ja dat snap ik allemaal welquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:24 schreef Janetje het volgende:
Op zich moeten de meeste mensen werken doordeweeks waardoor ze in het weekend de stad in moeten. Op zich dan he..
In Venlo jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:24 schreef fratsman het volgende:
dinsdagochtend ftw!
Leuk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar nu wou ik heel even een shirtje halen om vanavond aan te doen bij het stappen
Kansloosquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:09 schreef GambinoT het volgende:
ik vind winkelen op zaterdag juist mooi met die drukte, zo loop ik per ongeluk tegen een mooie vrouw aan, zo raak ik per ongeluk haad kont aan met mijn hand, zo raak ik per ongeluk borsten aan met mijn hand...
Winkelen op zaterdag = HULDE![]()
Over tien jaar is dit de enige post die je per dag mag maken, tussen het zeepjes-rapen en nummerbord-drukken door.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:09 schreef GambinoT het volgende:
ik vind winkelen op zaterdag juist mooi met die drukte, zo loop ik per ongeluk tegen een mooie vrouw aan, zo raak ik per ongeluk haad kont aan met mijn hand, zo raak ik per ongeluk borsten aan met mijn hand...
de H & Mquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
Probeer de H&M maar eens in Enschede zaterdags!
Spannend he, de puberteitquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:09 schreef GambinoT het volgende:
Ja, want bij de H&M kun je alleeeeen kleren van Madonna kopenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
de H & MGare vrouwen die kleding kopen van Madonna kopen en dan denken dat Madonna ze ook echt ontworpen heeft
![]()
In Sittard kun je het beste winkelen op dondrdagmidda en op vrijdagochtend![]()
Ook wel andere kleren hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, want bij de H&M kun je alleeeeen kleren van Madonna kopen![]()
nee wel alleen maar van chineesjes die voor 10ct per uur kleding makenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, want bij de H&M kun je alleeeeen kleren van Madonna kopen![]()
Mensen die dan toch naar de stad gaan en deze daarmee nog drukker makenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:34 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mensen die de stad mijden omdat het druk is.![]()
![]()
Neuken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:22 schreef liefie_ het volgende:
ik weet dat ik hier niet over moet klagen omdat ik zelf in een vlaag van verstandsverbijstering gegaan bent maar jeetje wat vreselijk!
zo kan een mens toch niet serieus winkelen?!?!
allemaal mensen die je afsnijden, tegen je aan botsen, de rekken in de winkels zijn een zooitje en de rij bij de kassas vreseijk lang!
ik heb het maar op gegeven![]()
Alle mensen gaan op zaterdag uit extreme verveling dan ook winkelen, wat moet je anders op zaterdag, stel je voor dat je het bos in gaat, of naar de duinen, of gewoon al genoeg te eten hebt, in het weekend moet je natuurlijk meer eten dan door de week, dat is logisch.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:22 schreef liefie_ het volgende:
ik weet dat ik hier niet over moet klagen omdat ik zelf in een vlaag van verstandsverbijstering gegaan bent maar jeetje wat vreselijk!
zo kan een mens toch niet serieus winkelen?!?!
allemaal mensen die je afsnijden, tegen je aan botsen, de rekken in de winkels zijn een zooitje en de rij bij de kassas vreseijk lang!
ik heb het maar op gegeven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |