Nee, helaas.. (never been there) Maar ze hebben wel smaak met Franky Rizardoquote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar de Manhattan () (
) vannacht?
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef Vork het volgende:
Een kamer vinden in Arnhem is relatief gezien, zeker in vergelijking met andere steden, makkelijk te vinden.
En wat zou ik in hemelsnaam in Manhatten moeten doen dan?
In die tent hadden we vroeger weleens schoolfeesten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar de Manhattan () (
) vannacht?
Is geen popiejopiemuziekquote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef -skippybal- het volgende:
Mja, ben niet zo thuis in die popie jopie dance muziek.
Ik heb één keer Vitalic daar gehoord, maar voor de rest bij allemaal zooi die op elkaar lijkt.
Duh, dat is toch vragen om problemen, in de Arnhemse Media Markt, waar je je tas niet mee naar binnen mag nemen, overal een beveiliging opzit en 20 camera's om je hoofd zitten te zoemen...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag was ik bij de Media Markt, toen er iemand op diefstal werd betrapt. Die gast werd door vier medewerkers aan zijn handen en voeten door de winkel naar het magazijn gesleurd.
Erg vermakelijk voor het winkelend publiek.
Die mensen kregen er duidelijk een kick van, ze deden net alsof ze bij Abu Ghraib werkten i.p.v. Media Markt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
Best triest, dat ze vier mensen nodig hebben.
Toen de MM net open was, stond er zo'n stierennek bij de ingang op tassen te controleren. De laatste maanden heb ik daar nooit last meer van gehad.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:53 schreef donroyco het volgende:
Duh, dat is toch vragen om problemen, in de Arnhemse Media Markt, waar je je tas niet mee naar binnen mag nemen, overal een beveiliging opzit en 20 camera's om je hoofd zitten te zoemen...![]()
Ik was er 's middags ook effe, gebeurde ook iets raars voor de deur.. groepje van 4 gozers die op iets aan het stampen waren wat een van hun net had gekocht, hoop geschreeuw. Altijd een dolle boel daarquote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag was ik bij de Media Markt, toen er iemand op diefstal werd betrapt. Die gast werd door vier medewerkers aan zijn handen en voeten door de winkel naar het magazijn gesleurd.
Erg vermakelijk voor het winkelend publiek.
quote:
Die kwamen op André Rieu af?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:55 schreef -skippybal- het volgende:
Er schijnen vannacht flink wat UFO waarnemingen te zijn geweest in Arnhem
Ballonnen m'n ass! Dat zijn gewoon visitors die onze techniek komen afkijken bij het fenomenale stationquote:Lichtgevende bollen boven Arnhem
ARNHEM - Boven Arnhem zijn vrijdagavond lichtgevende bollen gezien.
Diverse mensen hebben erover met Radio en TV Gelderland gebeld. Vermoedelijk gaat het om Thaise ballonnen. Deze grote lichtgevende gevaartes kunnen tot een kilometer hoog komen en worden vaak aangezien voor ufo's.
Het oplaten van zulke ballonnen is in Nederland verboden.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
[nog even over die treinen]
Of je pakt lijn 5 donroyco. Zit ook vol, maar imho een stuk fijner dan de trein.
Het was wel handiger geweest als ze 'm ook gelijk even hadden ontvoerd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:16 schreef Elvislives het volgende:
Die kwamen op André Rieu af?
Dit dus (maar dan vast van iemand anders).quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een verjaardag vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |