quote:De hoorzitting in Parijs heeft als gevolg gehad dat McLaren per direct uit het wereldkampioenschap Formule 1 is gezet tot aan het einde van het seizoen van 2008. Het Britse topteam is schuldig bevonden aan spionage bij het team van Ferrari en heeft momenteel al bijna alle spullen in Spa-Francorchamps ingepakt om te vertrekken richting Engeland. McLaren zal tot aan 2009 niet deel mogen nemen aan Grands Prix.
www.f1today.nl
Het stond rechts daarvan, in de newstracker als breaking news.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:59 schreef NED het volgende:
Ik weet nu net door te komen op www.autosport.com, maar zie daar overigens niets staan over de straf.
Enkel dat opbiecht en spijtverhaal en dat de zitting is opgeschort voor een lunch?!
Bij elke site staat dat de bron autosport.com is, maar ik vind daar iig niks op
Dat bedoel ik. Nog even afwachten dan.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:03 schreef Ared het volgende:
zal vast niet de eerste keer zijn dat een medium alvast de goednieuws en slechtnieuws verhaaltjes klaar heeft liggen en er één per ongeluk te snel uitgeeft. Maar autosport heeft echt een zo goed als smetteloze reputatie wat nieuwsberichten aangaat.
yup, dus nog ff wachten met schreeuwen mensenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef roelofjan het volgende:
[afbeelding]
Heb ik toch echt in m'n RSS feed staan.
Lijkt erop alsof autosport foutive berichtgeving de wereld ingestuurd heeft en ze dat ingetrokken hebben.
* duimt *
Zou toch wel helemaal van de zotte zijn als blijkt dat Mclaren nog gewoon op Spa is... terwijl sommige sites al schrijven dat de boel al ingepakt is.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef Ared het volgende:
had Bira toch gelijk toen ze zei dat alle F1 sites ter wereld klakkeloos autosport.com overschrijven![]()
Prima! hopelijk valt het dan toch mee, maar blijf bij hetgeen wat ik heb geschreven als blijkt dat McLaren wordt gebanned.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:07 schreef roelofjan het volgende:
Clarification: WMSC yet to decide on verdictt
Is wat ik nu op autosport.com te zien krijg..
Bron: Planet-F1.comquote:IA propose McLaren`s expulsion
Thursday 13th September 2007
Play Jenson's SEIKO Challenge
Take part and you could win a superb SEIKO watch. ENTER NOW!
According to reports on the BBC, the FIA's World Motor Sport Council has proposed that McLaren are excluded from the 2007 and 2008 World Championships.
However, the corporation claims that the exact nature of the punishment which will be meted out is still being discussed.
As such, Lewis Hamilton's World Championship bid may yet be rekindled, with McLaren expelled from the Constructors' Championship but both Alonso and Hamilton permitted to compete for the Drivers' title.
More as we get it...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |