dat zei je heul nietquote:Op maandag 10 december 2007 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zware hinder veroorzaakt de rooster van de bumper van mn TDI, en Verwaarloosbaar is de gaas voor de intercooler @ zijn auto zei ik![]()
Ik heb zo'n zelfe Sard Fuel Pressure Regulator. Alleen dan in het blauw. Ding werkt perfect, ik had hem uit Japan. Er schijnen ook een hoop nepperts van te zijn. Op MLR (Mitsubishi Lancer Register) hebben heel veel mensen exact dezelfde unit en allemaal zijn ze bijzonder positief er over. Ja een automotive is beter maar het is iig een zeer bruikbare regulator tot ongeveer 500pk. En dan is er ook nog een grotere versie eventueel.quote:Op zondag 4 november 2007 12:14 schreef Tjabbo het volgende:
Schiet goed op joh
Alleen die sard he
deze:
[ afbeelding ]
Had je daar ervaring mee of zo? of op goed geluk gekocht?
Ik vind ze namelijk ruk. Komt op me over als een hobby ding ipv een profi afpr.
Laatst 1 gemonteerd op een celica st205 maar dat ding maakt een kabaal niet normaal. voelt ook niet echt solide aan als ik eerlijk ben.
Heb op mijn eigen auto een aeromotive gemonteerd. imho 10x beter. (de looks ook maar dat is persoonlijk)
Geen gesuis/geruis van benzine, helemaal niets. Gewoon stil zoals het hoort.
Ben benieuwd waarom je voor de sard ging.
Was er geen adapter voor jouw brandstofrails? Sard maakt zelf trouwens ook brandstofrailsquote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Furb het volgende:
we zullen het vanzefl gaan meemaken, heb mijn brandstofrail aangepast zodat ik toch over kan gaan op de Sard...
klinkt alsof ie het op film moet opnemenquote:Op zondag 30 december 2007 20:15 schreef PNG het volgende:
Super mooi. Echt. Wordt nog wat sleutel om. Als blok uit elkaar is geweest. Partij gestoom en tikken de eerste seconden, soms langer dan paar seconden. En oeioei die eerste minuut is spannend.
Sard blijft imho een beetje een B-merk. Zeker met deze dingen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:09 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zelfe Sard Fuel Pressure Regulator. Alleen dan in het blauw. Ding werkt perfect, ik had hem uit Japan. Er schijnen ook een hoop nepperts van te zijn. Op MLR (Mitsubishi Lancer Register) hebben heel veel mensen exact dezelfde unit en allemaal zijn ze bijzonder positief er over. Ja een automotive is beter maar het is iig een zeer bruikbare regulator tot ongeveer 500pk. En dan is er ook nog een grotere versie eventueel.
gewoon even de efi fuse erafquote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef Furb het volgende:
eerst starten zonder ontsteking en injectie, om de olie goed rond te pompen
quote:
Of de stekkers van de brandstofpomp doorknippenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Of gewoon de stekkers v.d. injectoren ff dr af
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:08 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Of de stekkers van de brandstofpomp doorknippen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:48 schreef fathank het volgende:
of de stekker van de hoogspanningsmast doorknippen
Ik denk, jij kan overdrijven, dan kan ik dat ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Ey handige harry.. knip jij alles door? Je kunt ook gewoon ff de zekering van je brandstof pomp uittrekken of de stekker dr afhalen
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:48 schreef fathank het volgende:
of de stekker van de hoogspanningsmast doorknippen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:20 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ik denk, jij kan overdrijven, dan kan ik dat ook.
Waarom zou je in godsnaam alle stekkers van je injectors los willen gooien?
Je wil dat de pomp geen brandstof meer aanvoert.
Ennuh... zekering van de brandstofpomp??
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |