Wie is er aan het zweten dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:01 schreef iSwets het volgende:
Ik vind het belachelijk dat we ons druk maken om .........Albanie!Bedoel we zijn zo erg afgezakt als voetbalnatie onder Van Basten dat we nu al gaan zweten om Albanie. Bedoel waar hebben we het over? Ten tijde van Hiddink & co maakten we ons druk om wedstrijden tegen Brazilie, Argentinie,Duitsland... pffff Albanie.. Van Basten: OPROTTEN!
![]()
daar hoop ik maar op danquote:Op woensdag 12 september 2007 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb gedroomd dat Nederland ging winnen met 1-5![]()
Is de opstelling al bekend dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:36 schreef BonJovi het volgende:
precies en Sneijder doet mee vanavond
http://www.youtube.com/watch?v=f0b-xxaGOt8quote:Op woensdag 12 september 2007 13:01 schreef iSwets het volgende:
Ik vind het belachelijk dat we ons druk maken om .........Albanie!Bedoel we zijn zo erg afgezakt als voetbalnatie onder Van Basten dat we nu al gaan zweten om Albanie. Bedoel waar hebben we het over? Ten tijde van Hiddink & co maakten we ons druk om wedstrijden tegen Brazilie, Argentinie,Duitsland... pffff Albanie.. Van Basten: OPROTTEN!
![]()
Volgens mij niet, maar hoop wel dat Sneijder er in staat.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is de opstelling al bekend dan?
nee, gewoon wachten, totdat van Basten zijn contract is afgelopenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
dus je wilt lekker thuis zitten en balen dat NL niet naar het EK gaat? komop zeg...![]()
Wat een geweldige generatie was dat. Toen inderdaad, maar ook het EK in eigen land hadden we moeten winnen. Een schande dat deze generatie nooit een prijs heeft gewonnen met het nationale team. Wel leuk om die goals weer eventjes terug te zienquote:Op woensdag 12 september 2007 16:39 schreef Blight het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=f0b-xxaGOt8
Zo was het mooi. Tóen hadden we moeten winnen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad. Plus, stel dat hij zich kwalificeert kunnen er 2 dingen gebeuren: of Nederland heeft een goed EK, of ze hebben een slecht EK. Als ze een slecht EK hebben, gaat Van Basten ook weg, dus dan nog liever het EK te hebben meegemaakt, dan sneuvelen in de kwalificatie. Of Nederland heeft een goed EK, en dan is het raar dat je Van Basten weg wilt hebben, want het belangrijkste lijkt me de prestaties van het team.
Niks meer dan genoeg hoor..quote:Op woensdag 12 september 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een magere 0-1 is meer dan genoeg
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Oprollen zullen we ze, dat stelletje amateurs.
Niemand?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft er een live stream voor mij?Ik zit op me werk.
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef mcyodogg het volgende:
Ooijer voor Heitinga dus.
Hij gaat iedereen overtuigen.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Nederland gaat verliezen.. De mazzel van V.Basten houdt een keer op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |