder valse voorwendselen geld afhandig maakt. Hij heeft haar geen geld afhandig gemaakt, alleen een boel geld beloofd en valse hoop gegeven....geen idee of het strafbaar is maar ik als leek vrees van niet.quote:Op zondag 9 september 2007 12:58 schreef Commensaal het volgende:
Wordt deze mongool nu gearresteerd wegens oplichting? Anders lijkt me een lynchpartij inderdaad geen slecht idee...
Soms vind ik het jammer dat er geen wet bestaat tegen moreel verwerpelijk gedrag...quote:Op zondag 9 september 2007 13:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, of het strafbaar is. Ik denk het niet....oplichting is als je iemand onder valse voorwendselen geld afhandig maakt. Hij heeft haar geen geld afhandig gemaakt, alleen een boel geld beloofd en valse hoop gegeven....geen idee of het strafbaar is maar ik als leek vrees van niet.
en dat het tussen de oren zit wil zeggen dat het een ziekte is die je eigenlijk zelf wil ?quote:Op zondag 9 september 2007 12:35 schreef thaleia het volgende:
En omdat anorexia vooral tussen de oren zit, krijg ik het gevoel dat deze dame kennelijk toch niet echt wil. Anders hadden ze haar hier toch wel kunnen helpen, denk ik dan. Maar dat zal wel te simpel gedacht zijn, misschien als je echt ver heen bent dat het de op zich goeie klinieken in NL dan toch niet lukt. En die in Finland (of waar was het?) wel.
Trouw: http://www.trouw.nl/hetni(...)_van_anorexiapatientquote:Op zondag 9 september 2007 12:42 schreef MrX1982 het volgende:
Om het goed te maken met de Vara en de NPS die behandeling gewoon betalen. Of wie is met dit bericht gekomen van die oplichter?
Lees vooral wat je wilt lezen, maar verwacht, als je daarin te ver doorschiet, geen reactiequote:Op zondag 9 september 2007 13:26 schreef moussie het volgende:
en dat het tussen de oren zit wil zeggen dat het een ziekte is die je eigenlijk zelf wil ?
quote:Tsja, schijnbaar heeft ze het gewoon niet verdient...
In Afrika sterven en per dag honderden kinderen door ondervoeding, waarom zou je dan deze ene vrouw moeten redden met een hoeveelheid geld waarmee je 1000 kinderen in afrika een half jaar lang van eten kan voorzien!
Niemand die het verhaal van die "weldoener" even onderzoekt. Als kippen zonder kop rennen ze achter elkaar aan. Wat een sensatie amateurisme.quote:Op zondag 9 september 2007 13:32 schreef QBZZ het volgende:
Trouw: http://www.trouw.nl/hetni(...)_van_anorexiapatient
Vervolgens sprongen verschillende media op het verhaal.
Er was overigens eerst al een anoniem die geld wilde schenken: http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article2353809.ece
Is toch niet meer dan typisch voor de hedendaagse media? Go, go, go! Scoren, scoren scoren!quote:Op zondag 9 september 2007 13:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niemand die het verhaal van die "weldoener" even onderzoekt. Als kippen zonder kop rennen ze achter elkaar aan. Wat een sensatie amateurisme.
MPS, Borderline, Annorexia, Boulemie .. het zijn allemaal ziekten die tussen je oren zitten en waarmee je dus niet geboren word, dat loop je ergens onderweg op .. dus zo gek oftewel te ver door geschoten is die vergelijking niet .. het is gewoon een ziekte, niet een of ander luxe-probleemquote:Op zondag 9 september 2007 13:33 schreef thaleia het volgende:
[..]
Lees vooral wat je wilt lezen, maar verwacht, als je daarin te ver doorschiet, geen reactie
Ja het is typisch. Serieus geachte media als Trouw en P&W. Nou dat valt dus ook met een korreltje zout te nemen.quote:Op zondag 9 september 2007 13:47 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Is toch niet meer dan typisch voor de hedendaagse media? Go, go, go! Scoren, scoren scoren!
Trouwens, dit geldt niet alleen voor de media...
Zo simpel is het helaas niet, al zou je dat op het eerste gezicht wel zeggen. Dat kind heeft een enorme kronkel in d'r kop, die is echt geestelijk ernstig ziek.quote:Op zondag 9 september 2007 14:16 schreef De_Brandweer het volgende:
Ach dat kind moet gewoon eten.
Inderdaad, groot gelijk, want ze heeft hier al elke behandeling gekregen die ze kon krijgen, hetgeen helaas allemaal niks heeft geholpen. Soms is iemand gewoon letterlijk 'uitbehandeld', hoe hard dat ook is voor de familie.quote:Groot gelijk dat de verzekering der behandeling ( vakantie naar het buitenland) niet vergoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |