En werkt ie? Ik heb namelijk laatst een 80gb Ps3 gehaald zonder BC dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een PS3 componentenkabel werkt ook op de PS2 neem ik aan? Aangezien de AV uitgang gewoon hetzelfde is?
ik ben nog steeds aan het wachten op de PAL release van deel 4quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef wdn het volgende:
Ik heb onlangs P3 FES, P4 (+artbook+muziek cd), Hack/GU2 Hack/GU 3 voor de ps2 gekocht dus ik kan er nog even mee vooruitBen bezig om canadese en amerikaanse webshops af te struinen naar rpgs en het gaat voortvarend.
(Ik heb een nieuwe Amerikaanse ps2 gekocht met omvormer en 2 qware 32 Gb memory kaarten voor minder geld dan het me kost om hier een ps2 te kopen)
Rogue Galaxy: ik heb die nog niet onder de 35 euro gezien.
PaRoDiUzZ Ik heb P3 uitgespeeld maar heb FES even laten liggen want P4 is veeeeeeeeeels te goed. Zit nu op 60 uur en het verveeld nog steeds niet. De 8-bit dungeon is met midi geluid is erg leuk gedaan
Nog maar 2 weken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het wachten op de PAL release van deel 4
De 1e?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zie net dat Mana Khemia op 27 maart wordt gereleased.
Als die ook 60 euro gaat kosten kun je beter hetzelde doen als ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben nog steeds aan het wachten op de PAL release van deel 4
Internet. En als je het niet erg vind kun je vaak 2e hands spellen kopen voor 5¤ bij gameshops.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:22 schreef mschol het volgende:
iemand een idee waar ik cheap spellen kan kopen... (niet marktplaats/speurders ofzo)
en welke spellen zijn aan te raden? (genres: alles behalve fps)
Persona 4 moet ik 30 euro voor betalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 07:35 schreef wdn het volgende:
Als die ook 60 euro gaat kosten kun je beter hetzelde doen als ik
US release http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=14382
is hier al weer 40 euro incl art book, muziek cd (kan zijn dat die bij alle versies zit trouwens) en shipping
Heb je al weer 20 euro verdiend om uit te geven aan een US PS2
Oh en Shin Megami Tensei: Devil Summoner 2: Raidou Kuzunoha versus King Abaddon komt ook nog naar de PS2 (mei 2009).Die is ook altijd de moeite waard
Ik ook. Heb hier deel 1 liggen en heb denk ik 2 uur of zo gespeeld. Heb die tegelijk met een tig aantal andere games gekocht en kom er maar niet aan toequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:39 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Persona 4 moet ik 30 euro voor betalen.
Ik heb ze in Engelse webshops al wel iets goedkoper gezien, maar nu weet ik zeker dat ik hem op de release dag krijg.![]()
Grote kans dat Devil Summoner 2 later dit jaar ook nog wel deze kant op komt.
Ik moet nog steeds het eerste deel spelen en die ligt al een aantal maanden op mijn backlog stapel.
God of War 1/2quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:48 schreef Laniboekje het volgende:
Wat heb jij allemaal nog torn_Machina?
Ik heb zelf .hack//Infection en Mutation. Vond er eigenlijk niet zoveel aan. Het werd allemaal een beetje teveel van hetzelfde.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:54 schreef wdn het volgende:
Ik heb Hack//GU 2 en 3 liggen als volgende 2 games. Geen idee of ze goed zijn maar ze waren nogal goedkoop
Oke!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
God of War 1/2
Atelier Iris 2/3
Odin Sphere
Shadow of the Colossus
Persona 3 Fes
SMT: Devil Summoner 1
En nog 5 360 en 3 DS games.![]()
En over 2 weken komt daar Mana Khemia voor de ps2 nog bij.
Ik denk dat ik deze maand voor de DS Suikoden Tierkreis en Valkyrie Profile: Covenant of the Plume ook niet kan laten liggen.![]()
Waarom komt er deze 2 maand dan ook zoveel uit.
Volgens mij moet ik een tijdje werkloos zijn.
Ik heb na mijn werk ook niet echt veel tijd om te gamen, daarom loopt die stapel ook nog steeds op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke!
Ik heb ook nog veel meer liggen voor de X360, DS en PSP maar daar wil ik liever niet aan denken. Het helpt wel dat ik wat minder games kan kopen nu ik een eigen huisje heb. Dan gaan de centjes naar andere dingen en dat houdt mijn backlog wat kleiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |