abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60562672
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op die leeftijd is het niet gek om niet voor zoveel wedstrijden te hoeven gaan.
Hij wil plaats maken voor de nieuwe garde en wil zich nog helemaal geven voor de club die hem betaalt.
Ik gun hem dan ook gewoon een goed seizoen en alles behalve de bank.
Sorry hoor.

Huntelaar is goeie centrum spits.

Maar als die gebleseert is.

Wat dan, Makaay op z'n oude dag ?
pi_60562689
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef rja het volgende:

[..]

Sorry hoor.

Babel, Kuyt, Vennegoor?
Misschien ontwikkelt Lens zich wel?
Het is nog zo ver naar het WK 2010 toe.

En Huntelaar is wel een goede centrumspits maar een minder goede voetballer.
Althans dat is mijn mening.
pi_60562704
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef rja het volgende:

[..]

Sorry hoor.

We dachten een paar jaar geleden ook dat er geen leven zou zijn na van Nistelrooy, nu zijn Huntelaar er en ook van Persie is inmiddels compleet en inzetbaar als diepste man.

Voor hetzelfde geldt staat er over een paar jaar weer een coming man, een Bas Dost ofzo.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:53:51 #254
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60562781
Dat is slecht nieuws! Onze beste spits stopt. voor zijn werk in Oranje hoor.

Maar is de noodzaak van een transfer van Huntelaar toch wel nog groter. Die jongen moet zich gewoon doorontwikkelen bleek maar weer eens afgelopen EK.
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_60562801
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:51 schreef Blawh het volgende:

[..]

We dachten een paar jaar geleden ook dat er geen leven zou zijn na van Nistelrooy, nu zijn Huntelaar er en ook van Persie is inmiddels compleet en inzetbaar als diepste man.

Voor hetzelfde geldt staat er over een paar jaar weer een coming man, een Bas Dost ofzo.
Ruud zou nog steeds opgeroepen worden voor Oranje en opgesteld worden volgens mij.

Dus het Nederlands elftal, heeft een gevoelig verlies geleden.

En ja, dat neem ik hem kwalijk.
pi_60562863
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef rja het volgende:

[..]

Ruud zou nog steeds opgeroepen worden voor Oranje en opgesteld worden volgens mij.

Dus het Nederlands elftal, heeft een gevoelig verlies geleden.

En ja, dat neem ik hem kwalijk.
Hij sukkelt de laatste jaren steeds vaker met kleine kwaaltjes en spierblessures, keuzes maken is dan het enige wat je kunt doen als je tenminste niet de laatste jaren van je carriere wilt verpesten. Ruud zou het liefst alles spelen denk ik, maar hij kent ook zijn eigen lichaam het beste.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:07:59 #257
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_60563155
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij sukkelt de laatste jaren steeds vaker met kleine kwaaltjes en spierblessures, keuzes maken is dan het enige wat je kunt doen als je tenminste niet de laatste jaren van je carriere wilt verpesten. Ruud zou het liefst alles spelen denk ik, maar hij kent ook zijn eigen lichaam het beste.
Eens.

Het is een gemis voor het Nederlands elftal, maar er zal ook weer leven na Van Nistelrooy zijn. Ik ben ook wel benieuwd wat Huntelaar nu gaat doen. Hij zal zeker in aanmerking komen voor de positie als eerste spits, maar zal zich nu echt moeten gaan doorontwikkelen tot een echte wereldtopper. Ik denk dat een transfer naar het buitenland nu toch wel erg aanlokkelijk wordt, wil hij niet blijven steken in zijn ontwikkeling...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_60563214
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef Suijk het volgende:
Jammer. Heb op de een of andere manier het idee dat het huwelijk Ruud-Oranje nooit helemaal gelukkig is geweest en dat er toch wat meer in had gezeten.
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:26:40 #259
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60563665
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]
tja 4 jaar van Basten helpen daar niet bij + nog wat zware blessures. Hij heeft verder een best aardig gemiddelde bij Oranje!
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_60563674
Nouja, ik vind het op zich wel beter dat hij stopt. Niet omdat hij slecht kan voetballen of omdat hij een te hoge dunk van zichzelf zou hebben, maar tijdens het WK zou hij 34 zijn en dat vind ik net iets te oud voor onze spits. Als je kijkt naar de korte toekomst is dit denk ik wel beter voor het Nederlands elftal omdat Huntelaar (of wie onze belangrijkste spits ook wordt) dan zijn wedstrijden kan pakken en goed in zn vel zit voor het WK.

pi_60564569
Mwha ik weet nog steeds niet of ik het verrassend moet vinden. Hij heeft bewezen dat hij het scoren absoluut nog niet verleerd is, maar aan de andere kant zag je dat het ook wel wat begon leeg te raken (tegen Rusland bijvoorbeeld). En iemand die bijna(?) 33 jaar wordt kun je moeilijk nog iets kwalijk nemen. Ruudje heeft gedaan wat ie kon en heeft het Nederlands volk op mooie momenten weten te trakteren.

Ruudje bedankt

Ow en Vincken überhaupt oproepen voor het Nederlands elftal !!!!!!!!
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:02:58 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_60564579
Jammer dat ie stopt. Maar we hebben altijd opvolgers gehad voor degene die stopten. Nu de tijd voor Huntelaar. Misschien zeggen we over een jaar wel dat het jammer is dat ie niet op het EK speelde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:04:37 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_60564622
Ik verbaasde me over het feit dat er in zo'n korte tijd al 10 pagina's waren volgepost. Maar dit topic stamt uit september 2007

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:13:16 #264
15600 BB-King
Long live the King!
pi_60564815
Jammer, maar begrijpelijk.

Bedankt Ruud... voor je inzet en al je goals voor Oranje.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_60565380
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:26 schreef Irving het volgende:
Nouja, ik vind het op zich wel beter dat hij stopt. Niet omdat hij slecht kan voetballen of omdat hij een te hoge dunk van zichzelf zou hebben, maar tijdens het WK zou hij 34 zijn en dat vind ik net iets te oud voor onze spits. Als je kijkt naar de korte toekomst is dit denk ik wel beter voor het Nederlands elftal omdat Huntelaar (of wie onze belangrijkste spits ook wordt) dan zijn wedstrijden kan pakken en goed in zn vel zit voor het WK.

34 jaar.

Is als voetballer niet oud, z'n laatste wk.

Z'n laatse kunstje als speler van het Nederland efltal aan de top.

2 jaar te vroeg !
pi_60565449
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:41 schreef rja het volgende:

[..]

34 jaar.

Is als voetballer niet oud, z'n laatste wk.

Z'n laatse kunstje als speler van het Nederland efltal aan de top.

2 jaar te vroeg !
34-jarige spelers presteren vrijwel nooit op een wk, het beste is er dan allang vanaf.

Zidane is de uitzondering die de regel bevestigd.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:50:05 #267
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60565552
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:41 schreef rja het volgende:
2 jaar te vroeg !
Beter te vroeg dan te laat. Het heeft altijd iets triests wanneer iemand te lang doorgaat en het niet meer bij kan benen. Derhalve een verstandige beslissing...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60565837
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:50 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Beter te vroeg dan te laat. Het heeft altijd iets triests wanneer iemand te lang doorgaat en het niet meer bij kan benen. Derhalve een verstandige beslissing...
Gelul.

Ruud kan nog een paar jaar mee.

Wel goed voor Real Madrid.

Maar niet voor Oranje ?
pi_60565959
Ik vind het een uiterst begrijpelijke beslissing. Je bent 32, gloreert bij Real Madrid op absoluut topniveau. Ik zou dat willen handhaven. Bij Oranje heeft hij een prachttijd gehad, zich ultiem ingezet. Eerder kiezen voor succes op clubgebied ligt voor de hand.
That's all folks!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 01:14:08 #270
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60565978
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:05 schreef rja het volgende:

[..]

Gelul.

Maar niet voor Oranje ?
Ik zeg toch nergens dat hij niet goed genoeg meer is voor Oranje?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 01:15:25 #271
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60566000
Begrijpelijk. Bedankt Ruud!
pi_60566898
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:05 schreef rja het volgende:

[..]

Gelul.

Maar niet voor Oranje ?
Hij is nog steeds wel goed hoor, maar door zijn leeftijd wordt hij langzaam maar zeker slechter terwijl alle andere jonge nederlandse spitsen juist beter worden. Dat hij nog een paar jaar meekan hoeft ook niet per se zo te zijn, want spitsen moeten snel en behendig zijn en over 2 jaar is dat bij Ruud aanzienlijk verminderd. Als hij een keeper, verdediger of middenvelder was, dan zou het anders liggen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 02:43:49 #273
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60567085
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 02:21 schreef Irving het volgende:

[..]

Hij is nog steeds wel goed hoor, maar door zijn leeftijd wordt hij langzaam maar zeker slechter terwijl alle andere jonge nederlandse spitsen juist beter worden. Dat hij nog een paar jaar meekan hoeft ook niet per se zo te zijn, want spitsen moeten snel en behendig zijn en over 2 jaar is dat bij Ruud aanzienlijk verminderd. Als hij een keeper, verdediger of middenvelder was, dan zou het anders liggen.
Ruud maar bijvoorbeeld ook Huntelaar is niet bijzonder behendig of snel. Een neusje voor de goal moet je hebben als spits. En dat hebben zij wél. Net als andere (voorheen) goede spitsen die in NL actief waren als Kezman, Lange Jan, v Hooydonk, Makaay en Kuijt bijvoorbeeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door leolinedance op 05-08-2008 02:48:58 ]
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 augustus 2008 @ 03:21:42 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_60567379
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een uiterst begrijpelijke beslissing. Je bent 32, gloreert bij Real Madrid op absoluut topniveau. Ik zou dat willen handhaven. Bij Oranje heeft hij een prachttijd gehad, zich ultiem ingezet. Eerder kiezen voor succes op clubgebied ligt voor de hand.
Roger Milla werd een legende op zijn 41ste

pi_60568916
Nou Ruud, het waren 4 fijne mislukkingen. Het is best een goeie afmaker hoor, maar met zo'n egoistische spits is het lastig combinatievoetbal spelen. Dat is dan ook niet meer gelukt sinds hij zich in de spits heeft geslijmd.

Daarnaast is het mentaal een zwakkeling: Hij is er altijd als de kippen bij om tegen Andorrese postbodes aan zijn statistiekjes te werken, maar als je hem het hardste nodig hebt geeft hij niet thuis en staat hij gefrustreerd met zijn armen te zwaaien. Op de valreep heeft hij dan nog net in een 2e toernooironde weten te scoren toen het eigenlijk al te laat was. Samen met de legendarische wedstrijd tegen Andorra moet dat als het sportieve hoogtepunt van interlandcarriere gelden.

Misschien kunnen we nu weer een speler voorin zetten die een bal kan aannemen, die wel in het teambelang denkt, die je ook op de bank kunt zetten en die tot enige zelfkritiek in staat is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')