abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53150795
quote:
De hoorzitting in Parijs heeft als gevolg gehad dat McLaren per direct uit het wereldkampioenschap Formule 1 is gezet tot aan het einde van het seizoen van 2008. Het Britse topteam is schuldig bevonden aan spionage bij het team van Ferrari en heeft momenteel al bijna alle spullen in Spa-Francorchamps ingepakt om te vertrekken richting Engeland. McLaren zal tot aan 2009 niet deel mogen nemen aan Grands Prix.
www.f1today.nl
pi_53150800
Heftige shit dit.
Een zware, maar terechte straf voor dit soort valsspelerij.
Maar Ferrari is echter ook geen heilig boontje, maar die weten er altijd wel weer onderuit te komen (Met hulp van de maffia?)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_53150840
pi_53150865
Ik weet nu net door te komen op www.autosport.com, maar zie daar overigens niets staan over de straf.

Enkel dat opbiecht en spijtverhaal en dat de zitting is opgeschort voor een lunch?!

Bij elke site staat dat de bron autosport.com is, maar ik vind daar iig niks op
  donderdag 13 september 2007 @ 18:01:57 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_53150912
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:54 schreef NED het volgende:

Dat doen ze dan snel, dat inpakken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 13 september 2007 @ 18:02:34 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_53150925
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:59 schreef NED het volgende:
Ik weet nu net door te komen op www.autosport.com, maar zie daar overigens niets staan over de straf.

Enkel dat opbiecht en spijtverhaal en dat de zitting is opgeschort voor een lunch?!

Bij elke site staat dat de bron autosport.com is, maar ik vind daar iig niks op
Het stond rechts daarvan, in de newstracker als breaking news.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_53150929
Ehm, bron?

Het is mij ook net gelukt om op autosport te komen, maar daar zag ik ook niks.
  donderdag 13 september 2007 @ 18:03:25 #108
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_53150947
Autosport kan de hits niet echt aan op dit moment. Ik heb het echt ook nog niet zien staan. Het zou vreselijk zonde zijn voor de sport zeg. Mclaren...
Ferrari had naar het schijnt toch ook mensen in dienst die de boordradio van Mclaren afluisterden. Dat Mclaren wordt gestraft is tot daar aan toe, maar ik weiger te geloven dat Ferrari schone handen heeft.
Love will be my strongest weapon
pi_53150952
zal vast niet de eerste keer zijn dat een medium alvast de goednieuws en slechtnieuws verhaaltjes klaar heeft liggen en er één per ongeluk te snel uitgeeft. Maar autosport heeft echt een zo goed als smetteloze reputatie wat nieuwsberichten aangaat.
pi_53151005
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:03 schreef Ared het volgende:
zal vast niet de eerste keer zijn dat een medium alvast de goednieuws en slechtnieuws verhaaltjes klaar heeft liggen en er één per ongeluk te snel uitgeeft. Maar autosport heeft echt een zo goed als smetteloze reputatie wat nieuwsberichten aangaat.
Dat bedoel ik. Nog even afwachten dan.

McLaren had al gezegd een uur na de uitspraak met een pressconference te komen, dus wellicht weten we dan meer.

pi_53151008
Mocht dit waar zijn en ze worden uitgesloten dat is dat wel heel erg triest en een mega zware straf... Ik heb een zeer grote fan en mis geen wedstrijd, maar het is voor mij dan nu wel even over..! Jammer, ook hier weer politiek politiek blablabla inplaats van een normale sport.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_53151014
Clarification: WMSC yet to decide on verdictt

Is wat ik nu op autosport.com te zien krijg..
pi_53151015
Dit was de link naar het autosport.com artikel, maar ik zie daar nu (na 30x refreshen, want hij is niet zo snel ) een leeg artikel...
pi_53151077
hoppa, media centre van FIA.com ook onbereikbaar... gaat goed zo...

verbazend dat F1.com het nog doet, maar dat zal ook wel veranderen zodra ze het nieuws hebben.
pi_53151085
Op grandprix.com stond net een headline over een 'rubbish mclaren story', maar die site is ook al zo dood als een pier.
pi_53151090
Top gedaan door de (FIA) Ferrari IA

Ga ik een keer naar Spa..... gebeurd dit
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53151108
autosport heeft het bericht teruggetrokken!!!
pi_53151131

Heb ik toch echt in m'n RSS feed staan.

Lijkt erop alsof autosport foutive berichtgeving de wereld ingestuurd heeft en ze dat ingetrokken hebben.

* duimt *
pi_53151159
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]

Heb ik toch echt in m'n RSS feed staan.

Lijkt erop alsof autosport foutive berichtgeving de wereld ingestuurd heeft en ze dat ingetrokken hebben.

* duimt *
yup, dus nog ff wachten met schreeuwen mensen
pi_53151163
had Bira toch gelijk toen ze zei dat alle F1 sites ter wereld klakkeloos autosport.com overschrijven
  donderdag 13 september 2007 @ 18:16:52 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53151164
Hebben ze genoeg tijd om een nieuwe auto te ontwikkelen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53151218
Mooi hoe alles zonder na te denken door de hele wereld wordt gekopieerd. Ik wacht het persbericht van de FIA wel af..
pi_53151227
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef Ared het volgende:
had Bira toch gelijk toen ze zei dat alle F1 sites ter wereld klakkeloos autosport.com overschrijven
Zou toch wel helemaal van de zotte zijn als blijkt dat Mclaren nog gewoon op Spa is... terwijl sommige sites al schrijven dat de boel al ingepakt is.
pi_53151243
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:07 schreef roelofjan het volgende:
Clarification: WMSC yet to decide on verdictt

Is wat ik nu op autosport.com te zien krijg..
Prima! hopelijk valt het dan toch mee, maar blijf bij hetgeen wat ik heb geschreven als blijkt dat McLaren wordt gebanned.
  donderdag 13 september 2007 @ 18:21:14 #125
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_53151292
quote:
IA propose McLaren`s expulsion
Thursday 13th September 2007
Play Jenson's SEIKO Challenge

Take part and you could win a superb SEIKO watch. ENTER NOW!

According to reports on the BBC, the FIA's World Motor Sport Council has proposed that McLaren are excluded from the 2007 and 2008 World Championships.

However, the corporation claims that the exact nature of the punishment which will be meted out is still being discussed.

As such, Lewis Hamilton's World Championship bid may yet be rekindled, with McLaren expelled from the Constructors' Championship but both Alonso and Hamilton permitted to compete for the Drivers' title.

More as we get it...
Bron: Planet-F1.com
Love will be my strongest weapon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')