Als je geld woord vraagt ben je toch goed op je smoelwerk (quote:Natuurlijk ben ik niet op mijn mond gevallen dus vraag er doodleuk wat geld woord.
Je was niet erg specifiek.quote:Op zondag 9 september 2007 10:45 schreef Ericjuh het volgende:
waar staan det woord "willekeurig persoon" in mijn OP?
Hebben die hulp nodig dan?quote:Op zondag 9 september 2007 10:45 schreef Aaargh! het volgende:
Tja, als iemand een Linux bak of een Mac heeft wil ik nog wel helpen.
Inderdaad, erna doodleuk met die melding komen is ook niet snugger. Ikzelf doe het niet meer, loont toch niet genoeg.quote:Op zondag 9 september 2007 10:52 schreef Cypress_Hill het volgende:
Gewoon van te voren afspreken wat je er voor krijgt per uur.![]()
inderdaad, ik noem een ligt uitgedruktquote:Op zondag 9 september 2007 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het nu een leraar nederlands was, kunnen jullie het misschien met gesloten beurzen regelen
HAahahahaha en dan LIGT UITGEDRUKT in bold zetten dan is het juist niet licht maar donkerquote:Op zondag 9 september 2007 11:32 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
inderdaad, ik noem een ligt uitgedrukt
My god, meneer de 'ict'er' ga alsjeblieft wat aan je Taalbeheersing doen.
lol, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 9 september 2007 11:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HAahahahaha en dan LIGT UITGEDRUKT in bold zetten dan is het juist niet licht maar donkerLOL
Dat familie geneuzel ken 'k maar al te goed. Altijd weer het zelfde liedje.quote:Op zondag 9 september 2007 11:44 schreef Razor21 het volgende:
Zeer herkenbaar echt waar![]()
Daarom vermijd ik altijd verjaardagen als de pest want daar begint meestal de ellende.
*lang verhaal*
Als die hulp nodig hebben is het vaak een interessant probleem, of een beginner die net het licht gezien heeft.quote:
Juist en verplichte scholing op school.quote:Op zondag 9 september 2007 11:57 schreef Q. het volgende:
Tijd voor invoering van een computer-bewijs.
Daar los je het probleem van de vragende fossielen toch niet mee op man?quote:Op zondag 9 september 2007 12:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Juist en verplichte scholing op school.
Inderdaad wat een geklaag en gezeik in dit topic, als je geen zin hebt om te helpen met kut pc probleempjes dan zeg je toch gewoon "sorry geen tijd voor / zin in"quote:Op zondag 9 september 2007 12:11 schreef Farenji het volgende:
Iedereen die altijd klaagt over mensen die misbruik van je maken, heb je wel eens bedacht dat je gewoon misbruik van je LAAT maken?
daar gaat dit topic niet over.. gaat over mensen die denken dat jij zo één, twee, drie alles oplost en overal wat van afweet. Daarnaast gaan ze d'r altijd vanuit dat het een vriendendienst is!quote:als je geen zin hebt om te helpen met kut pc probleempjes dan zeg je toch gewoon "sorry geen tijd voor / zin in"
of sommige mensen gaan d'r vanuit dat jij het wachtwoord van hun weetquote:Als ze het wachtwoord niet kunnen onthouden en ze hebben weer een nieuwe pc, of iets.. Bellen ze meteen op omdat ze weten dat jij vaak wel snel kan komen. en dan krijg je 10 euro alleen maar om 30 sec te lopen, 'n wifi wachtwoord in te vullen, en weer 30 sec terug te lopen =).
Inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2007 12:01 schreef SlaadjeBla het volgende:
Nooit op een verjaardag vertellen dat je in de IT zit.
"Goh, jij doet toch wat met computers? Ik heb een printer die..."
NEE!
Nou ja, ze moeten een 'code' intypen. En aangezien hun normale wachtwoorden daar niet op gaan werken, en ik ook eigenlijk overal in de buurt het draadloos internet heb geregeld. Weet ik als enige de wachtwoordenquote:Op zondag 9 september 2007 13:20 schreef Ericjuh het volgende:
of sommige mensen gaan d'r vanuit dat jij het wachtwoord van hun weet![]()
Alsof je op een Windowsbak een wachtwoord nodig hebt!quote:Op zondag 9 september 2007 13:20 schreef Ericjuh het volgende:
of sommige mensen gaan d'r vanuit dat jij het wachtwoord van hun weet![]()
Nou, ik hoop maar dat ze jou niet te vaak om advies vragen. Daar komen alleen maar meer vragen vanquote:Op zondag 9 september 2007 17:15 schreef muhahaha het volgende:
Laatst kwam een buurtgenoot aan de deur, hij had zijn kabelmodem verkocht en de nieuwe modem deed het niet. Uitgelegd dat ie de helpdesk moest bellen aangezien de nieuwe modem niet bekend is gemaakt op de server (zullen ze wss ook niet doen maar dan mogen hun uitleggen waarom niet).
Mijn vrienden zijn oha competente mensen op hun vakgebied die me meestal wel een wederdienst kunnen bewijzen - 'als ik je nou met je computer help, mag ik dan juridisch advies van je als ik dat nodig heb?' - werkt prima.quote:Op zondag 9 september 2007 17:45 schreef hoerezooi het volgende:
en hoe doen jullie dit nu met vrienden? vragen jullie daar ook geld voor?
quote:Op zondag 9 september 2007 13:14 schreef 8D het volgende:
Verder help ik ook wel met crackjes enzo.. Maar daar vermeld ik wel bij dat dat 'moeilijker' is. Zodat ze meestal dus ook automatisch meer geven.
Ow vertel, wat is het alternatieve universele wachtwoord van WinXP?quote:Op zondag 9 september 2007 17:04 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Alsof je op een Windowsbak een wachtwoord nodig hebt!
Voor Windozen zijn er alternatieve universele wachtwoorden. Is die van Vista al bekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |