Het vorige topic kun je overigens hier terugvinden....quote:Op zondag 9 september 2007 07:56 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag mijn scriptie afronden. En, als alles goed verloopt, volgende week de verdediging. En dan heb ik, na drie jaar zwoegen, weer een heleboel vrije tijd over én m'n MBA Bedrijfskunde!
*aan de slag gaat*
Succes!quote:Op zondag 9 september 2007 07:59 schreef AirwiN het volgende:
En nu ga ik weer verder met mijn scriptie!
Succes met de laatste loodjes!quote:Op zondag 9 september 2007 07:59 schreef AirwiN het volgende:
Met dit bericht sloot ik het vorige topic per ongeluk af...
[..]
Het vorige topic kun je overigens hier terugvinden....
Nieuwe lenzen? Nee, ik ben niet brildragend, dus dit gaat niet over contactlenzen. Waar buzzer ons in het vorige topic voorging door te vertellen dat hij een 80-200/2.8 ging kopen, bleek dat vele mensen hem gingen volgen:
Freud heeft nog een rood randje aan zijn verzameling toegevoegd. Hij heeft de 135mm f2.0L aangeschaft. Ynske is helemaal blij met de 28-105 3.5-4.5 USM die ze van P. heeft overgenomen. En Dizer heeft zich in het vorige topic ook aangemeld met zijn Alpha a100 met een 18-70 en een 70-200.
Dat wordt vast rustig aankomende week als iedereen zijn speeltjes gaat uitproberen. De stilte voor de storm, want daarna willen wij wel foto's zien natuurlijk!![]()
En nu ga ik weer verder met mijn scriptie!
quote:Op zondag 9 september 2007 12:08 schreef Yoni het volgende:
*brak is*
Ik ga vandaag fijn eens kijken of ik 2 recensies van Pure Jazz uit mijn vingers krijg. En de +/- 1000 foto's uitzoeken
Tjekkquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Ynske het volgende:
Vraagje
Ik zat net te surfen... en kwam deze site tegen.
Nu vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die interesse hebben in een meet waarbij we een paar van deze locaties afgaan in Belgiė. Eventueel met modellen erbij?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 9 september 2007 14:20 schreef Chanty het volgende:
Ik mocht bij Xil's mac op de kamer slapen
als jij zeebanket hebtquote:Op zondag 9 september 2007 15:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Als je bij me komt strijken dan, ok?
't Zijn er nog meer... 1123 maar liefstquote:
Chocolaquote:Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
't Zijn er nog meer... 1123 maar liefstEn dan heb ik notabene tussendoor nog gedelete ook
![]()
Maar er zitten wel plaatjes tussen![]()
Zo even naar Appie, wat lekkers halen (lees: chocola) en dan rustig band voor band eens gaan uitzoeken en soepen![]()
Hier zijn bijna alle Appies op zondag openquote:Op zondag 9 september 2007 15:24 schreef An24 het volgende:
[..]
ChocolaAlleen zelfs in het centrum geen Appie open
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier zijn bijna alle Appies op zondag openEn doordeweeks tot 22.00 alles. Zooo relaxed!
quote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Ynske het volgende:
Vraagje
Ik zat net te surfen... en kwam deze site tegen.
Nu vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die interesse hebben in een meet waarbij we een paar van deze locaties afgaan in Belgiė. Eventueel met modellen erbij?
Dat wil ik ookquote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier zijn bijna alle Appies op zondag openEn doordeweeks tot 22.00 alles. Zooo relaxed!
Ik heb inmiddels maar weer een nieuwe doos gehaald..zo`n doos blijft niet eeuwig op je wachten weetjewelquote:
Hoe nieuwer hoe beterquote:Op zondag 9 september 2007 16:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels maar weer een nieuwe doos gehaald..zo`n doos blijft niet eeuwig op je wachten weetjewel
quote:Op zondag 9 september 2007 16:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan haal ik er daarna toch nog een?
Jaaaaquote:Op zondag 9 september 2007 18:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaaaaaaa kuikentjes-en-zeebanketmeet
zapper komt nietquote:Op zondag 9 september 2007 18:25 schreef ..bennie het volgende:
Daar heb ik me al een aantal keer zooooo ziek aan gegeten he.
* Ynske kijkt liefquote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
zapper komt niet
Yoni en Chanty wel![]()
hmmm vrouwenmeet
Gelukkig ben ik bennie niet!quote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ynske mag ook komen, bennie lekker niet
Mag ik de Bossche Bollen van Boheemen aan de Laan van NOI als waardig alternatief aanbieden?quote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Voor een doos moorkoppen mag je ook komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |