abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57945623
Heel goed nieuws. Eén of twee wedstrijdjes nog meespelen met Madrid en zich dan in alle rust voorbereiden op het EK.
pi_57968952
Staat Ruud in de spits?
pi_58139514
Ik weet niet of deze site betrouwbaar is, maar toch even posten.
quote:
"Milan maakt werk van Van Nistelrooy"

Dat AC Milan volgend seizoen beter wil doen dan deze voetbaljaargang moge duidelijk zijn. Nadat eerder bekend werd dat de transfer van Ronaldinho in een afrondende fase bevindt maken de Milanezen nu werk van de komst van Ruud Van Nistelrooy.

Milan-preses Silvio Berlusconi had aanvankelijk graag Andrei Shevchenko teruggehaald naar Milaan. Maar volgens de Spaanse krant Sport zou de club haar vizier nu op Van The Man gericht hebben.

Van Nistelrooy heeft bij Real Madrid nog een contract tot 2010. Hij is bezig aan zijn tweede seizoen in de Spaanse hoofdstad. In het verleden kwam hij uit voor SC Heerenveen, PSV en Manchester United.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58139543
hoopte eigenlijk dat Shevchenko terug zou komen bij Milan, maar Van Nistelrooij is ook goed
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:39:50 #206
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58139581
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:
Ik weet niet of deze site betrouwbaar is, maar toch even posten.
[..]

Dan doet Milaan er beter aan om Huntelaar te halen, zelfde type spits maar dan jonger en waarschijnlijk goedkoper dan van Nistelrooij.
pi_58139676
Zeker niet betrouwbaar, FC Den Bosch staat er niet eens bij.
pi_58570325
quote:
Van Nistelrooy blij met 50ste goal
Door MAARTEN WIJFFELS

MADRID - In de eerste wedstrijd na zijn enkeloperatie kon Ruud van Nistelrooy meteen weer juichen. Als invaller maakte hij tegen Barcelona zijn 50ste goal voor Real. Nu werkt de spits toe naar het EK. ,,Het is goed mogelijk om met Oranje in het nieuwe systeem beter te renderen.’’

Dit is de titel van het collectief,’’ zei aanvoerder Raúl over het 31ste landskampioenschap van Real Madrid. Een bewijs daarvoor leverden de spelers van de Koninklijke woensdagavond in de met 4-1 gewonnen wedstrijd tegen FC Barcelona. Ruud van Nistelrooy vierde na een periode van blessureleed zijn rentree en mocht amper dertig seconden na zijn invalbeurt al een penalty benutten.

Je medespelers stonden als het ware in de rij om jou de bal te geven. Wilde je zelf eigenlijk wel trappen?

Ruud van Nistelrooy: ,,Ik kreeg niet eens de tijd om daarover na te denken. De penalty ontstond bij de eerste aanval na mijn invalbeurt. Ik kreeg de bal meteen in handen gedrukt en ja, waarom dan niet gelijk maar trappen ook? Het was mijn 50ste doelpunt voor Real. Daar dacht ik wel even aan tijdens de aanloop. Terugkeren en scoren, dat is waar je het allemaal voor doet in de tijd dat je revalideert.’’

Over jouw enkeloperatie in maart was nogal wat te doen. Je zou het puur voor het EK hebben gedaan en er waren ook berichten dat het om een carrièrereddende ingreep ging.
,,Dat laatste is een indianenverhaal. Mijn loopbaan was en is niet in het geding. En ik heb er eigenlijk ook mijn EK-deelname niet mee gered, in die zin dat ik het toernooi had kunnen spelen met die enkelklachten. Maar een operatie was op termijn wel nodig. Uiteindelijk heb ik besloten het toch nu maar alvast te doen. Het was een kleine ingreep en het was reëel om te denken dat ik er rond deze wedstrijd tegen Barcelona weer kon staan. Dat is gelukt.’’

Wat voor seizoen is dit voor jou en voor Real?

,,In de voorbereiding op dit seizoen heb ik aangegeven: vorig jaar wonnen we onze wedstrijden wel, maar attractief was het niet. Doorgaan met winnen, maar op een iets aantrekkelijker manier was het doel voor dit jaar. Ik denk dat het uiteindelijk wel is gelukt als je naar de competitie kijkt. We zijn verdiend kampioen geworden. Voor mij persoonlijk is dit een seizoen dat je kunt opdelen in twee hoofdstukken. Tot aan die blessure had ik een goede periode, ik keerde ook meteen met doelpunten terug in Oranje. Door die blessure is mijn bijdrage aan de titel van Real een andere dan vorig seizoen. Dat aandeel is minder groot. Jammer, want qua doelpunten lag ik op dezelfde koers.’’

En nu het EK met Oranje. In 2006 straalde je op weg naar het WK uit dat je de verantwoordelijkheid voor het hele team, het hele land zelfs, op je schouders wilde nemen. In interviews sprak je ook uitgebreid over de dynamiek tussen jou en Van Basten. Hoe leef je nu naar het toernooi toe?
,,Rustiger dan twee jaar geleden. Ik kom nu naar het Nederlands elftal, omdat ik dat oranje-shirt aan wil trekken. Dat is het. En dat moet het ook zijn, denk ik. Uiteindelijk is dat het beste. Ik denk dat we als team een goede stap kunnen zetten wanneer spelers in de voorbereiding het niveau halen dat ze nu bij de clubs halen. Als je vandaag Sneijder en Robben ziet spelen, dan zie je dat die goed in hun vel zitten. Met Wesley en Arjen hebben we het er veel over: hoe we hier werken, dat gaan we straks proberen voort te zetten.’’

Is het gek te denken dat het je laatste toernooi wordt?
,,Dat kan ja, omdat er bij Oranje altijd sprake is van een natuurlijk selectiebeleid. Zelf laat ik het in het midden. Ik ben een familieman. Maar ik ben ook voetballer.’’

Jij was een van de zeven spelers die hebben aangedrongen op een aanpassing in de speelwijze. Wat is jouw aandeel precies geweest in het besluit om te switchen van 4-3-3 naar 4-2-3-1?
,,Voordat we naar Van Basten zijn gegaan, hebben we eerst met z’n zevenen onderling gesproken. We vonden dat we één mening moesten uitdragen richting hem, niet zes of zeven verschillende geluiden. Al snel bleek dat we aardig op één lijn zaten. Iedereen had wel z’n persoonlijke reden om uit te komen bij de nieuwe speelwijze. De mijne is dat je in dit systeem van je beste spelers er méér kunt opstellen. Onze kracht ligt nou eenmaal in het aanvallende gedeelte. Daar is nu standaard plaats voor vier jongens in plaats van drie.’’

Wat vind je tot nu toe van de uitvoering?

,,Die is nog wisselend. Maar vanaf de zijlijn kijkend zeg ik: het is goed mogelijk om met Oranje in dit systeem beter te renderen.’’

Van Basten heeft nog een paar harde noten te kraken voor hij tot zijn definitieve EK-selectie komt. Moet hij meewegen in hoeverre internationals met blessures hebben gekampt dit seizoen?
,,Dat weet ik niet. Ik denk dat je sowieso met z’n allen op nul begint in de EK-voorbereiding. Vervolgens moet blijken hoe iedereen ervoor staat en dan is het aan Van Basten om te kijken wie het beste met elkaar klikken. Ik kan vanaf nu minuten maken bij Real. Zo is het afgesproken met de club. Met de staf bij Oranje heb ik steeds contact gehouden over de voortgang van de revalidatie. Ik voorzie in mijn geval geen problemen.’’
pi_60559624
quote:
Van Nistelrooy stopt bij Oranje

MADRID - Ruud van Nistelrooy stopt als international. De spits van het Nederlands elftal maakte dat maandag bekend. De Brabander wil zich op zijn clubcarrière richten. ,,Er rest mij geen andere keuze,'' zegt Van Nistelrooy.

Van Nistelrooy maakte zijn besluit bekend op de site van de KNVB: ,,Nadat ik de programma's van Real Madrid en het Nederlands elftal nog eens goed had bestudeerd, kwam het besef dat ik, gezien de vereiste fysieke inspanning om op dit niveau maximaal te presteren, een keuze moest maken.

De combinatie van enerzijds de competitie-, beker- en Champions League-wedstrijden van Real Madrid en het programma van het Nederlands elftal anderzijds, is voor mij een te zware belasting. Er rest mij dan ook geen andere keuze. Uiteraard ga je bij dit soort beslissingen niet over één nacht ijs. Ik heb met Oranje een heel fijn EK achter de rug en kijk daar met een goed gevoel op terug."

Bondscoach Bert van Marwijk toonde zich verrast: ,,Ik heb uitvoerig met Ruud gesproken en wil en kan niet anders dan zijn besluit respecteren. Natuurlijk vind ik het spijtig dat ik bij het samenstellen van de Oranjeselectie, geen beroep kan doen op zijn kwaliteiten en internationale ervaring. Ik hoop dat het Ruud verder fantastisch vergaat bij Real Madrid."

AD

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60559708
Ik lees het net op volkskrant.nl. Echt vaag, die gast is toch pas 29 ofzo?
pi_60559748
heel erg zonde.

Voor Klaas Jan Huntelaar is het goed maar ja het gaat erom wat het beste is voor het Nederlands Elftal.
pi_60559763
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef Kremers het volgende:
32 jaar

Zonde maar met het oog op het volgend toernooi natuurlijk niet geheel verrassend.
pi_60559780
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef Kremers het volgende:
32 dacht ik.
pi_60559798
Toch verrassend.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60559804
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
heel erg zonde.

Voor Klaas Jan Huntelaar is het goed maar ja het gaat erom wat het beste is voor het Nederlands Elftal.
Waarom voor Klaas Jan? Ik vind van Persie eigenlijk meer de opvolger van van Nistelrooij.
pi_60559870
Wat zonde zeg, ik had verwacht dat hij wel even zou doorgaan. Met een goede kwalificatiereeks zou hij zomaar topscorer aller tijden kunnen worden, dat zit er nu niet in.

Nu opteer ik voor van Persie als diepste spits.
pi_60559875
Dood en doozonde. Gelukkig hebben we Sneijder, Van Persie en Robben en Kuit nog.

Ik vind het ook wel wat gek en het valt me van hem tegen eigenlijk.
pi_60559876
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom voor Klaas Jan? Ik vind van Persie eigenlijk meer de opvolger van van Nistelrooij.
Omdat Van Persie toch al wel een plek in de basiself heeft
pi_60559932
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Omdat Van Persie toch al wel een plek in de basiself heeft
quote:
-----------------van Persie-------------------
Sneijder--------van de Vaart------Vincken
Dit lijkt mij de ideale aanval.
pi_60559953
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef SCH het volgende:
Dood en doozonde. Gelukkig hebben we Sneijder, Van Persie en Robben en Kuit nog.

Ik vind het ook wel wat gek en het valt me van hem tegen eigenlijk.
Ik snap het wel hoor.
Hij wil alles geven voor Real Madrid en hij raakt toch al een beetje op leeftijd.
En ik vind Van Nistelrooy iemand die zich voor 100% moet inzetten anders heb je alleen maar last van hem.
pi_60559964
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[..]

Vincken?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60559978
Jammer zeg. Geweldige speler is het... bedankt voor de doelpunten !
pi_60559991
Jammer. Heb op de een of andere manier het idee dat het huwelijk Ruud-Oranje nooit helemaal gelukkig is geweest en dat er toch wat meer in had gezeten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:33:23 #224
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60560266
Zonde zeg ik had verwacht dat ie Kluivert nog wou bijhalen.

Nou Huntelaar en wie nog meer?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60560285
Jammer, toch veel doelpunten gemaakt maar ik denk dat Huntelaar er klaar voor is.
pi_60560377
Spijtig, ik ben niet zo'n fan van Huntelaar. Ik hoop dat Bert met Van Persie als centumspits gaat spelen.

En Ruud in Oranje is toch niet helemaal een succes geweest, kreeg vanaf EK 2008 pas echt het volledige vertrouwen van een bondscoach. En tijdens EK 2004 een beetje.
- verwijderd door admin -
pi_60560518
Bedankt voor de doelpunten

Wie er nu ook komt, de nieuwe spits is een stuk minder dan Ruud.
En Van Persie vind ik geen echte spits
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:54:01 #228
11102 knep
Mountainfreak
pi_60560841
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef Suijk het volgende:
Jammer. Heb op de een of andere manier het idee dat het huwelijk Ruud-Oranje nooit helemaal gelukkig is geweest en dat er toch wat meer in had gezeten.
Dat dus.
pi_60561046
Bedankt Ruud.
pi_60561170
Jammer van Ruud. Ik had hem er graag nog bij gehad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60561221
Jammer, top spits!
Maar ik begrijp het wel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 augustus 2008 @ 22:11:23 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60561382

Al snal ik het wel
Ruud
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60561541
Helaas...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:19:20 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60561677
Enorm verrassend, ik had Ruud toch in gedachten als iemand die tot het bittere einde alles zou willen geven voor Oranje, nog boven zijn eigen club.
pi_60561741
Verstandig besluit.
pi_60561821
Misschien ziet Ruud niks in van Marwijk!
pi_60562120
Eindelijk

Nu een fatsoenlijke spits graag
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:33:33 #238
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60562149
Jeetje, ik hoor het nu pas.
Hoe erg ik ook een hekel aan hem had, hij was van grote waarde.
Dat ie nu stopt, net als Henry, getuigt van grote klasse. De jeugd staat te trappelen, laat de nieuwe groep maar opstaan.
Nu Gio en Sar nog en dan is die generatie geheel gestopt.
-
pi_60562171
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jeetje, ik hoor het nu pas.
Hoe erg ik ook een hekel aan hem had, hij was van grote waarde.
Dat ie nu stopt, net als Henry, getuigt van grote klasse. De jeugd staat te trappelen, laat de nieuwe groep maar opstaan.
Nu Gio en Sar nog en dan is die generatie geheel gestopt.
Sar is al gestopt
Gio gaat door.
pi_60562228
Jammer . Ondanks dat het niet mijn favoriet type spits was heb ik wel altijd van hem genoten.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:38:33 #241
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60562304
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[..]

Daarom ben jij dan ook voor f'noord.
Maar heb je zo'n hekel aan Huntelaar dat je de deluxe versie van Robben (qua blessures, niet voetbal) er maar in zet.
Op basis van die 0 wedstrijden van vorig seizoen? Of dat ene goaltje in die 23 wedstrijden dat seizoen daarvoor?
Waarom niet gewoon Persie rechts en Huntelaar in de spits? Bang dat ie ook daar gaat scoren? .
Of Dirkie Inteelt desnoods. Maar Vincken? Serieus, ik kan 5 betere opties voor die positie bedenken.
-
pi_60562307
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:32 schreef wimderon het volgende:
Eindelijk

Nu een fatsoenlijke spits graag
Nou ja, veel zal er niet veranderen. Huntelaar is zo'n beetje hetzelfde type als Nistelrooij. Niet kunnen voetballen, maar scoren als een dolle.
pi_60562372
Belachelijk.

Hij had het volgende WK in Zuid Afrika nog mee kunnen doen.

Nu hebben we geen echte centrum spits, als Huntelaar gebleseert is.
pi_60562407
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:40 schreef rja het volgende:
Belachelijk.

Binnen 2 jaar kan er misschien wel weer iemand een groeispurt hebben gemaakt zodat die er als 2e spits bijkomt.
Plus Van Persie kan ook prima centraal.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:42:31 #245
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60562421
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sar is al gestopt
Gio gaat door.
Inderdaad. Nog veel suffer was dat ik Ooijer bedoelde, maar Sar typte.
Op zich ook nog te verklaren, maar goed. .
-
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:43:45 #246
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60562466
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:40 schreef rja het volgende:
Belachelijk.

Van Persie, Kuijt, Babel, Vennegoor desnoods.
Verder zijn er over 2 jaar vast wel nieuwe toptalenten klaar. .
-
pi_60562528
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Binnen 2 jaar kan er misschien wel weer iemand een groeispurt hebben gemaakt zodat die er als 2e spits bijkomt.
Plus Van Persie kan ook prima centraal.
Sorry hoor hij is 32 jaar.

Hij kon nog een paar jaar mee aan de top.

Hij wil wel bij Real in spits, maar niet in het Nederlands elftal, belachelijk.

Van mij mag hij ook bij de Real op de bank, dan hoeft hij zich niet zo in te spannen
pi_60562580
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:45 schreef rja het volgende:

[..]

Sorry hoor hij is 32 jaar.

Hij kon nog een paar jaar mee aan de top.

Hij wil wel bij Real in spits, maar niet in het Nederlands elftal, belachelijk.

Van mij mag hij ook bij de Real op de bank, dan hoeft hij zich niet zo in te spannen
Op die leeftijd is het niet gek om niet voor zoveel wedstrijden te hoeven gaan.
Hij wil plaats maken voor de nieuwe garde en wil zich nog helemaal geven voor de club die hem betaalt.
Ik gun hem dan ook gewoon een goed seizoen en alles behalve de bank.
pi_60562598
Jeetje, niet verwacht dit. Vlak na het EK gaf hij nog aan dat hij gewoon door wilde met Oranje

Maargoed, hij stopt nu op zijn hoogtepunt. Misschien wel de beste beslissing ipv door te modderen op je 34e.

Bedankt voor alle mooie momenten, HELD, Wereldspits
pi_60562643

Niet mijn favoriete type speler, maar een held is het zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')