Ik heb voor mijn Ps2 een component cable die ook past op een Ps3, maar voor een Ps3 is een HDMI kabel beter.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:30 schreef Slappy het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets toch alleen Ps2 versie toch?Of bij Ps3 zit toch ook component?Kan je die niet gebruiken?

Ik heb zelf deze kabel voor mijn ps2 gekocht. klikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:12 schreef Slappy het volgende:
Heb 40 gig Ps3.Even kijken waar die kabel ligt.Maar waar kan je compent kabel halen?Of maakt niet uit wat voor merk passen allemaal?

Bron: Nu.nl.quote:Vierde versie PlayStation 2 eind dit jaar
Wie dacht dat de PlayStation 2 zijn einde naderde zit er blijkbaar goed naast. Sony gaat een vierde versie lanceren die nog dit jaar moet uitkomen.
De vierde versie zal tegelijk in Europa en India verschijnen en is een stuk kleiner en heeft geen externe adapter. Ook zou de console er net iets gelikter uitzien en wordt hij omschreven als een higer-end versie. De console zal evenveel gaan kosten als de andere versies.
Sony is zich nu meer aan het richten op de Indiase en Russische markten, gezien daar nog amper wordt gegamed. Ze hopen dat nieuwelingen in de game-industrie eerst een PlayStation 2 kopen en vervolgens overstappen op de PlayStation 3. “We verkopen het niet als de PlayStation 2 of PlayStation 3. We verkopen het als de ervaring van de PlayStation”, aldus Atindriya Bose, de SCE Country Manager.

Yakuza is fantastisch!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is Yakuza aan te raden? Aangezien Yakuza2 binnenkort uitkomt, zit ik erover na te denken deze te halen

quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe sluit ik een PS2 aan op een HDTV? Zijn er componentkabels? Zo ja, waar kan ik die goedkoop kopen?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:00 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb zelf deze kabel voor mijn ps2 gekocht. klik

ja weet ik veel wat het was, is ook alweer 3 jaar geledenquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:20 schreef Gamer_V het volgende:
Nouja, ik deed ook jaren erover voordat ik eindelijk slaagde de eindbaas van Dark Cloud te verslaan ... belooft veel voor White Knight Stories.
Je stokjes?![]()

Square Enix brengt Persona 4 in Europa (en Australie) uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Persona 4 is net uit in Amerika en krijg echt hoge cijfers, ik hoop dat ze deze nog naar europa gaan brengen, aangezien ik mij echt heb vermaakt met Persona 3 en op dit moment bezig ben met Persona 3 : FES (die gelukkig ook naar EU gekomen is, Tensei weet tenminste wel hoe hij een directors cut moet maken, afgezien van een aantal tweaks in het originele spel, ook nog eens een dungeon crawler van 30+uur)

Hype me eens. Met welke RPG kan ik Persona vergelijken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Persona 4 is net uit in Amerika en krijg echt hoge cijfers, ik hoop dat ze deze nog naar europa gaan brengen, aangezien ik mij echt heb vermaakt met Persona 3 en op dit moment bezig ben met Persona 3 : FES (die gelukkig ook naar EU gekomen is, Tensei weet tenminste wel hoe hij een directors cut moet maken, afgezien van een aantal tweaks in het originele spel, ook nog eens een dungeon crawler van 30+uur)

Die vind ik enorm tof. Ziet er geweldig uit. Je moet alleen wel ervoor kunnen zitten om de lange dialogen te kijken. Dan is hij namelijk nog lekkerder om te kijken. Anders is de actie alleen maar briljant imho. Makkelijke opzet, moeilijk te meesteren.quote:

Hoorde al wel dat hij best lastig kan zijn. Maar goed, een uitdaging is niet verkeerd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die vind ik enorm tof. Ziet er geweldig uit. Je moet alleen wel ervoor kunnen zitten om de lange dialogen te kijken. Dan is hij namelijk nog lekkerder om te kijken. Anders is de actie alleen maar briljant imho. Makkelijke opzet, moeilijk te meesteren.

Oke, dan ga ik vast maar meteen op easy beginnen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef disjfa het volgende:
Mwa lastig lastig. Vast aan het eind en op easy zijn de eerste eindbasen best te doen. Ik was op normal begonnen maar op een gegeven moment hadden we hem op easy gestart en dat was echt gemakkelijk in het begin
Alleen op 1 stuk kwam ik vast omdat ik een medicijn had weggegooit die ik niet had moeten weggooien
Die van mij slinkt ook al aardig, echt nog maar vier titels maar het zijn wel meteen vier RPG-titels die je niet in een middagje uit hebt.quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Odin Sphere heb ik uitgeleend aangezien ik op dat moment ook nog genoeg uit te spelen had(nu nog steeds trouwens alhoewel mijn PS2 backlog al aardig aan het slinken is).

Je kan je persona 3 savegame migreren naar FES (je houd je stats en je compendium) en die dan in the awakening gebruiken, waardoor je al dat studeren etc niet meer hoeft te doen en bijvoorbeeld met elizabeths quests aan de gang gaan(je kan haar zelfs datenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef torn_Machina het volgende:
Deze week Persona 3: FES binnen gekregen, terwijl ik Persona 3 eerder dit jaar ook al heb gekocht en uitgespeeld.![]()
Mijn Ps2 backlog is nog niet echt aan het krimpen.
Ik heb zelfs een derde memorycard moeten kopen voor de spellen waar ik nog aan moet beginnen.
Ook helpt het niet dat ik al mijn tijd de laatste weken in The Last Remnant heb gestopt.
Voor mensen met een 360 is deze RPG een aanrader.
Persona 4 zal waarschijnlijk mijn afsluiter voor de Ps2 zijn.

Is dus niet gelukt. In plaats daarvan weer series zitten kijken.quote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef Laniboekje het volgende:
Heb mijzelf net wel voorgenomen om vanavond Rogue Galaxy eens uit de verhuisdoos te trekken (als ik hem nog kan vinden) en weer een stukje te spelen.

Oud model: HDD plaatsen mogelijk, netwerkaansluiting plaatsen mogelijk, geen infrarood, ingebouwde voeding.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:04 schreef mschol het volgende:
wat zijn de verschillen tussen de oude PS2 (de dikke) en de nieuwe PS2 (de slimline)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |