Het vorige topic kun je overigens hier terugvinden....quote:Op zondag 9 september 2007 07:56 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag mijn scriptie afronden. En, als alles goed verloopt, volgende week de verdediging. En dan heb ik, na drie jaar zwoegen, weer een heleboel vrije tijd over én m'n MBA Bedrijfskunde!
*aan de slag gaat*
Succes!quote:Op zondag 9 september 2007 07:59 schreef AirwiN het volgende:
En nu ga ik weer verder met mijn scriptie!
Succes met de laatste loodjes!quote:Op zondag 9 september 2007 07:59 schreef AirwiN het volgende:
Met dit bericht sloot ik het vorige topic per ongeluk af...
[..]
Het vorige topic kun je overigens hier terugvinden....
Nieuwe lenzen? Nee, ik ben niet brildragend, dus dit gaat niet over contactlenzen. Waar buzzer ons in het vorige topic voorging door te vertellen dat hij een 80-200/2.8 ging kopen, bleek dat vele mensen hem gingen volgen:
Freud heeft nog een rood randje aan zijn verzameling toegevoegd. Hij heeft de 135mm f2.0L aangeschaft. Ynske is helemaal blij met de 28-105 3.5-4.5 USM die ze van P. heeft overgenomen. En Dizer heeft zich in het vorige topic ook aangemeld met zijn Alpha a100 met een 18-70 en een 70-200.
Dat wordt vast rustig aankomende week als iedereen zijn speeltjes gaat uitproberen. De stilte voor de storm, want daarna willen wij wel foto's zien natuurlijk!![]()
En nu ga ik weer verder met mijn scriptie!
quote:Op zondag 9 september 2007 12:08 schreef Yoni het volgende:
*brak is*
Ik ga vandaag fijn eens kijken of ik 2 recensies van Pure Jazz uit mijn vingers krijg. En de +/- 1000 foto's uitzoeken
Tjekkquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Ynske het volgende:
Vraagje
Ik zat net te surfen... en kwam deze site tegen.
Nu vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die interesse hebben in een meet waarbij we een paar van deze locaties afgaan in België. Eventueel met modellen erbij?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 9 september 2007 14:20 schreef Chanty het volgende:
Ik mocht bij Xil's mac op de kamer slapen
als jij zeebanket hebtquote:Op zondag 9 september 2007 15:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Als je bij me komt strijken dan, ok?
't Zijn er nog meer... 1123 maar liefstquote:
Chocolaquote:Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
't Zijn er nog meer... 1123 maar liefstEn dan heb ik notabene tussendoor nog gedelete ook
![]()
Maar er zitten wel plaatjes tussen![]()
Zo even naar Appie, wat lekkers halen (lees: chocola) en dan rustig band voor band eens gaan uitzoeken en soepen![]()
Hier zijn bijna alle Appies op zondag openquote:Op zondag 9 september 2007 15:24 schreef An24 het volgende:
[..]
ChocolaAlleen zelfs in het centrum geen Appie open
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier zijn bijna alle Appies op zondag openEn doordeweeks tot 22.00 alles. Zooo relaxed!
quote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Ynske het volgende:
Vraagje
Nu vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die interesse hebben in een meet waarbij we een paar van deze locaties afgaan in België. Eventueel met modellen erbij?
Dat wil ik ookquote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier zijn bijna alle Appies op zondag openEn doordeweeks tot 22.00 alles. Zooo relaxed!
Ik heb inmiddels maar weer een nieuwe doos gehaald..zo`n doos blijft niet eeuwig op je wachten weetjewelquote:
Hoe nieuwer hoe beterquote:Op zondag 9 september 2007 16:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels maar weer een nieuwe doos gehaald..zo`n doos blijft niet eeuwig op je wachten weetjewel
quote:Op zondag 9 september 2007 16:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan haal ik er daarna toch nog een?
Jaaaaquote:Op zondag 9 september 2007 18:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaaaaaaa kuikentjes-en-zeebanketmeet
zapper komt nietquote:Op zondag 9 september 2007 18:25 schreef ..bennie het volgende:
Daar heb ik me al een aantal keer zooooo ziek aan gegeten he.
* Ynske kijkt liefquote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
zapper komt niet
Yoni en Chanty wel![]()
hmmm vrouwenmeet
Gelukkig ben ik bennie niet!quote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ynske mag ook komen, bennie lekker niet
Mag ik de Bossche Bollen van Boheemen aan de Laan van NOI als waardig alternatief aanbieden?quote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Voor een doos moorkoppen mag je ook komen
Als ie zich hetzelfde gedraagt als mijn 200mm op FF, dan kun je met een klein diafragma al een mooi boket creeeren. Hoe meer mm's, hoe kleiner je DOF bij hetzelfde diafragmaquote:Op zondag 9 september 2007 19:30 schreef freud het volgende:
Zoo, met de 135mm gespeeld. Hij is echt belachelijk scherp, maar damn, die DOF is moeilijk zeg! Zo snel off focus. Ben benieuwd naar een studiosetting!
Het houdt me slankquote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ynske mag ook komen, bennie lekker niet
Die Bossche Bollen zijn hemels. En die winkel zit maar op vijf minuten loopafstand van m'n werk.quote:
Jij woont toch vlak bij Ockenburg? Dat is op nog geen kilometer hier vandaan? Dus als ik er morgen één meeneem is de verleiding dichterbij dan je denkt!quote:Op zondag 9 september 2007 20:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis maar goed dat ik in the middle of nowhere leef, zonder verleidingen om aan toe te geven
In de breedte zekerquote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Breng me niet in de verleiding!
Aan de andere kant..ik moet er nog van groeien
Heerlijk...tijd om te gaan nokken dan maar, voor ik zelf in een snoeptoestand verkeer...fijne avond iedersquote:Op zondag 9 september 2007 20:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vond ook dat ik dat wel verdiend had ghehe
Heb vandeweek zelf moorkoppen gemaakt, was erg goed geslaag moet ik zeggen
Vol met kwijl nuquote:Op zondag 9 september 2007 15:38 schreef Chanty het volgende:
Peter had overigens een enormchocoladekookboek in zijn kast staan
![]()
quote:
Tofquote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef ..bennie het volgende:
Deadline gehaalden dus een eerste stukje 85 bij elkaar gespaard
.
Je vergeet mijn 24-70 2.8Lquote:Op zondag 9 september 2007 07:59 schreef AirwiN het volgende:
Freud heeft nog een rood randje aan zijn verzameling toegevoegd. Hij heeft de 135mm f2.0L aangeschaft. Ynske is helemaal blij met de 28-105 3.5-4.5 USM die ze van P. heeft overgenomen. En Dizer heeft zich in het vorige topic ook aangemeld met zijn Alpha a100 met een 18-70 en een 70-200.
Dat wordt vast rustig aankomende week als iedereen zijn speeltjes gaat uitproberen. De stilte voor de storm, want daarna willen wij wel foto's zien natuurlijk!![]()
En mijn 70-300 F4-5.6 IS USMquote:Op zondag 9 september 2007 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh Airwin:
[..]
Je vergeet mijn 24-70 2.8LEn Yoni's Sigma 24-70 2.8
![]()
Nog meer slaag dusquote:
Zolang jullie maar geen rond randje om de schoorsteen trekken is er nog niets aan de handquote:Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef prupke het volgende:
het enige glas wat wij aangeschaft hebben is dubbel....
quote:
schoorsteen hebben we nietquote:Op zondag 9 september 2007 22:56 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Zolang jullie maar geen rond randje om de schoorsteen trekken is er nog niets aan de hand.
Oeh... zitten zeker wel gave locaties tussen inderdaad...quote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Ynske het volgende:
Vraagje
wat een onwijs gave site heeft die gastquote:Op zondag 9 september 2007 23:14 schreef kvdv het volgende:
[..]
Oeh... zitten zeker wel gave locaties tussen inderdaad...
*bookmarked
edit: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=64651 < zie die 2e![]()
Ja, I know, eigenlijk is die f2.0 pas practisch bruikbaar bij bewegende objecten verder dan een meter of 5, maar binnen was fotograferen op f8 gewoon even niet mogelijk.quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Als ie zich hetzelfde gedraagt als mijn 200mm op FF, dan kun je met een klein diafragma al een mooi boket creeeren. Hoe meer mm's, hoe kleiner je DOF bij hetzelfde diafragma. Probeer maar eens gewoon met F8, dat is zo'n beetje gelijk aan F2.8 bij 50mm (gokje zal vast te berekenen zijn etc en dan op een iets andere verhouding uitkomen).
Ik bedoelde roodquote:Op zondag 9 september 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
schoorsteen hebben we niet
* prupke niets begrijpt van rond randje?
37 minuten te laat, nu kan ik het niet meer aanpassen...quote:Op zondag 9 september 2007 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh Airwin:
[..]
Je vergeet mijn 24-70 2.8LEn Yoni's Sigma 24-70 2.8
![]()
Je bent jaloers op Freud he, die krijgt altijd complimentjesquote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
37 minuten te laat, nu kan ik het niet meer aanpassen...
Laatste keer dat ik zoveel aandacht in een SC OP stop, toch alleen maar commentaar...![]()
Ik zou niet durven om mijn OP te vergelijken met de kunstwerkjes die hij aflevert...quote:Op maandag 10 september 2007 08:38 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Je bent jaloers op Freud he, die krijgt altijd complimentjes.
quote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
37 minuten te laat, nu kan ik het niet meer aanpassen...
Laatste keer dat ik zoveel aandacht in een SC OP stop, toch alleen maar commentaar...![]()
Ach, als de medicijnen aanslaan worden die ook minder creatief hoor (o)quote:Op maandag 10 september 2007 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om mijn OP te vergelijken met de kunstwerkjes die hij aflevert...![]()
Neem wat van die toffe koffie van Robquote:Op maandag 10 september 2007 10:18 schreef Chanty het volgende:
Ik heb t gevoeld dat t zeven uur s ochtends is
quote:Op maandag 10 september 2007 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Op kantoor de overgebleven Roedjak Manis van het weekend op eten is goed
Tuurlijkquote:
Die zijn aan de schijterij en willen niet proevenquote:
oooow t klonk anders een stuk vettigerquote:Op maandag 10 september 2007 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TuurlijkHet is gewoon fruitsalade met een sambal-dressing
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
oooow t klonk anders een stuk vettiger
quote:
na die is me te sterkquote:Op maandag 10 september 2007 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem wat van die toffe koffie van Rob
Tofquote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef CocaColaLight het volgende:
@chanty: Eigen werk verkopen is goed. Nu maar hopen dat ze een beetje vlot terug gaan bellen.
Gisteravond voor het eerst een paar foto's verkochtMeneer Chris Pfeiffer de winnaar van het Europees kampioenschap Stuntrijden wilde snel foto's hebben voor zijn website. Dus mijn foto's gaan gebruikt worden in zijn pers gebeuren
Dit was meer een bijdrage van hem omdat hij de foto's niet gratis wou hebbenquote:Op maandag 10 september 2007 11:35 schreef Ynske het volgende:
tof CCL!
mag ik vragne wat je daar nu voor vraag? hoe basseer je dat?
Jammer, maar er zijn nog zat andere leuke dingenquote:Op maandag 10 september 2007 11:37 schreef Ynske het volgende:
kreeg net een telefoontje
de nachtfotografiecursus is definitief vol
en mijn alternatieve documantairefotografiecursus gaat waarschijnlijk niet door omdat er maar 4 inschrijvingen zijn en het er minimaal 9 moeten zijn
maar ik heb je geeneens gemaildquote:Op maandag 10 september 2007 16:40 schreef Xilantof het volgende:
Ik stuiter weer even door een ontzettend leuk mailtje!
De vorige keer kwam je in de krantquote:Op maandag 10 september 2007 16:40 schreef Xilantof het volgende:
Ik stuiter weer even door een ontzettend leuk mailtje!
En deze keer is beter!quote:
WOW!!!! Dat is tof zeg! Je gaat hard ineens (An houdt mond over bescheidenheid enzoquote:Op maandag 10 september 2007 18:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En deze keer is beter!
't had al een stuitermomentje toen 't eerste contact gelegd werd. Maar nu is het zeker. Er komen een 3-tal foto's van mij op de Europese release van Sex 'n Jazz van Gare du Nord.
2 in 't boekje, 1 op de achterkant. En daar dit de enige foto's zijn op dat album is het best heel tof
Mooie naamsvermelding + site enzo.
Kreeg vandaag een mail met de opzet van 't boekje en de achterkant. En nu is 't allemaal vast gezet en duidelijk enzo
Nu eten regelen!
En ik stuiter nog even door![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe je goedquote:Op maandag 10 september 2007 18:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[mooi verhaal]
![]()
![]()
![]()
Eindelijk nieuwsquote:Op maandag 10 september 2007 18:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En deze keer is beter!
't had al een stuitermomentje toen 't eerste contact gelegd werd. Maar nu is het zeker. Er komen een 3-tal foto's van mij op de Europese release van Sex 'n Jazz van Gare du Nord.
2 in 't boekje, 1 op de achterkant. En daar dit de enige foto's zijn op dat album is het best heel tof
Kreeg vandaag een mail met de opzet van 't boekje en de achterkant. En nu is 't allemaal vast gezet en duidelijk enzo
Nu eten regelen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 18:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En deze keer is beter!
Nu eten regelen!
![]()
![]()
![]()
In welk subforum zijn die te vinden?quote:Op maandag 10 september 2007 19:31 schreef freud het volgende:
Vergeet je de normale mensen in het forum niet als je beroemd bent Xil?
En een stapje dichterbijquote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... 30 oktober weer naar een concert van Lisa GerrardNu eens kijken of ik pers-accreditatie kan krijgen
Hoe is het afgelopen? Nog werk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:56 schreef Ynske het volgende:
nog even zitten nabieren om de dag toch nog iets van goed gevoel te geven
was erg gezellig. wat babbelen, drinken en ouwehoeren met collega's
je moet toch wat na minder nieuws van de baas
dr moeten 13 mensen weg van de 42quote:
Ouch! Aardige aderlating! Ik heb drie van die saneringsrondes overleefd, dus kan me wel een beetje voorstellen wat je meemaakt. Sterktequote:Op dinsdag 11 september 2007 08:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr moeten 13 mensen weg van de 42
gaat gebeuren in de periode van april tm sept
maar wie wat en hoe is niet bekend
Mja ik hoop dat het snel bekend wordt voor die 13 mensen (wat een ongelukkig gekozen aantal ook), zodat ze ruim de tijd hebben zich er op voor te bereiden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr moeten 13 mensen weg van de 42
gaat gebeuren in de periode van april tm sept
maar wie wat en hoe is niet bekend
Join the clubquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:48 schreef Chanty het volgende:
GTVR de GTVR de GTVR
Nee vraag maar niet, moest het gewoon ff kwijt
Plannen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:12 schreef Ynske het volgende:
we zien wel wat er gaat gebeuren, ik heb iig nog werk tot april,
en misschien is uitbreiding van werkzaamheden over deze periode wel mogelijk
klinkt misschien stom, maar wie dan leeft die dan zorgt
ik kan me nu wel gek gaan lopen maken, maar dat kan ik er niet ook nog bij hebben
dus we zien wel wat er gaat komen
misschien ben ik tegen die tijd wel getrouwd en zwanger
niet echt neequote:
idd en ik heb er al 3quote:Maar goed, niet gek laten maken (makkelijker gezegd dan gedaan). Gewoon ondertussen goed je werk blijven doen, meer kun je niet. Of bedenk maar wie er allemaal slechter zijn en eerder op moeten rotten
Haha, we kennen dat gevoel allemaal hier geloof ik... Welke heb je besteld?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:53 schreef loehoes het volgende:
Ohoh, nieuw lensje besteld. Maar hij is niet op voorraad. Ik hou niet van wachten!![]()
De 50mm f1.8 II. Lijkt me de ideale lens voor dit arme studentjequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:06 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, we kennen dat gevoel allemaal hier geloof ik... Welke heb je besteld?
Nee, zeker niet, is leuke scherpe lens, waar je binnen ook een hoop aan hebt!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:11 schreef loehoes het volgende:
[..]
De 50mm f1.8 II. Lijkt me de ideale lens voor dit arme studentje![]()
Plus maak ik voornamelijk portretten, en had er zo veel positieve verhalen over gelezen. Dus dat kan haast geen miskoop worden
Ik ben benieuwd. Ik wacht , helaas, rustig af!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, is leuke scherpe lens, waar je binnen ook een hoop aan hebt!
Ik heb hem nu een paar weken en ben er erg tevreden mee!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:17 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik wacht , helaas, rustig af!![]()
Er zijn ergere dingen waarmee je besmet kunt raken...quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga denk ik m`n verjaardagsgeld op een hoop gooien en ook voor zo`n fijne 50mmTis besmettelijk
L lenzenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen waarmee je besmet kunt raken...
quote:
Gelukkig heb je die niet van Nikon, dus die besmetting gaat aan mij voorbij!quote:
Zie hier de L variant van de 50mm II lens die je hebt besteld...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:01 schreef loehoes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die nog niet ontdekt
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:01 schreef loehoes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die nog niet ontdekt
Die prijsquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie hier de L variant van de 50mm II lens die je hebt besteld...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:32 schreef loehoes het volgende:
[..]
Die prijsDat is bijna een jaar collegegeld!
Een gat in je budget ja...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Maar dan heb je ook wel wat hoor
Pff, het is maar goed dat ik er nog nooit 1 geprobeerd heb, want dan wil ik vast ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Maar dan heb je ook wel wat hoor
ze zijn overigens veel erger te krijgen
Ga een keer mee meeten...dan zijn er genoeg in de buurtquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:50 schreef loehoes het volgende:
[..]
Pff, het is maar goed dat ik er nog nooit 1 geprobeerd heb, want dan wil ik vast ook
...later als ik groot ben...![]()
Ik zal het in gedachten houden, haha.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:50 schreef loehoes het volgende:
[..]
Pff, het is maar goed dat ik er nog nooit 1 geprobeerd heb, want dan wil ik vast ook
...later als ik groot ben...![]()
Zeker met een steeds dikker wordende buik! Sterkte!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:38 schreef Maneki.Neko het volgende:Moggeuh!
Sportdag vandaag...56 uitgelaten kleuters in goede banen proberen te leiden..
Dat wordt afzien vandaag
Portretfotografiequote:Op woensdag 12 september 2007 09:48 schreef Ynske het volgende:
zucht
ik wil toch gewoon een cursus gaan doen dit najaar...
nu zit ik in dubio
de een die ik graag wilde is vol, de ander zijn te weinig mensen voor
dan blijft over:
Portretfotografie
Architectuurfotografie
Modefotografie
t lastige is alleen dat ik zo laat pas hoor of t doorgaat
en dan dat gedoe met vrijvragen ervoor
hmmm vanaaf maar de beslissing maken
Je kan beneden aan de forumindex aangeven hoeveel topics je wil zien. Als je daar nou gewoon 1 maand selecteert, gaat de lijst een maand terug volgens mij.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:03 schreef ..bennie het volgende:
Ik snap echt de ballen van hoe fok werkt en wil eigenlijk ook niet iedere keer aan anderen vragen om topics voor me op te zoeken. Hoe blader ik in de forum index door naar de volgende pagina met topics bijvoorbeeld? Ik wil het huisdieren topic hebben maar kan het gewoon niet vinden.
Wat ook zou helpen is als iedereen die een topic dichtgooit z'n last post aanpast met een linkje naar het nieuwe topic, dan kan ik in ieder geval via google al een eind komen.
[/einde gezeur]
forum.fok.nl/topic/1046198quote:Op woensdag 12 september 2007 10:03 schreef ..bennie het volgende:
Ik snap echt de ballen van hoe fok werkt en wil eigenlijk ook niet iedere keer aan anderen vragen om topics voor me op te zoeken. Hoe blader ik in de forum index door naar de volgende pagina met topics bijvoorbeeld? Ik wil het huisdieren topic hebben maar kan het gewoon niet vinden.
Wat ook zou helpen is als iedereen die een topic dichtgooit z'n last post aanpast met een linkje naar het nieuwe topic, dan kan ik in ieder geval via google al een eind komen.
[/einde gezeur]
jah he, ik was er al heel erg naar toe aan t nijgen, en je leert weer nieuwe mensen kennenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PortretfotografieIs een mooie manier om wat meer ervaring op te doen
Daar zat ik ook al aan te denken. Begint de cursus bij het Koorenhuis pas in april. Duurt mij nog veuls te lang... Nog even verder zoeken dus... We kunnen ook samen op cursus gaan in Utrecht Yns... Dat zijn al twee inschrijvingen dan...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PortretfotografieIs een mooie manier om wat meer ervaring op te doen
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:57 schreef Ynske het volgende:
Grappig om te zien, ineens weer mensen die hun camera zien liggen te verstoffen in de kast
[TK] Nikon D70S + SB600 + 2GB + Tamron 18-200 + Tas
[TK] Canon EOS 350d + 18-55 lens + LowePro Rugzak + CF Cards
Iets met hadden we toch maarlijkt t wel op
ik snap niet dat mensen een slr kopen om te laten verstoffen, en m dan maar weer te verkopenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
en als ik zie wat ik alleen al voor de Sb600 betaald heb valt die Nikon aardig mee in prijs.
ik snap alleen niet dat iemand in een keer zijn hele uitrusting verkoopt
nee mode gaat echt alleen om kleding waarbij voornamelijk poppen gebruikt wordenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:08 schreef ..bennie het volgende:
Dat does die trick. Dankjullie, dat scheelt behoorlijk wat frustratie.
@Ynske, ik denk dat je met modefotografie ook een deel portret/model mee krijgt? Lijkt mij in ieder geval de leukste van de drie.
Poppenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee mode gaat echt alleen om kleding waarbij voornamelijk poppen gebruikt worden
enfin, t is portret geworden omdat daar ook zeker van is dat de cursus doorgaat
mode is nog een twijfelgeval
nee, daar kan ik ook niet helemaal bijquote:Op woensdag 12 september 2007 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen een slr kopen om te laten verstoffen, en m dan maar weer te verkopen
idd, zie t trouwens vaak langskomenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, daar kan ik ook niet helemaal bijecht zonde gewoon
ben nu al een beetje zenuwachtig ervanquote:Lijkt me overigens wel heel gaaf een cursus portretfotografie
Aangezien jij overdag vaak vrij bent is de Calumet sunbounce blaat tour ook wel interessant voor je. Tis op diverse locaties en data en kost 25 euro. Ben zelf naar Rolando Gomez ( http://rolandogomez.net/wordpress/ ) geweest, komende maandag is er weer eentje in Rotterdam van Mike Larson waar ik heen ga. Een overzicht staat in diverse tijdschriften (bv Camera) en op de Calumet agenda's.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:17 schreef Ynske het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nu moet ik dus gaan regelen dat ik vanaf de 27/9 om de 14 dagen de donderdag avond vrij heb... dat gaat nog wat worden
das ook zoiets jahquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Ken het ergens van
Een vriend van mij zou en moest ook een slr hebben. Totdat ik hem even het een en ander uitgelegd had. Want hij wou wel minimaal 10X zoom hebben....
Bigmaquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Een vriend van mij zou en moest ook een slr hebben. Totdat ik hem even het een en ander uitgelegd had. Want hij wou wel minimaal 10X zoom hebben....
hebben die niet ook heel veel kwaliteitsverlies door t overbruggen van de afstanden?quote:
Doe jij jezelf eens niet zo onderschattenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, ben niet supergoed, enzo maar dr komt hier wel wat uit
Valt meequote:Op woensdag 12 september 2007 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
hebben die niet ook heel veel kwaliteitsverlies door t overbruggen van de afstanden?
Dat stelde ik hem ook voorquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat stelde ik hem ook voorAlleen hij schrok een beetje van de prijs en het formaat.
was wel leuk geweest ware het niet zo dat ik meestal om 2 uur moet beginnen, dus echt veel heb je dan ook niet van de dagquote:Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Aangezien jij overdag vaak vrij bent is de Calumet sunbounce blaat tour ook wel interessant voor je. Tis op diverse locaties en data en kost 25 euro. Ben zelf naar Rolando Gomez ( http://rolandogomez.net/wordpress/ ) geweest, komende maandag is er weer eentje in Rotterdam van Mike Larson waar ik heen ga. Een overzicht staat in diverse tijdschriften (bv Camera) en op de Calumet agenda's.
Het gaat veel verder dan alleen een commercieel praatje ( http://akevandervelden.wordpress.com/ ) , heb er ontzettend veel van opgestoken en is dus zeker een aanrader.
Nog niet... Hij is nogal eigenwijs.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
en nu? toch maar voor een compactje gekozen?
Ah jammer. Komende zaterdag overigens in Amsterdam, maar ik denk dat die zeker is volgeboekt.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
was wel leuk geweest ware het niet zo dat ik meestal om 2 uur moet beginnen, dus echt veel heb je dan ook niet van de dag
moet ik werken de hele dagquote:Op woensdag 12 september 2007 11:05 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ah jammer. Komende zaterdag overigens in Amsterdam, maar ik denk dat die zeker is volgeboekt.
Lekkere vakantie danquote:Op woensdag 12 september 2007 08:19 schreef Ynske het volgende:
suces chanty
weer niet uit kunnen slapen
mn ouders hebben t niet mee
eerste teveel water waardoor verder reizen met cruiseboot niet mogelijk is
nu is de bus voor de terugreis kapot en is t afwachten hoe nu verder
Ik lever verkleiningen tegenwoordig verplicht te gebruiken aan, dat is zo'n wereld van verschil. Nergens gaat dat goed. "Ja maar ons upload programma doet dat zelf"quote:Op woensdag 12 september 2007 13:41 schreef CocaColaLight het volgende:Mijn foto's staan op www.chrispfeiffer.com
Alleen die eikel heeft ze mishandeld met verkleinen....
Zo, dat is leuk speelgoed om te mogen gebruiken!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Ynske het volgende:net te horen gekregen dat ik wanneer ik dat wil gebruik mag maken van de studio op de afdeling voor te fotograferen.
incl lampen, softboxen, spots, achtergronddoeken etc
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Ynske het volgende:net te horen gekregen dat ik wanneer ik dat wil gebruik mag maken van de studio op de afdeling voor te fotograferen.
incl lampen, softboxen, spots, achtergronddoeken etc
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
net nog een stapel met filters veilig gesteld
ik help wel met opruimen hier hoor
Vrolijkheid is goed!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:06 schreef loehoes het volgende:
Wat een vrolijkheid hier allemaal!, gezellig hoor!![]()
Jawel, druk druk druk met de studie. Maar het is wel erg leuk, dus dat scheeltquote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vrolijkheid is goed!
is het daar ook vrolijk?
Als je het druk hebt word je gedachte van het wachten afgehaaldquote:Op woensdag 12 september 2007 19:52 schreef loehoes het volgende:
[..]
Jawel, druk druk druk met de studie. Maar het is wel erg leuk, dus dat scheelt
Alleen wacht ik nog steeds smachtend op mijn lens!![]()
Heb ik hier gisteren ook gepostquote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als je het druk hebt word je gedachte van het wachten afgehaald
Welke lens heb je besteld?
excuusquote:Op woensdag 12 september 2007 20:19 schreef loehoes het volgende:
[..]
Heb ik hier gisteren ook gepostDe 50mm f1.8 II
![]()
Die heb ik ook. Fijn lensjequote:Op woensdag 12 september 2007 20:19 schreef loehoes het volgende:
[..]
Heb ik hier gisteren ook gepostDe 50mm f1.8 II
![]()
Precies, betaalbaar voor dit studentjequote:Op woensdag 12 september 2007 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
excuus
En tof!
Dat is leuk speelgoedHeerlijk lensje! En niet duur!
Wanner verwacht je hem?
Spannend!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef loehoes het volgende:
[..]
Precies, betaalbaar voor dit studentje![]()
En ik weet het niet, hij is niet op voorraad. Dat was hij echt nergens, geen enkele winkel, en daar waren ze ook nog een stuk duurder. Dus toch maar via konijnenberg besteld. Helaas hebben zij hem ook niet op voorraad, afwachten dus.
Sterkte man met de amputatie!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben nu zowat fok-loos.Computer thuis start niet meer op. Dus maar onderweg naar de appie bij een internetcentrum binnengegaan. 'Morgen de pc maar wegbrengen
Mja, iedereen is zowat fok-loosquote:Op woensdag 12 september 2007 20:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben nu zowat fok-loos.Computer thuis start niet meer op. Dus maar onderweg naar de appie bij een internetcentrum binnengegaan. 'Morgen de pc maar wegbrengen
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Woei
* PdeHoog stuitert even door de SC heen
Net terug van bandjes fotograferen in een bruin cafe wijze tip: niet aan beginnenLicht is vaak altijd echt bagger
en toen vond ik een extreem cool mailtje in mijn mailbox
Ik had 3voor12 in Rotterdam gemailed of ik voor hun Lisa Gerrard mocht fotograferen vage muziek....gaan jullie vast niets aan vinden (werd getypeerd als deprimerend etc) maar als je dan toch graag wil weten wat het is: http://www.youtube.com/watch?v=1xpkRj99FH0 en ik kreeg net een bevestigend mailtje dat hun eigen fotografen weinig interesse hadden en dat ze mij als fotograaf op gingen geven
Kon de naam zo ook niet... maar nu ik 't luister herken ik 't maar al tegoed. Werd volgens mij onlangs nog in een reclame op TV gebruikt oid?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
JaVond ik ook
Maar het merendeel (lees: bijna iedereen) heeft daar een geheel eigen mening over
Dat nummer is in meerdere series gebruikt iddquote:Op woensdag 12 september 2007 23:49 schreef kvdv het volgende:
[..]
Kon de naam zo ook niet... maar nu ik 't luister herken ik 't maar al tegoed. Werd volgens mij onlangs nog in een reclame op TV gebruikt oid?
Best leuke muziek voor bepaalde doeleinden... zal het goed doen in bepaalde scenes van films oid.
Doe mij maar koffie...quote:Op donderdag 13 september 2007 07:31 schreef Chanty het volgende:
* Chanty loop SC binnen en zet Senseo aan
De Corleone-koffie van DirtyHarryquote:
Dat zijn opmerkingen waarbij ik mijn oren altijd even spits. Meestal vind ik het dan wel leuk! Vanaaf eens even luisteren!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
JaVond ik ook
Maar het merendeel (lees: bijna iedereen) heeft daar een geheel eigen mening over
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn opmerkingen waarbij ik mijn oren altijd even spits. Meestal vind ik het dan wel leuk! Vanaaf eens even luisteren!
Met DSLR meeneem ontheffingquote:Op donderdag 13 september 2007 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vind
Ik heb vermoedelijk nog een kaartje over
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:29 schreef freud het volgende:
[..]
Met DSLR meeneem ontheffingKan ik mijn 135mm even testen
Hey! achter aansluiten jij!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:29 schreef freud het volgende:
[..]
Ik wil je 135 anders ook even testen hoor, bespaart je de moeitequote:Op donderdag 13 september 2007 08:29 schreef freud het volgende:
[..]
Sterker nog.....ik ben er dan toch alquote:Op donderdag 13 september 2007 08:35 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ik wil je 135 anders ook even testen hoor, bespaart je de moeite.
Vechten met freud? Ik krijg een beetje een David en Goliath gevoel. En we weten allemaal wie van die twee heeft gewonnen...quote:Op donderdag 13 september 2007 08:35 schreef PdeHoog het volgende:Bitchfight
* PdeHoog leunt rustig achterover om dit te aanschouwen
Ah joh....niets van aantrekken. Wie niet klein is, moet slim zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vechten met freud? Ik krijg een beetje een David en Goliath gevoel. En we weten allemaal wie van die twee heeft gewonnen...![]()
You wish...quote:Op donderdag 13 september 2007 08:35 schreef ..bennie het volgende:
Ik wil je 135 anders ook even testen hoor, bespaart je de moeite.
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterker nog.....ik ben er dan toch alZal ik hem maar gewoon even testen
Spaart jou de ellende van het luisteren naar die deprimerende muziek
(quoten naar dezelfde post is best origineel)quote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef freud het volgende:
You wish...
Ahw dat is naarquote:Op donderdag 13 september 2007 09:33 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
need.... coffeeeeeeeeee....
En die koffie hier is niet te zuipen
Thee uit de automaat is sowieso niet lekker. Gewoon waterkoker, theezakje, oploskoffie en een jerrycan met water installerenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
hier gaat verbouwd worden op t werk
we hebben gewoon nog maar tot zondag stromend water op de afdeling, en dus ook nog maar tot zondag koffie en thee uit de automaat
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:33 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
need.... coffeeeeeeeeee....
En die koffie hier is niet te zuipen
Dat deden wij ook met externen. Van al die caffeïne gingen ze lekker hard werken. Krijg je tenminste waar voor je geld!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:02 schreef ..bennie het volgende:
Ik heb ook een klant waar ik alleen maar water drink, die denken dat je voor 4 kopjes koffie een half pak koffie nodig hebt.
Herkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:29 schreef Ynske het volgende:mn paps en mams komen met mijn nichtje even op bezoek
is dat nu niet ontzettend lief, dat hele stuk rijden, jah ok ze gaan strakjes ook nog een babietje kijken, maar rijden wel eerst naar Utrecht om even bij mij lang te komen
OEH! Welke gadget heb je gekozen? Wel lekker dat het meevalt na je kraaksessie, het zat goed scheef!!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef An24 het volgende:
An kruipt heel stilletjes de SC binnen. Net weer gekraakt, maar de nawerking valt iets mee. En om mezelf maar te troosten mijn telefoonabonnement maar verlengt met gratis nieuw toestelletje![]()
Voor yoni
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12572AC0035087E.htmquote:Op donderdag 13 september 2007 11:37 schreef freud het volgende:
[..]
OEH! Welke gadget heb je gekozen? Wel lekker dat het meevalt na je kraaksessie, het zat goed scheef!!
Mooi speeltjequote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef An24 het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12572AC0035087E.htm
![]()
Beidequote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef ..bennie het volgende:
Bedoel je dat de pijn meevalt na de kraaksessie of dat het effect er van meevalt?
Nieuwe foon is altijd lekker gevoel in ieder geval.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef Yoni het volgende:
Ik krijg vanavond ook een nieuwe foonNou ja een nieuwe oude dan
Tweedehands variootje overgenomen van iemand voor weinig
Eindelijk TomTom
Heeft dat nutteloze college toch nog een leermoment opgeleverd...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:27 schreef Chanty het volgende:
Wat was dat een nutteloos college, had beter in bed kunnen blijven
Meneer is weer scherpquote:Op donderdag 13 september 2007 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft dat nutteloze college toch nog een leermoment opgeleverd...![]()
nee ben hardleersquote:Op donderdag 13 september 2007 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft dat nutteloze college toch nog een leermoment opgeleverd...![]()
Zeven! Maar ik ga 'm niet afsluiten deze keer!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:54 schreef Chanty het volgende:
acht?
had m al aangepastquote:Op donderdag 13 september 2007 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeven! Maar ik ga 'm niet afsluiten deze keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |