Hehe, Kay van der Linden was de spindoctor van Fortuyn/grote man achter Verdonkquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
kai van der linden ofzo?
Zeker.quote:Op zondag 9 september 2007 00:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het Kai Reus?
Redelijke redenatie maar niet helemaal goed. Qua taalherkomst zit je ook goed.quote:Op zondag 9 september 2007 00:28 schreef Dodecahedron het volgende:
De ober was in de vroegere herbergen de baas? Hij had de leiding "ober" de koks?
Die 'ober' wordt inderdaad bedoeld, maar dan niet t.o.v. de klanten, maar t.o.v. de rest van het personeel.quote:Op zondag 9 september 2007 00:37 schreef MaJo het volgende:
Of de ober was altijd ´hoger´ dan de gasten omdat die altijd zitten, hij serveerde als het ware ´ober´ hun?
Drampzalig.quote:Op zondag 9 september 2007 02:17 schreef tong80 het volgende:
Jeetje mensen die meer dan een uur wegblijven
Ik zie dit nu pas. Mijn god. Get alive mensquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:20 schreef qonmann het volgende:
Als je de mensen die in dit topic posten een warm hart toe draagt, post dan niet meer in dit topic. Je zou iedereen er een plezier me doen
Mijn mening
Kutvraag!quote:Op zondag 9 september 2007 03:02 schreef tong80 het volgende:
Noem hun echte namen
Jef van Oekel - Dolf Brouwers
Pipo - Cor Witschge
Malle Pietje - Piet Ekel
Barend Servet - IJf Blokker
Ruud Gullit - Rudy Dil
quote:Op zondag 9 september 2007 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dan kom ik ook even gedag zeggen. Ik ga een flinke time-out van deze topicreeks nemen, misschien kom ik wel weer eens terug, eigenlijk niet de bedoeling, maar ik zeg nooit nooit.
Ik had trouwens gehoopt nog een paar puntjes te kunnen scoren in deel 1000, maar jullie hebben de boel natuurlijk weer volgespamd![]()
Allemaal bedankt voor de gezellige uurtjes, onmogelijke vragen en gekke antwoorden
En natuurlijk Elizabeth gefeliciteerd met de mooie overwinning!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |