ik heb nog nooit van het bestaan daarvan gehoord.quote:Op zondag 9 september 2007 17:04 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Alsof je op een Windowsbak een wachtwoord nodig hebt!
Voor Windozen zijn er alternatieve universele wachtwoorden. Is die van Vista al bekend?
"is"quote:Op zondag 9 september 2007 18:40 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van het bestaan daarvan gehoord.
post ze is![]()
Voor de administrator account, gewoon een enter. Werkt 75% van de kerenquote:Op zondag 9 september 2007 18:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ow vertel, wat is het alternatieve universele wachtwoord van WinXP?
Serieus niet? Jij werkt zeker niet in de ICT?quote:Op zondag 9 september 2007 18:40 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
post ze is![]()
Lijkt mij ook een heel erg sterk verhaal, zelfs Microsoft is niet zo stom.quote:Op zondag 9 september 2007 18:40 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
post ze is![]()
WC's schoonmaken in 't kantoorgebouw van IBMquote:Op zondag 9 september 2007 19:37 schreef Netsplitter het volgende:
(..)
En dit is al helemaal superfout, ik doe iets in de ict....
Geef eens een linkje dan?quote:Op zondag 9 september 2007 19:08 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Serieus niet? Jij werkt zeker niet in de ICT?
Anyway, moet je maar ff met google zoeken.
Dat kan ie niet want die heeft ie niet.quote:
google is your friend.quote:
Google vind niks. Je lult uit je nek.quote:
Uiteraard, maar dan heb je dus fysieke toegang tot een PC nodig, dan is er in principe altijd toegang te krijgen tot een systeem, tenzij de harde schijf encrypted is.quote:Je hebt trouwens ook CD's waarmee je elk windows-wachtwoord kunt kraken.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:07 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Google vind niks. Je lult uit je nek.
Je vraagt je af waarom al die virusschrijvers nog moeite doen om trojans te schrijven voor zombies. Een portscan op 3389 en het universele XP wachtwoord is genoegquote:Op zondag 9 september 2007 20:07 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Google vind niks. Je lult uit je nek.
[..]
Uiteraard, maar dan heb je dus fysieke toegang tot een PC nodig, dan is er in principe altijd toegang te krijgen tot een systeem, tenzij de harde schijf encrypted is.
Een algemeen bekend master password zou een enorm security probleem zijn voor windows, zo'n CD is dat absoluut niet.
Is ook wel 10 seconden werkquote:
host file. Simpele manier van access control.quote:Op zondag 9 september 2007 22:23 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
'host herschrijven'?
Yep, ik bedoel wat regeltjes toevoegen zodat sites geblocked worden.quote:Op zondag 9 september 2007 22:23 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
'host herschrijven'?
Ja, met het universele windows wachtwoord.quote:Op zondag 9 september 2007 22:23 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
'host herschrijven'?
Oh bedoelde je dat.quote:Op zondag 9 september 2007 22:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, ik bedoel wat regeltjes toevoegen zodat sites geblocked worden.
Ik ben het boekje kwijt waar ik het had opgeschreven. (Heb het gelukkig weinig gebruikt want ik fix niet zo snel puters)quote:Op zondag 9 september 2007 18:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ow vertel, wat is het alternatieve universele wachtwoord van WinXP?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |