Sorry hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het niet gek om niet voor zoveel wedstrijden te hoeven gaan.
Hij wil plaats maken voor de nieuwe garde en wil zich nog helemaal geven voor de club die hem betaalt.
Ik gun hem dan ook gewoon een goed seizoen en alles behalve de bank.
Babel, Kuyt, Vennegoor?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef rja het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Huntelaar is goeie centrum spits.
Maar als die gebleseert is.
Wat dan, Makaay op z'n oude dag ?
We dachten een paar jaar geleden ook dat er geen leven zou zijn na van Nistelrooy, nu zijn Huntelaar er en ook van Persie is inmiddels compleet en inzetbaar als diepste man.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:50 schreef rja het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Huntelaar is goeie centrum spits.
Maar als die gebleseert is.
Wat dan, Makaay op z'n oude dag ?
Ruud zou nog steeds opgeroepen worden voor Oranje en opgesteld worden volgens mij.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
We dachten een paar jaar geleden ook dat er geen leven zou zijn na van Nistelrooy, nu zijn Huntelaar er en ook van Persie is inmiddels compleet en inzetbaar als diepste man.
Voor hetzelfde geldt staat er over een paar jaar weer een coming man, een Bas Dost ofzo.
Hij sukkelt de laatste jaren steeds vaker met kleine kwaaltjes en spierblessures, keuzes maken is dan het enige wat je kunt doen als je tenminste niet de laatste jaren van je carriere wilt verpesten. Ruud zou het liefst alles spelen denk ik, maar hij kent ook zijn eigen lichaam het beste.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:54 schreef rja het volgende:
[..]
Ruud zou nog steeds opgeroepen worden voor Oranje en opgesteld worden volgens mij.
Dus het Nederlands elftal, heeft een gevoelig verlies geleden.
En ja, dat neem ik hem kwalijk.
Eens.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij sukkelt de laatste jaren steeds vaker met kleine kwaaltjes en spierblessures, keuzes maken is dan het enige wat je kunt doen als je tenminste niet de laatste jaren van je carriere wilt verpesten. Ruud zou het liefst alles spelen denk ik, maar hij kent ook zijn eigen lichaam het beste.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef Suijk het volgende:
Jammer. Heb op de een of andere manier het idee dat het huwelijk Ruud-Oranje nooit helemaal gelukkig is geweest en dat er toch wat meer in had gezeten.
tja 4 jaar van Basten helpen daar niet bij + nog wat zware blessures. Hij heeft verder een best aardig gemiddelde bij Oranje!quote:
34 jaar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:26 schreef Irving het volgende:
Nouja, ik vind het op zich wel beter dat hij stopt. Niet omdat hij slecht kan voetballen of omdat hij een te hoge dunk van zichzelf zou hebben, maar tijdens het WK zou hij 34 zijn en dat vind ik net iets te oud voor onze spits. Als je kijkt naar de korte toekomst is dit denk ik wel beter voor het Nederlands elftal omdat Huntelaar (of wie onze belangrijkste spits ook wordt) dan zijn wedstrijden kan pakken en goed in zn vel zit voor het WK.
34-jarige spelers presteren vrijwel nooit op een wk, het beste is er dan allang vanaf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:41 schreef rja het volgende:
[..]
34 jaar.
Is als voetballer niet oud, z'n laatste wk.
Z'n laatse kunstje als speler van het Nederland efltal aan de top.
2 jaar te vroeg !
Beter te vroeg dan te laat. Het heeft altijd iets triests wanneer iemand te lang doorgaat en het niet meer bij kan benen. Derhalve een verstandige beslissing...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:41 schreef rja het volgende:
2 jaar te vroeg !
Gelul.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat. Het heeft altijd iets triests wanneer iemand te lang doorgaat en het niet meer bij kan benen. Derhalve een verstandige beslissing...
Ik zeg toch nergens dat hij niet goed genoeg meer is voor Oranje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:05 schreef rja het volgende:
[..]
Gelul.
Ruud kan nog een paar jaar mee.
Wel goed voor Real Madrid.
Maar niet voor Oranje ?
Hij is nog steeds wel goed hoor, maar door zijn leeftijd wordt hij langzaam maar zeker slechter terwijl alle andere jonge nederlandse spitsen juist beter worden. Dat hij nog een paar jaar meekan hoeft ook niet per se zo te zijn, want spitsen moeten snel en behendig zijn en over 2 jaar is dat bij Ruud aanzienlijk verminderd. Als hij een keeper, verdediger of middenvelder was, dan zou het anders liggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:05 schreef rja het volgende:
[..]
Gelul.
Ruud kan nog een paar jaar mee.
Wel goed voor Real Madrid.
Maar niet voor Oranje ?
Ruud maar bijvoorbeeld ook Huntelaar is niet bijzonder behendig of snel. Een neusje voor de goal moet je hebben als spits. En dat hebben zij wél. Net als andere (voorheen) goede spitsen die in NL actief waren als Kezman, Lange Jan, v Hooydonk, Makaay en Kuijt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:21 schreef Irving het volgende:
[..]
Hij is nog steeds wel goed hoor, maar door zijn leeftijd wordt hij langzaam maar zeker slechter terwijl alle andere jonge nederlandse spitsen juist beter worden. Dat hij nog een paar jaar meekan hoeft ook niet per se zo te zijn, want spitsen moeten snel en behendig zijn en over 2 jaar is dat bij Ruud aanzienlijk verminderd. Als hij een keeper, verdediger of middenvelder was, dan zou het anders liggen.
Roger Milla werd een legende op zijn 41stequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een uiterst begrijpelijke beslissing. Je bent 32, gloreert bij Real Madrid op absoluut topniveau. Ik zou dat willen handhaven. Bij Oranje heeft hij een prachttijd gehad, zich ultiem ingezet. Eerder kiezen voor succes op clubgebied ligt voor de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |