Goed punt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:46 schreef TNA het volgende:
Omdat er overal wolken hangen zie ik geen zon waardoor het niet lekker warm is. Daarom heb ik een voorstel: als die wolken zich zo graag willen vertonen doen ze dat voortaan 's nachts, zodat overdag de zon kan schijnen. Voor regen kan eventueel een andere regel worden bedacht, maar deze mag ook samen met de wolken optreden.
Klacht: verkeerde planning van de natuur!
Emo.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil naar de maan en sterren kunnen kijken ja!
I see, die moeten we ook nog even inplannen. Anders doen we die op vrijdag- en zaterdagnacht?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil naar de maan en sterren kunnen kijken ja!
Donderdag- en zaterdagnacht ook goed?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:52 schreef TNA het volgende:
[..]
I see, die moeten we ook nog even inplannen. Anders doen we die op vrijdag- en zaterdagnacht?
Goed punt! Op die manier krijgen de wolken overdag de tijd en kan -skippybal- iedere nacht genieten van zijn geliefde sterrenhemel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef Varr het volgende:
Van mij mogen er wel wolken zijn, als het plekje bij de zon echter maar de hele tijd wolkvrij is!
Ja, want die stralen gaan allemaal precies door dat gaatje heen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef Varr het volgende:
Van mij mogen er wel wolken zijn, als het plekje bij de zon echter maar de hele tijd wolkvrij is!
Piet Paulusmaquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed punt.Wie gaat daarover in Nederland?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Goed punt! Op die manier krijgen de wolken overdag de tijd en kan -skippybal- iedere nacht genieten van zijn geliefde sterrenhemel.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef Varr het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |