dat zei je heul nietquote:Op maandag 10 december 2007 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zware hinder veroorzaakt de rooster van de bumper van mn TDI, en Verwaarloosbaar is de gaas voor de intercooler @ zijn auto zei ik![]()
Ik heb zo'n zelfe Sard Fuel Pressure Regulator. Alleen dan in het blauw. Ding werkt perfect, ik had hem uit Japan. Er schijnen ook een hoop nepperts van te zijn. Op MLR (Mitsubishi Lancer Register) hebben heel veel mensen exact dezelfde unit en allemaal zijn ze bijzonder positief er over. Ja een automotive is beter maar het is iig een zeer bruikbare regulator tot ongeveer 500pk. En dan is er ook nog een grotere versie eventueel.quote:Op zondag 4 november 2007 12:14 schreef Tjabbo het volgende:
Schiet goed op joh
Alleen die sard he
deze:
[ afbeelding ]
Had je daar ervaring mee of zo? of op goed geluk gekocht?
Ik vind ze namelijk ruk. Komt op me over als een hobby ding ipv een profi afpr.
Laatst 1 gemonteerd op een celica st205 maar dat ding maakt een kabaal niet normaal. voelt ook niet echt solide aan als ik eerlijk ben.
Heb op mijn eigen auto een aeromotive gemonteerd. imho 10x beter. (de looks ook maar dat is persoonlijk)
Geen gesuis/geruis van benzine, helemaal niets. Gewoon stil zoals het hoort.
Ben benieuwd waarom je voor de sard ging.
Was er geen adapter voor jouw brandstofrails? Sard maakt zelf trouwens ook brandstofrailsquote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Furb het volgende:
we zullen het vanzefl gaan meemaken, heb mijn brandstofrail aangepast zodat ik toch over kan gaan op de Sard...
klinkt alsof ie het op film moet opnemenquote:Op zondag 30 december 2007 20:15 schreef PNG het volgende:
Super mooi. Echt. Wordt nog wat sleutel om. Als blok uit elkaar is geweest. Partij gestoom en tikken de eerste seconden, soms langer dan paar seconden. En oeioei die eerste minuut is spannend.
Sard blijft imho een beetje een B-merk. Zeker met deze dingen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:09 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zelfe Sard Fuel Pressure Regulator. Alleen dan in het blauw. Ding werkt perfect, ik had hem uit Japan. Er schijnen ook een hoop nepperts van te zijn. Op MLR (Mitsubishi Lancer Register) hebben heel veel mensen exact dezelfde unit en allemaal zijn ze bijzonder positief er over. Ja een automotive is beter maar het is iig een zeer bruikbare regulator tot ongeveer 500pk. En dan is er ook nog een grotere versie eventueel.
gewoon even de efi fuse erafquote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef Furb het volgende:
eerst starten zonder ontsteking en injectie, om de olie goed rond te pompen
quote:
Of de stekkers van de brandstofpomp doorknippenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Of gewoon de stekkers v.d. injectoren ff dr af
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:08 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Of de stekkers van de brandstofpomp doorknippen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:48 schreef fathank het volgende:
of de stekker van de hoogspanningsmast doorknippen
Ik denk, jij kan overdrijven, dan kan ik dat ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Ey handige harry.. knip jij alles door? Je kunt ook gewoon ff de zekering van je brandstof pomp uittrekken of de stekker dr afhalen
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:48 schreef fathank het volgende:
of de stekker van de hoogspanningsmast doorknippen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:20 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ik denk, jij kan overdrijven, dan kan ik dat ook.
Waarom zou je in godsnaam alle stekkers van je injectors los willen gooien?
Je wil dat de pomp geen brandstof meer aanvoert.
Ennuh... zekering van de brandstofpomp??
[..]
![]()
![]()
het is en blijft altijd een punt waar de meeste mensen op blijven hangen, maar zolang een motor origineel is en goed onderhoud krijgt, gaan ze zelden stuk. er zijn er al een hoop die gewoon 250-300k op de motor hebben staan zonder revisie en zonder al te veel problemen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:29 schreef Supra_Turbo het volgende:
Toch was ik een beetje angstig voor de rotory-motor.
De betrouwbaarheid, het tuningspotentieel etc, dus toen ben ik toch maar voor een Supra gegaan.
Achteraf niet echt spijt van, maar als ik een FC zie rijden begint het toch wel een beetje te kriebelen.
Vooral het lagere gewicht spreekt me aan, want mijn Supra is gewoon te zwaar (1550kg op kenteken, maar met het turbo-blok wat er nu inligt en de turbo-aandrijflijn wat erin gaat, ligt het wagengewicht op ongeveer 1600kg, mss zelfs iets meer!)
Wat weegt jouw FC op kenteken?
beflapquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:38 schreef Faxie het volgende:
Uhm je kan het toch niet tegen mij hebben he? ... Ik vind het slechts grappig dat je een rotor-accesoire heb, want zoiets heb ik dus ook. Ik heb een RX8 voor als je het nog niet wist![]()
Spam m'n reet...als dat van mij spam is, spam jij net zo goed voor al die zooi die je in de rex bouwt
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:38 schreef Faxie het volgende:
Haha, ja heb het al gewijzigd![]()
Ik voel me soms nogal snel aangesproken
nee maar je hart stopt wel met pompenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ey handige harry.. knip jij alles door? Je kunt ook gewoon ff de zekering van je brandstof pomp uittrekken of de stekker dr afhalen
![]()
[..]
Daarmee denk ik niet dat hij stopt met pompen hoor
nee domme kneus om de brandstofdruk goed te krijgen voor het starten moet je pomp juist wel aan staan en benzine rondpompen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ey handige harry.. knip jij alles door? Je kunt ook gewoon ff de zekering van je brandstof pomp uittrekken of de stekker dr afhalen
![]()
thnx!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:08 schreef Bill_E het volgende:1 vraag. waarom geen abs meer?
ja goed ik was nieuwsgierig. De abs op de auto vd zaak heeft me denk toch al wel eens geredquote:Op zondag 13 januari 2008 10:47 schreef Furb het volgende:
[..]
thnx!
meerdere redenen eigenlijk...
ik rijd er zowiezo niet mee als t slecht weer is, en op droog sta je sneller stil zonder ABS.
er komen ook nog grotere remmen op, en waarschijnlijk zal de ABS dan toch veel minder doen.
het neemt een hoop ruimte in
het systeem is al 16 jaar oud en werkt niet helemaal meer zoals t nieuw deed en vervangen kost ongeveer 1300 euro
als ik uiteindelijk voor een grotere turbo ga, kom ik waarschijnlijk plek te kort en door de hitte van de turbo zal de ABS het waarschijnlijk toch gaan begeven (is al vele malen voorgekomen bij FC rijders die er meer vermogen uit halen)
er zijn ook FC's gewoon zonder ABS geleverd, dus waarom zou het zonder ABS een probleem moeten zijn?
vroeger had geen 1 auto het, het is allleen een veiligheids ding wat in het leven is geroepen omdat mensen steeds gehaaster zijn gaan rijden en dicht achterop anderen gingen rijden!
dus eigenlijk was je al te laat met reageren, want daar is ABS voor.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:23 schreef Bill_E het volgende:
[..]
ja goed ik was nieuwsgierig. De abs op de auto vd zaak heeft me denk toch al wel eens gered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |