Ja, hier. Maar niet dat ze er routes bijzetten ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
weet IEMAND waar in informatie over de nachtbussen kan vinden???
geenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
hoeveel gratis bier krijg je voor die 5 euro?
quote:Schildering verdwijnt
ARNHEM - De controversiėle wandschildering bij voormalig krakersbolwerk Kultuurhuis Bosch in Arnhem verdwijnt.
foto Gerben Grotenhuis/De Gelderlander
Eind volgende week laat de eigenaar van de muur, de hotelier van Hotel Rembrandt, het stucwerk aan de wand repareren. Bij die operatie sneuvelt de tekening, een herinnering aan het tienjarige bestaan in 1989 van, toen nog, Hotel Bosch. De huidige bewoners van het gebouw aan de Apeldoornsestraat komen nu in actie voor een nieuwe schildering.
Ik was daar zaterdag, goeie tent! Niet te druk (toen), lekker donker en vette muziek.quote:
Mooi man :. Ik kwam gisteren in de stad zo'n promo chickie tegen en die drukte me wat materiaal in de hand. Bleken het 2 pasjes te zijn die gratis toegang geven tot en met het einde van 2007quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik was daar zaterdag, goeie tent! Niet te druk (toen), lekker donker en vette muziek.
Okee, jij bent binnenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mooi man :. Ik kwam gisteren in de stad zo'n promo chickie tegen en die drukte me wat materiaal in de hand. Bleken het 2 pasjes te zijn die gratis toegang geven tot en met het einde van 2007.
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef remlof het volgende:
Ah er was alweer een nieuw topic, helemaal gemist
Ik was pas zaterdagnacht nog aan het werk, was bijna kwart over 12 en moest nog wat dingetjes doen en dacht 'ach, neem ik de nachtbus van 00:40 wel'quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:16 schreef Elvislives het volgende:
Ik wachtte laatst ook op de nachtbus, maar die kwam mooi niet. Vraag me af of dat nog wel bestaat, of neem anders scooterbob
M'n zus zat ook bij J.Dam, was erg tevreden eroverquote:Op woensdag 26 september 2007 10:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat ziet er goed uit inderdaadIk las ook goede dingen over Dick Joosten en Frank Ligthart.. iene miene mutte..
Schandalig inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:15 schreef mindgames het volgende:
Een groot deel van de oude stationshal bij Arnhem CS werd vorig week gebulldozert om plaats te maken voor het nieuwe station. Het welbekende torentje bleef staan. Maar nu zag ik vanochtend dat ze zelfs het torentje gesloopt hebben!![]()
Schandalig!
Nou ja, misschien komt-ie terug, verwerkt in het nieuwe station? Maar die kans is heel klein. Ik zal morgen eens proberen te kijken of ik 'em tussen het puin zie liggen, of dat hij netjes verhuisd is. Ik denk het eerstequote:Op maandag 1 oktober 2007 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad![]()
Hadden ze dat torentje niet naar het Openluchtmuseum kunnen verhuizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |