Zou toch wel helemaal van de zotte zijn als blijkt dat Mclaren nog gewoon op Spa is... terwijl sommige sites al schrijven dat de boel al ingepakt is.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef Ared het volgende:
had Bira toch gelijk toen ze zei dat alle F1 sites ter wereld klakkeloos autosport.com overschrijven![]()
Prima! hopelijk valt het dan toch mee, maar blijf bij hetgeen wat ik heb geschreven als blijkt dat McLaren wordt gebanned.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:07 schreef roelofjan het volgende:
Clarification: WMSC yet to decide on verdictt
Is wat ik nu op autosport.com te zien krijg..
Bron: Planet-F1.comquote:IA propose McLaren`s expulsion
Thursday 13th September 2007
Play Jenson's SEIKO Challenge
Take part and you could win a superb SEIKO watch. ENTER NOW!
According to reports on the BBC, the FIA's World Motor Sport Council has proposed that McLaren are excluded from the 2007 and 2008 World Championships.
However, the corporation claims that the exact nature of the punishment which will be meted out is still being discussed.
As such, Lewis Hamilton's World Championship bid may yet be rekindled, with McLaren expelled from the Constructors' Championship but both Alonso and Hamilton permitted to compete for the Drivers' title.
More as we get it...
Als ze aan het inpakken zijn valt het toch erg op?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:18 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Zou toch wel helemaal van de zotte zijn als blijkt dat Mclaren nog gewoon op Spa is... terwijl sommige sites al schrijven dat de boel al ingepakt is.
quote:Clarification: WMSC yet to decide on verdict
By Steve Cooper Thursday, September 13th 2007, 15:09 GMT
The World Motor Sport Council has yet to agree on a final verdict, despite our earlier newsflash suggesting otherwise.
Sources have told autosport.com one of the options currently reviewed is to exclude McLaren from both the 2007 and 2008 championship - in line with the World Motor Sport Council's decision in July.
However the FIA said no decision has yet been made, although a verdict is expected imminently.
http://www.f1-live.com/f1/en/index.shtmlquote:Breaking news - McLaren disqualified
Team excluded from F1 seasons 2007, 2008
[13/09/2007 - 18:23]
McLaren Mercedes has been disqualified from the 2007 and 2008 world championships, according to the first reports from the now concluded World Motor Sport Council hearing in Paris.
Few details are currently available.
More details to follow...
http://grandprix.com/quote:Not just yet
Stories that McLaren has been banned for 2007 and 2008 are not confirmed, according to our sources in Paris. The World Council is debating the matter but no decision is yet official.
Niets bekend dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
http://grandprix.com/
Ja, wat is het nou.![]()
'99?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Acathla het volgende:
Vre-se-lijk als dit waar is. Het gaat nu spontaan jeuken als ik terugdenk aan die voorvleugel van Ferrari in '99.![]()
Is nog niet zeker, héquote:Op donderdag 13 september 2007 18:30 schreef roelofjan het volgende:
En waarom Mclaren zo zwaar gestraft zou moeten worden...
barge-boards toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Acathla het volgende:
Vre-se-lijk als dit waar is. Het gaat nu spontaan jeuken als ik terugdenk aan die voorvleugel van Ferrari in '99.![]()
Ik vond het al vreemd dat ik niks meer kon vinden op autosport.comquote:Op donderdag 13 september 2007 18:13 schreef Ared het volgende:
autosport heeft het bericht teruggetrokken!!!
Kan ook wel. Weet de details niet 100% meer uit m'n hoofd. Was wel een hele treffende cartoon over gemaakt. Twee verschillende meetlatten. Een van de FIA en een v/d stewards oid. Briljant.quote:
De coureurs hebben dan rondgereden in een illegale auto. Dat is ook niet echt fair, hé?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef kepler het volgende:
waarom pakken ze niet alleen de constructeurs-punten af van dit jaar? Dat lijkt me voor het team een aardig zware straf en de coureurs kunnen dan gewoon doorgaan? (tenzij de coureurs ook schuldig zijn natuurlijk)
Een mannetje sturen om op vrijdag even te kijken waar Ferrari een nieuw vleugeltje heeft geplaatst is wel iets anders dan spionagequote:Op donderdag 13 september 2007 18:35 schreef Hari-Bo het volgende:
Als dit besluit gaat doorzetten hoop ik echt dat het 5 voor 12 is met F1, de laatste jaren is het erger en erger geworden. Spionage is natuurlijk niet goed te keuren, maar denk je nou echt dat andere teams braaf zijn en op eigen voet dingen ontwikkelen? Natuurlijk niet net zoals Microsoft beter goed gejat dan slecht bedacht.
Ja, wat zijn ze zwaar gestraft voor die illegale wagen begin dit jaar. Oh, wacht, nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:37 schreef Slomy het volgende:
Ik snap niet waarom sommige mensen op Ferrari aan het afgeven zijn en het gebeuren van Mclaren goed willen praten.
Natuurlijk, Ferrari zoekt altijd het randje op en ze worden daar ook voor gestraf en aangepakt.
Ja, Ron Dennis heeft persoonlijk de kluis van Todt opgebroken!quote:Maar elk team zoekt het randje op, iedereen probeert iets te vinden waarmee je door de mazen van het net glipt zelfs Mclaren. Maar wat ze dit maal hebben gedaan is gewoon spionage! Ik zeg het nog een keer: spionage! Ze hebben gewoon documenten gejat en dat kunnen toepassen op hun eigen auto.
ze hebben de documenten NIET gejat. Een werknemer van McLaren heeft ze GEHAD. Daarmee praat ik niet goed dat ze Ferrari of de FIA niet geïnformeerd hebben, maar het is toch wat anders dan actief iemand op pad sturen om informatie te bemachtigen.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:37 schreef Slomy het volgende:
Ik snap niet waarom sommige mensen op Ferrari aan het afgeven zijn en het gebeuren van Mclaren goed willen praten.
Natuurlijk, Ferrari zoekt altijd het randje op en ze worden daar ook voor gestraf en aangepakt. Maar elk team zoekt het randje op, iedereen probeert iets te vinden waarmee je door de mazen van het net glipt zelfs Mclaren. Maar wat ze dit maal hebben gedaan is gewoon spionage! Ik zeg het nog een keer: spionage! Ze hebben gewoon documenten gejat en dat kunnen toepassen op hun eigen auto. Spionage is wel even iets anders als het randje van het toelaatbare opzoeken. Uitsluiting voor 2008 vind ik overigens iets teveel van het goede, dat zou de sport kapot maken. Uitsluiting van dit seizoen zou echter niet meer dan terecht zijn.
Welke illegale wagen? Bedoel je die bodemplaat? Zo ja, die is gewoon verboden. Nogmaals, dit is spionage, dat is toch echt wat anders.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:41 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, wat zijn ze zwaar gestraft voor die illegale wagen begin dit jaar. Oh, wacht, nee.
En die bodemplaat doorstond de tests eerst ook gewoon...quote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welke illegale wagen? Bedoel je die bodemplaat? Zo ja, die is gewoon verboden. Nogmaals, dit is spionage, dat is toch echt wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |