Het vorige topic kun je overigens hier terugvinden....quote:Op zondag 9 september 2007 07:56 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag mijn scriptie afronden. En, als alles goed verloopt, volgende week de verdediging. En dan heb ik, na drie jaar zwoegen, weer een heleboel vrije tijd over én m'n MBA Bedrijfskunde!
*aan de slag gaat*
Succes!quote:Op zondag 9 september 2007 07:59 schreef AirwiN het volgende:
En nu ga ik weer verder met mijn scriptie!
Succes met de laatste loodjes!quote:Op zondag 9 september 2007 07:59 schreef AirwiN het volgende:
Met dit bericht sloot ik het vorige topic per ongeluk af...
[..]
Het vorige topic kun je overigens hier terugvinden....
Nieuwe lenzen? Nee, ik ben niet brildragend, dus dit gaat niet over contactlenzen. Waar buzzer ons in het vorige topic voorging door te vertellen dat hij een 80-200/2.8 ging kopen, bleek dat vele mensen hem gingen volgen:
Freud heeft nog een rood randje aan zijn verzameling toegevoegd. Hij heeft de 135mm f2.0L aangeschaft. Ynske is helemaal blij met de 28-105 3.5-4.5 USM die ze van P. heeft overgenomen. En Dizer heeft zich in het vorige topic ook aangemeld met zijn Alpha a100 met een 18-70 en een 70-200.
Dat wordt vast rustig aankomende week als iedereen zijn speeltjes gaat uitproberen. De stilte voor de storm, want daarna willen wij wel foto's zien natuurlijk!![]()
En nu ga ik weer verder met mijn scriptie!
quote:Op zondag 9 september 2007 12:08 schreef Yoni het volgende:
*brak is*
Ik ga vandaag fijn eens kijken of ik 2 recensies van Pure Jazz uit mijn vingers krijg. En de +/- 1000 foto's uitzoeken
Tjekkquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Ynske het volgende:
Vraagje
Ik zat net te surfen... en kwam deze site tegen.
Nu vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die interesse hebben in een meet waarbij we een paar van deze locaties afgaan in België. Eventueel met modellen erbij?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 9 september 2007 14:20 schreef Chanty het volgende:
Ik mocht bij Xil's mac op de kamer slapen
als jij zeebanket hebtquote:Op zondag 9 september 2007 15:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Als je bij me komt strijken dan, ok?
't Zijn er nog meer... 1123 maar liefstquote:
Chocolaquote:Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef Yoni het volgende:
[..]
't Zijn er nog meer... 1123 maar liefstEn dan heb ik notabene tussendoor nog gedelete ook
![]()
Maar er zitten wel plaatjes tussen![]()
Zo even naar Appie, wat lekkers halen (lees: chocola) en dan rustig band voor band eens gaan uitzoeken en soepen![]()
Hier zijn bijna alle Appies op zondag openquote:Op zondag 9 september 2007 15:24 schreef An24 het volgende:
[..]
ChocolaAlleen zelfs in het centrum geen Appie open
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier zijn bijna alle Appies op zondag openEn doordeweeks tot 22.00 alles. Zooo relaxed!
quote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Ynske het volgende:
Vraagje
Nu vroeg ik me af of er misschien mensen zijn die interesse hebben in een meet waarbij we een paar van deze locaties afgaan in België. Eventueel met modellen erbij?
Dat wil ik ookquote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hier zijn bijna alle Appies op zondag openEn doordeweeks tot 22.00 alles. Zooo relaxed!
Ik heb inmiddels maar weer een nieuwe doos gehaald..zo`n doos blijft niet eeuwig op je wachten weetjewelquote:
Hoe nieuwer hoe beterquote:Op zondag 9 september 2007 16:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels maar weer een nieuwe doos gehaald..zo`n doos blijft niet eeuwig op je wachten weetjewel
quote:Op zondag 9 september 2007 16:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan haal ik er daarna toch nog een?
Jaaaaquote:Op zondag 9 september 2007 18:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jaaaaaaa kuikentjes-en-zeebanketmeet
zapper komt nietquote:Op zondag 9 september 2007 18:25 schreef ..bennie het volgende:
Daar heb ik me al een aantal keer zooooo ziek aan gegeten he.
* Ynske kijkt liefquote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
zapper komt niet
Yoni en Chanty wel![]()
hmmm vrouwenmeet
Gelukkig ben ik bennie niet!quote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ynske mag ook komen, bennie lekker niet
Mag ik de Bossche Bollen van Boheemen aan de Laan van NOI als waardig alternatief aanbieden?quote:Op zondag 9 september 2007 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Voor een doos moorkoppen mag je ook komen
Als ie zich hetzelfde gedraagt als mijn 200mm op FF, dan kun je met een klein diafragma al een mooi boket creeeren. Hoe meer mm's, hoe kleiner je DOF bij hetzelfde diafragmaquote:Op zondag 9 september 2007 19:30 schreef freud het volgende:
Zoo, met de 135mm gespeeld. Hij is echt belachelijk scherp, maar damn, die DOF is moeilijk zeg! Zo snel off focus. Ben benieuwd naar een studiosetting!
Het houdt me slankquote:Op zondag 9 september 2007 19:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ynske mag ook komen, bennie lekker niet
Die Bossche Bollen zijn hemels. En die winkel zit maar op vijf minuten loopafstand van m'n werk.quote:
Jij woont toch vlak bij Ockenburg? Dat is op nog geen kilometer hier vandaan? Dus als ik er morgen één meeneem is de verleiding dichterbij dan je denkt!quote:Op zondag 9 september 2007 20:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis maar goed dat ik in the middle of nowhere leef, zonder verleidingen om aan toe te geven
In de breedte zekerquote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Breng me niet in de verleiding!
Aan de andere kant..ik moet er nog van groeien
Heerlijk...tijd om te gaan nokken dan maar, voor ik zelf in een snoeptoestand verkeer...fijne avond iedersquote:Op zondag 9 september 2007 20:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vond ook dat ik dat wel verdiend had ghehe
Heb vandeweek zelf moorkoppen gemaakt, was erg goed geslaag moet ik zeggen
Vol met kwijl nuquote:Op zondag 9 september 2007 15:38 schreef Chanty het volgende:
Peter had overigens een enormchocoladekookboek in zijn kast staan
![]()
quote:
Tofquote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef ..bennie het volgende:
Deadline gehaalden dus een eerste stukje 85 bij elkaar gespaard
.
Je vergeet mijn 24-70 2.8Lquote:Op zondag 9 september 2007 07:59 schreef AirwiN het volgende:
Freud heeft nog een rood randje aan zijn verzameling toegevoegd. Hij heeft de 135mm f2.0L aangeschaft. Ynske is helemaal blij met de 28-105 3.5-4.5 USM die ze van P. heeft overgenomen. En Dizer heeft zich in het vorige topic ook aangemeld met zijn Alpha a100 met een 18-70 en een 70-200.
Dat wordt vast rustig aankomende week als iedereen zijn speeltjes gaat uitproberen. De stilte voor de storm, want daarna willen wij wel foto's zien natuurlijk!![]()
En mijn 70-300 F4-5.6 IS USMquote:Op zondag 9 september 2007 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh Airwin:
[..]
Je vergeet mijn 24-70 2.8LEn Yoni's Sigma 24-70 2.8
![]()
Nog meer slaag dusquote:
Zolang jullie maar geen rond randje om de schoorsteen trekken is er nog niets aan de handquote:Op zondag 9 september 2007 22:45 schreef prupke het volgende:
het enige glas wat wij aangeschaft hebben is dubbel....
quote:
schoorsteen hebben we nietquote:Op zondag 9 september 2007 22:56 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Zolang jullie maar geen rond randje om de schoorsteen trekken is er nog niets aan de hand.
Oeh... zitten zeker wel gave locaties tussen inderdaad...quote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Ynske het volgende:
Vraagje
wat een onwijs gave site heeft die gastquote:Op zondag 9 september 2007 23:14 schreef kvdv het volgende:
[..]
Oeh... zitten zeker wel gave locaties tussen inderdaad...
*bookmarked
edit: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=64651 < zie die 2e![]()
Ja, I know, eigenlijk is die f2.0 pas practisch bruikbaar bij bewegende objecten verder dan een meter of 5, maar binnen was fotograferen op f8 gewoon even niet mogelijk.quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Als ie zich hetzelfde gedraagt als mijn 200mm op FF, dan kun je met een klein diafragma al een mooi boket creeeren. Hoe meer mm's, hoe kleiner je DOF bij hetzelfde diafragma. Probeer maar eens gewoon met F8, dat is zo'n beetje gelijk aan F2.8 bij 50mm (gokje zal vast te berekenen zijn etc en dan op een iets andere verhouding uitkomen).
Ik bedoelde roodquote:Op zondag 9 september 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
schoorsteen hebben we niet
* prupke niets begrijpt van rond randje?
37 minuten te laat, nu kan ik het niet meer aanpassen...quote:Op zondag 9 september 2007 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh Airwin:
[..]
Je vergeet mijn 24-70 2.8LEn Yoni's Sigma 24-70 2.8
![]()
Je bent jaloers op Freud he, die krijgt altijd complimentjesquote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
37 minuten te laat, nu kan ik het niet meer aanpassen...
Laatste keer dat ik zoveel aandacht in een SC OP stop, toch alleen maar commentaar...![]()
Ik zou niet durven om mijn OP te vergelijken met de kunstwerkjes die hij aflevert...quote:Op maandag 10 september 2007 08:38 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Je bent jaloers op Freud he, die krijgt altijd complimentjes.
quote:Op maandag 10 september 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
37 minuten te laat, nu kan ik het niet meer aanpassen...
Laatste keer dat ik zoveel aandacht in een SC OP stop, toch alleen maar commentaar...![]()
Ach, als de medicijnen aanslaan worden die ook minder creatief hoor (o)quote:Op maandag 10 september 2007 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om mijn OP te vergelijken met de kunstwerkjes die hij aflevert...![]()
Neem wat van die toffe koffie van Robquote:Op maandag 10 september 2007 10:18 schreef Chanty het volgende:
Ik heb t gevoeld dat t zeven uur s ochtends is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |