Ik wil geen tokkie familie bij mij in de buurt! Voor je het weet staan er van die johnny bakken in de straat, staan er de hele week vuilniszakken buiten en is er tot 's nachts keiharde muziek. Laat ze lekker in de Bijlmer gaan wonen, of in Rotterdam of zo.quote:Oud Zuid krijgt woningen voor aso's
8-9-2007
Na de Spaarndammerbuurt krijgt ook Oud Zuid zogeheten aso-woningen. Volgens de Algemene Woningbouwvereniging is ook in dit stadsdeel behoefte aan huizen voor overlastveroorzakers.
Drie maanden geleden werden in de Houthavens vijf 'Skaeve Huse' in gebruik genomen. Daarvan zijn er momenteel drie bezet. Dat komt omdat psychiatrische patienten nu niet in aanmerking komen voor een aso-woning. De woningbouwvereniging wil de Skaeve Huse ook voor deze groep toegankelijk maken.
Het is nog niet bekend waar in Oud Zuid de nieuwe 'Skaeve Huse' gebouwd zullen worden.
Geef dat dan tijdig door aan de gemeente Oud Zuid, anders hebben ze straks die woningen voor niks gebouwdquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:05 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik tegen die tijd maar ga verhuizen
Er staat helemaal niet dat de buurt er zelf behoefte aan heeft. Er staat zelfs helemaal niets over wie er behoefte aan heeft enkel dat die behoefte er is, maar het bericht impliceert dat het gaat om de aso's zelf en de woningbouwvereniging(en).quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:05 schreef Karina het volgende:
En hoe zo is er in "deze buurt" behoefte aan? Er is helemaal geen behoefte aan, zijn ze gek geworden! Ik denk dat ik tegen die tijd maar ga verhuizen.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:05 schreef Karina het volgende:
Denk je dat je in een nette buurt woont, lees je dit:
[..]
Laat ze lekker in de Bijlmer gaan wonen, of in Rotterdam of zo.
1% is anders meer dan genoeg om het jou heel lastig te kunnen maken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:20 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Tsja daarom heb ik een huis gekocht in een buurt waar 99% koopwoningen zijn. Anders kun je nog zo'n leuke wijk hebben maar voor je het weet zit het er vol met buitenlanders en aso's
Inderdaad. Die ene procent zit op dit moment een straat verderop te patsen met hun auto door luid te toeteren en te schreeuwen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:26 schreef 700MB het volgende:
[..]
1% is anders meer dan genoeg om het jou heel lastig te kunnen maken.
Zo dachten me ouders ook, maar die ene 1% huur was ook die huis naast ons. En wat er nu naast ons zit... om te huilenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:20 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Tsja daarom heb ik een huis gekocht in een buurt waar 99% koopwoningen zijn. Anders kun je nog zo'n leuke wijk hebben maar voor je het weet zit het er vol met buitenlanders en aso's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |