Ik was zowel op Fok! als MF ineens uitgelogd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:14 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/180538
WB heeft zich gemeld, nog iemand een kutopmerking plaatsen??![]()
![]()
Vlak voor de kartmeet was meneer even 15(?) kilo kwijt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:18 schreef hicham het volgende:
Ligt 't aan mij of ziet OPM er daar ook wat 'steviger' uit??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
De harde kern vult een topic@11.24 alsof het -XX- is op haar rug.quote:
Het is voor iedereen verboden vandaag te rijden.quote:Is iemand nog in voor een ritje vandaag, na 14:00?
Ok, dan vat ik hetquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De harde kern vult een topic@11.24 alsof het -XX- is op haar rug.
Gulzig en snel.![]()
[..]
Ja, OFNIETquote:Het is voor iedereen verboden vandaag te rijden.
Volgende week woensdag en zaterdag is toegestaan.![]()
Ik spreek iedereens taal.quote:
GA MAAR LEKKER ALLEEN RIJDEN DAN!!!quote:Ja, OFNIET![]()
Ik ga hoe dan ook rijden, misschien ook maar kijken voor een leren pak al dan niet meteen ophalen/mee nemen![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik spreek iedereens taal.![]()
![]()
[..]
GA MAAR LEKKER ALLEEN RIJDEN DAN!!!![]()
En niet stoppen onderweg.![]()
![]()
Hej ur UG that isquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:25 schreef hicham het volgende:
waarom zijn wij niet uitgenogdigd?
quote:De harde kern vult een topic@11.24 alsof het -XX- is op haar rug.
Gulzig en snel.
taartje staat klaarquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej ur UG that iswelcome
![]()
adres ken je
![]()
ja bijna 20 (19 om precies te zijn)quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Vlak voor de kartmeet was meneer even 15(?) kilo kwijt.
EN een vriendin. [afbeelding] Dat hielp wel. Elk nadeel hebt zijn voordeel.
ochquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:15 schreef Cageon het volgende:
Hoe valt dat nou, om weer 3 te worden?
Egostrelend, niet?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja bijna 20 (19 om precies te zijn)jij liep me zo voorbij
![]()
![]()
![]()
[..]
ochals ik zo es rondkijk in mijn college zie ik mensen die er uit zien als 50 [afbeelding]
Feliquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
parti @ Haarlem vandaag [afbeelding][afbeelding]
College![]()
Oh, dus nog echt ook. Vanwaar dat je dan van prob naar minderprob ging?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja bijna 20 (19 om precies te zijn)jij liep me zo voorbij
![]()
![]()
![]()
iets zat ergens in, ze zaten in de buurt!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Die foto van het vorige topic is een krop andijvie in een regenpijp
En die cavia's dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Die foto van het vorige topic is een krop andijvie in een regenpijp
zeker nog echtquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:58 schreef worldpimber het volgende:
Oh, dus nog echt ook. Vanwaar dat je dan van prob naar minderprob ging?
Of had ie de argumenten ook goed?![]()
Die zijn van mij, de kleintjes zijn nog te koopquote:
Gaat niet meer lukkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej ur UG that iswelcome
![]()
adres ken je
![]()
Nope, en iedereen die hem al eerder heeft gemeet weet ook nog niet hoe die klinktquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:38 schreef Cageon het volgende:
Yo iemand het nummer geerd toevallig?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
De Trident is verkocht!! [afbeelding]
![]()
Op dit moment zijn ze onderweg naar Noord Holland.![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
De Trident is verkocht!! [afbeelding]
![]()
Op dit moment zijn ze onderweg naar Noord Holland.![]()
quote:
Fijn een gigantische lange wandelende tackeloefening voor hunquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Feli
![]()
[..]Echt vet
komende week ff kijken bij een club in Amsterdam
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:18 schreef JamesBrownie het volgende:
(Ik ben wel zo snugger geweest om de enige foto van mij die er verder nog in stond weg te doen)
Pimber.. Hicham .. OPM's vriendin .. nee verder zie ik geen nummers.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:38 schreef Cageon het volgende:
Yo iemand het nummer geerd toevallig?
Ik ben niet bang voor wat fysiek contact hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fijn een gigantische lange wandelende tackeloefening voor hun
Lang en dun, dan breek je.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik ben niet bang voor wat fysiek contact hoor
Knuffelen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat een lief opaatje!
Laatst bij Klokhuis gezien hoe het werkt, toch wel geinigquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:39 schreef Roderick2085 het volgende:Echt vet
komende week ff kijken bij een club in Amsterdam
Oh, ging het over de motor?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:58 schreef worldpimber het volgende:
Welke is de Trident trouwens, de kleine of de grote.?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:58 schreef worldpimber het volgende:
Welke is de Trident trouwens, de kleine of de grote.?
quote:Mmmm to the left, to the left
Everything I own in the box to the left
Wanneer?quote:
Wat een boel fotoows.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]
Mine!!!
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Lekker geluidje
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
en?
[afbeelding]
en?
[afbeelding]
is 't wat?
[afbeelding]
het uitzicht (nu mét brandstofmeter)
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
De finishing touch(Wolve had er nog een liggen
)
quote:
Moet dat kuipruitje niet zwart trouwens?quote:
Wat ben jij lief.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:25 schreef worldpimber het volgende:
Leuk, nog steeds even oudMaar wel beter dan die div
![]()
Rijdt dat nou een beetje fatsoenlijk?
[afbeelding]
![]()
Kom d'r maar in Pepijn.
![]()
Dat wordt een NOG lekkerdere goedmaakknuffel!!quote:
Pepijn komt helemaal nergens inquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:25 schreef worldpimber het volgende:
Leuk, nog steeds even oudMaar wel beter dan die div
![]()
Rijdt dat nou een beetje fatsoenlijk?
[afbeelding]
![]()
Kom d'r maar in Pepijn.
![]()
Inclusief last van mijn dikke vinger.quote:Hoi Rinus,
Helemaal top.
Doe maar beginners, tenzij we de hele dag achter de marshal moeten. :-)
Heb nl wel al drie circuitdagen achter de rug op Zandvoortm, en kan de baan bijna dromen.
Groeten,
Pepijn.
----- Original Message -----
From: Rinus van den Bergh
To: P.Bart
Sent: Tuesday, August 14, 2007 5:25 PM
Subject: RE: Circuitdag Zandvoort via MotorXtra 15 September
Hallo Pepijn,
Je staat in de lijst. Fijn dat erbij bent. Wil je bj de beginners of de ervaren rijders mee rijden?
Niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Pepijn komt helemaal nergens in![]()
quote:maar het rijdt echt prima![]()
maar nog even wennen natuurlijk, is heel wat anders dan die Div
![]()
maar ;9 morgen leuk ritje voor de boeg, wie weet straks nog even een rondje
![]()
Goedmaakknuffel heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Dat wordt een NOG lekkerdere goedmaakknuffel!!![]()
Nice Photosjop.quote:
Ook ene prima start.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Goedmaaksex wel, maar dat gaat misschien wat ver.
Ik ben wel redelijk bekeerd in mijn dodelijke beoordelingen. Ik besef dat ik mensen moet beoordelen op wat ze te besteden hebben, dus gezien Faithy's financieën is het een vette bike.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wat ben jij lief.![]()
![]()
Ik wilde zeggen lekker vet!!![]()
En zit er nou een off road achterbandje op qua profiel?![]()
Maar de algehele indruk is vet!!![]()
![]()
Laseruitlaatje zal wel lekker bleren.![]()
En de kleur/staat is ook netjes.![]()
Van bijna alles.![]()
quote:
Mijn mails ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
@Pimber .. ben net de mail aan het schonen, en zie nog mijn ori opgave.![]()
![]()
Ging het over de motor dan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:39 schreef worldpimber het volgende:
Maar jij bent ook aardig netjes gebleven, door de staat van de motor te beoordelen in plaats van de motor zelf lul je jezelf er netjes onderuit![]()
quote:
Van de verkeerde helft van de jaren negentig. Of zelfs tachtig. ('89?)quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Er is toch niets mis met die motor?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ging het over de motor dan.[/Bazziek]
Maar even serieus, het gaat om het enthousiasme.![]()
De passie voor dingen, of je nu op een aftandse Triumph rijdt of een schade ZX-12R.![]()
Dat maakt geen donder uit.![]()
'92quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
Van de verkeerde helft van de jaren negentig. Of zelfs tachtig. ('89?)
Maar ziet er niet verkeerd uit. Al zal de tijd dat leren. Altijd afwachten.![]()
Geeft niet, heb OPM net gebeld dat we van plan waren te komen maar dat de opkomst niet groot genoeg wasquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je de laatste mail nou nog eens goed doorleest
quote:
Had ik ook op mijn GSX600F uit 1991, in 1994.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Maar die LASER uitlaten zijn wel zo fout, veel te subtiel geschreven.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:51 schreef hicham het volgende:
Dus OPM gaat nu tegen z'n broer vertellen dat de verrassingsmeet voor zichzelf niet doorgaat, is dat ff een verrassing voor z'n broer!![]()
[..]
Geeft niet, heb OPM net gebeld dat we van plan waren te komen maar dat de opkomst niet groot genoeg was [afbeelding] Moest wel, want de broer van OPM leest zijn mail volgens mij zelden en z'n nummer heb ik ook niet
Dus OPM gaat nu tegen z'n broer vertellen dat de verrassingsmeet voor zichzelf niet doorgaat, is dat ff een verrassing voor z'n broer! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:47 schreef worldpimber het volgende:
WB - Toch zijn er vele gaven die de 45 kilo rijk zijn.
[..]
Geeft niet, heb OPM net gebeld dat we van plan waren te komen maar dat de opkomst niet groot genoeg wasMoest wel, want de broer van OPM leest zijn mail volgens mij zelden en z'n nummer heb ik ook niet
Dus OPM gaat nu tegen z'n broer vertellen dat de verrassingsmeet voor zichzelf niet doorgaat, is dat ff een verrassing voor z'n broer!![]()
![]()
paubersquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, heb OPM net gebeld dat we van plan waren te komen maar dat de opkomst niet groot genoeg was [afbeelding] Moest wel, want de broer van OPM leest zijn mail volgens mij zelden en z'n nummer heb ik ook niet
Dus OPM gaat nu tegen z'n broer vertellen dat de verrassingsmeet voor zichzelf niet doorgaat, is dat ff een verrassing voor z'n broer! [afbeelding] [afbeelding]
Gebruik dan ook GMail, die maakt er conversaties vanquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alles weg.
Al was het meeste van Hicham .. over de meet van vandaag.
Die niet kwam.![]()
![]()
Het hele jaar door, want ik ben de Lidl olie fabrieksrijder van beroep.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:19 schreef worldpimber het volgende:
Op welke data ga je ook alweer rijden WB? 15 september sowieso toch?![]()
Wat een geheel onverwachte smiliequote:Op zaterdag 8 september 2007 16:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Gebruik dan ook GMail, die maakt er conversaties vanAlle namen zijn uit te klappen om het complete mailtje te kunnen lezen, nieuwe mailtjes of meest recente staan altijd uitgeklapt
[afbeelding]
[afbeelding]
[/paranoiablur]
OPM na bijlezen: wtf?
Ik bewaar liever niets. Al kunnen sommige dingen ooit geld opbrengen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Gebruik dan ook GMail, die maakt er conversaties vanAlle namen zijn uit te klappen om het complete mailtje te kunnen lezen, nieuwe mailtjes of meest recente staan altijd uitgeklapt
[afbeelding]
[afbeelding]
[/paranoiablur]
OPM na bijlezen: wtf?
Ja, toen mochten we van z'n broer vast een aantekening in onze agenda maken. Maar het daadwerkelijke plannen is pas sinds woensdagquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En we zijn al maanden aan het plannen.![]()
Groeten aan je broer. Sorry![]()
Maar jij ging op 2 datums rijden, ik weet alleen 15 septemberquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
Het hele jaar door, want ik ben de Lidl olie fabrieksrijder van beroep.![]()
Alleen hebben ze nog steeds niet gereageerd op mijn Email, dus ze weten het zelf nog niet.![]()
Maar tjek Motorxtra voor de data. Je had jezelf ook opgegeven.![]()
Sorry, zo ver zijn we nog nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:13 schreef E.G.J. het volgende:
Ik heb net nmet het lassen een bandenwarmer in de brand gezet. En is niet meer te repareren![]()
![]()
Heeft er nog iemand eentje die hij/zij kwijt wil?
Netjesquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
-knip
)
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk bekeerd in mijn dodelijke beoordelingen. Ik besef dat ik mensen moet beoordelen op wat ze te besteden hebben, dus gezien Faithy's financieën is het een vette bike.![]()
thxquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:34 schreef motorbloempje het volgende:lief
![]()
en ja, voor het geld dat ik te besteden had is 't een prima fiets![]()
![]()
happy![]()
Dat doe je natuurlijk ook alleen maar vanwege bepaalde ervaringen met niet nader te noemen exenquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik bewaar liever niets. Al kunnen sommige dingen ooit geld opbrengen.
Je weet nooit wie er ineens beroemd worden. Pimber in de top40.
Die andere is via de Mac Zandvoort.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:30 schreef worldpimber het volgende:
Maar jij ging op 2 datums rijden, ik weet alleen 15 september
Ah, eindelijk meer informatie over onze Mac vriendjesquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die andere is via de Mac Zandvoort.![]()
Hou voortaan deze websites in de gaten:
http://www.motorxtra.nl/
http://www.maczandvoort.nl/index.php?mainmenu=8&pagid=34
![]()
Wie weet wordt het nog wat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:45 schreef worldpimber het volgende:
Ah, eindelijk meer informatie over onze Mac vriendjes
Je bent wel echt een circuittijger jij men, thugzz jewetz, vet leip. [afbeelding]
Ik neem gewoon afscheid van lopende zaken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef hicham het volgende:
Dat doe je natuurlijk ook alleen maar vanwege bepaalde ervaringen met niet nader te noemen exen
Everything you say can and will be held against you
Ik verwijder het niet omdat ik weet dat je altijd exact 1 dag na het klikken op de delete knop, uitgerekend dat ene mailtje dat mee de prullenbak is gegaan nodig hebt
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nick alsnog grapjes makende in het ziekenhuis.![]()
Uit een hele serie wel te verstaan.quote:
Heeft ie ook kleren die geen voetbalshirts zijn?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
Nick drie weken geleden.![]()
[afbeelding]
Nick nu.![]()
[afbeelding]
Nick alsnog grapjes makende in het ziekenhuis.![]()
Naar opa&oma.
![]()
Netjesquote:
[..]
Er is iets mis met je witbalansquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding]
Mine!!!
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Lekker geluidje
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
en?
[afbeelding]
en?
[afbeelding]
is 't wat?
[afbeelding]
het uitzicht (nu mét brandstofmeter)
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
Foto
[afbeelding]
)
Das allemaal psychisch.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:21 schreef Geerd het volgende:
Zo ff stukkie gestuurd met Cageon, liet nog bijna zijn motor omflikkeren toen ik hem trachte te helpen met zijn achterasmoer.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Feli OPM
![]()
![]()
Het leven begint pas bij 240jammer hè
Men, korte tenenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:36 schreef Geerd het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yrdBC-DAn_c
Bazzie??
![]()
Simpel, gezond en TOCH lekker.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. wil rijden
jeweetsch
maar ben moe...dus zo maar 's avondeten maken..
we worden hier steeds burgerlijkerhebben nu zelfs van de AH al dat keuzemenu gekocht...
'simpel' en toch 'gezond' en 'lekker' , we zijn benieuwd![]()
Yea, rightquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
gezond = lekker
Ik vind altijd wel goeie shit die magnetron maaltijden alleen heb je der wel stuk of 3 nodig vult niet echtquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. wil rijden
jeweetsch
maar ben moe...dus zo maar 's avondeten maken..
we worden hier steeds burgerlijkerhebben nu zelfs van de AH al dat keuzemenu gekocht...
'simpel' en toch 'gezond' en 'lekker' , we zijn benieuwd![]()
hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:
Mwah, gezond kan lekker zijn maar ongezond is nog lekkerderquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe oud ben je als ik vragen mag?
eet ELKE dag groente, zoveel mogelijkheerlijk!
![]()
straks lekker met veel broccoli en champignons en prei zag ik
gezond is lekker, altijd, als je kunt koken![]()
Check mijn profiel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
Ziet er leuk uit !quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
veul plaaikes
)
En schnelquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
Zwart is goeeeeeeeed!
Dat jij daar nou direct weer aan denktquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
Zwart is goeeeeeeeed!
Zolang ze nog niets donkerders hebben uitgevonden vind ik zwart ook wel okeequote:
Groentequote:Op zaterdag 8 september 2007 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
Andere verjaardag gehad, saaie bende, veel vrouwen dus gekibbel, maar niet interessante vrouwenquote:Op zondag 9 september 2007 01:51 schreef ikookhier het volgende:
Rustig verloop van de avondiedereen zit nog bij OPM
of is zijn/haar lichaam aan het verkopen
![]()
Ik was gamen dus heb een alibi![]()
![]()
![]()
Hoe was de verjaardag?quote:
was OKquote:
Tsjah naar 29 verjaardagen heb je het ook wel een beetje gezien natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2007 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was OKvroeg aan me broer: hoe ging het met hicham?
vond het wel jammer dat het niet lukte, was het ook
maar ik zei; volgend jaar doen we gewoon een BBQ in zijn achtertuin
Deze foto vertekend natuurlijk nogal sterk.quote:Op zondag 9 september 2007 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghede rum smaakte best goed
men vond dat ik wel een plantje kon gebruiken in huis
[afbeelding]
vertekenen valt mee hoor..hij is ruim 1m. hoogquote:Op zondag 9 september 2007 10:29 schreef bvvt het volgende:
Deze foto vertekend natuurlijk nogal sterk.
Hoe groot is dat plantje in he techt?
Voor of na de kamelenrit?quote:Op zondag 9 september 2007 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar ik zei; volgend jaar doen we gewoon een BBQ in zijn achtertuin
schijnt nogal een eetlust op te wekken dus beterz naquote:
is nooit weg voor als er een evt onverwachte verrassingscommittee op de stoep staatquote:Handig zo'n multifunctioneel plantje, is meteen een zitstoel zie ik
ehhzquote:
Ohne die schöne Blumenquote:Op zondag 9 september 2007 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Prachtig.quote:Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef hicham het volgende:
OPM derde foto zie ik nu pasBeetje trademark® geworden van je heH?
Mooi man, is het een nepplantquote:Op zondag 9 september 2007 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hiero![]()
Gaat niet lukken vandaag naar NH, ik ben net wakker
Volgende week
Gaan jullie een combodate doen ofzoquote:Op zondag 9 september 2007 14:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hiero![]()
Gaat niet lukken vandaag naar NH, ik ben net wakker
Volgende week
Ik ging ook mee, zal wel weer een hond of schaap voor mij worden danquote:Op zondag 9 september 2007 14:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaan jullie een combodate doen ofzoikhookhier -XX- en jij de madre van -XX- ??
Want volgens mij heb ik iets gemist
Ging jij meequote:Op zondag 9 september 2007 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ging ook mee, zal wel weer een hond of schaap voor mij worden dan
Je hebt niet gemist, ik ga met IOH dijkjes pakken in NH en daarna wat jij zegtquote:Op zondag 9 september 2007 14:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaan jullie een combodate doen ofzoikhookhier -XX- en jij de madre van -XX- ??
Want volgens mij heb ik iets gemist
Neeman, eerst ga ik met IOH dijkjes pakken in NH en daarna wat jij zegtquote:Op zondag 9 september 2007 14:30 schreef worldpimber het volgende:
Hè, gaan Rib-i en ikookhier respectievelijk -XX- d'r ma en -XX- synchroom batsen?![]()
Wat jij zegtquote:Op zondag 9 september 2007 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ging ook mee, zal wel weer een hond of schaap voor mij worden dan
Neehoor, eerst gaat BazzieK een schaap pakken en dan gaan IOH en ik dijkjes pakken in NHquote:Op zondag 9 september 2007 14:54 schreef worldpimber het volgende:
WTF, is er een soort van UG² ontstaan? Voor de recalcitrante AG'ers? ()
Tuuuuuurlijkquote:Op zondag 9 september 2007 15:00 schreef -XX- het volgende:
Als het zondag is kan ik niet komen.dan moet ik werken.
![]()
Jij werkt toch alleen vrijdag en zaterdag avond als je op palen gaat dansenquote:Op zondag 9 september 2007 15:00 schreef -XX- het volgende:
Als het zondag is kan ik niet komen.dan moet ik werken.
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij werkt toch alleen vrijdag en zaterdag avond als je op palen gaat dansen
is se moment heequote:Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef hicham het volgende:
OPM derde foto zie ik nu pasBeetje trademark® geworden van je heH?
geen nep, moet er snel ff een reservaatje bij kopenquote:
Dus hij is goed bevonden neem ik aanquote:Op zondag 9 september 2007 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
lekker gereden![]()
![]()
wennen, maar het gaat helemaal goedkomen![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 20:09 schreef ikookhier het volgende:
Net lekker gereden 185km en een nieuwe top snelheid van 215Heb alleen mn Z750 even op zn kant gelegt bij het parkeren
een paar kleine krasjes tot gevolg
![]()
heb jij dan niet watquote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef Rib-i het volgende:
Zondag streetfighterday in Utrecht, animo
quote:Op zondag 9 september 2007 20:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De vloek van FOK is over je heengekomen
quote:Op zondag 9 september 2007 16:16 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Dus hij is goed bevonden neem ik aan![]()
planquote:Op zondag 9 september 2007 20:29 schreef Rib-i het volgende:
Zullen we afspreken @ streetfighterday
http://www.streetfighterday.nl/
Lijkt me oke!quote:Op zondag 9 september 2007 20:29 schreef Rib-i het volgende:
Zullen we afspreken @ streetfighterday
http://www.streetfighterday.nl/
Nee, streetfighterbeurs is echt heeeeeel speciaalquote:Op zondag 9 september 2007 21:28 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Streetfighterday is netzoals iedere beurs, mij niet gezien dus![]()
Bovendien ben ik daar al een keer met Martie heen geweest [afbeelding]
Nee, streetfighterbeurs is echt heeeeeel speciaalquote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Streetfighterday is netzoals iedere beurs, mij niet gezien dus
Bovendien ben ik daar al een keer met Raus heen geweest [afbeelding]
Opstijgen voor mij als Zuiderlingquote:Op zondag 9 september 2007 22:10 schreef ikookhier het volgende:
We kunnen altijd nog naar NH afdalen![]()
![]()
Mag ookquote:
Doetie netjes (Haywire, neem ik aan?)quote:Op zondag 9 september 2007 23:17 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Supermotard races in lelystad waren weer chill, vanochtend om 6 uur alweer op. Douche en die kant op...
Kheb de hele fokking week al niet uit kunnen slapen, gelukkig kan ik nu eindelijk in mn 3 delige brakpak rondlopen. En morgen uitslapen
![]()
Maar in ieder geval, maat van me reed daar dus een wedstrijd. Kwalificatie ging beroerd, kwam in de B-groep van de nationalen waar hij bij reed. Das dus het laagste, maar de eerste race wel gewonnen. Al ben je dan eigen 27ste geworden maar toch, hij reed wel als eerste over de finish....
Mooie plant OPM![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Streetfighterday is netzoals iedere beurs, mij niet gezien dus
Bovendien ben ik daar al een keer met Raus heen geweest [afbeelding]
Jupsquote:Op zondag 9 september 2007 23:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
Doetie netjes (Haywire, neem ik aan?)![]()
Sjah je moet het maximale uit je spullen halen, dat je zelf meer wilquote:Op zondag 9 september 2007 23:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jups. Vorige keer had ie gekwalificeerd in de A-klasse van de nationalen. Yasumo (zn MF naam) reed ook weer mee, gekwalificeerd in de A-klasse, best goed ook.... 1&2 mache gevallen... En maar schelden op die banden
![]()
Hij heeft direct een andere band gehaald wat ik van Haywire begrepen had, hij had een maxxis achter liggen. Heeft nu een michelin gekochtquote:Op zondag 9 september 2007 23:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Sjah je moet het maximale uit je spullen halen, dat je zelf meer wil![]()
![]()
Meeten is niet meer van deze tijd, sinds de frankrijkvakantie trekt motorrijden me totaal niet meerquote:Op zondag 9 september 2007 22:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, streetfighterbeurs is echt heeeeeel speciaal
Ik ga er wat ophalen, beetje kijken hoe het niet moet en dan rijden. We kunnen 2 tijden afspreken, bezoekers en meeters
quote:Op zondag 9 september 2007 23:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Streetfighter weekend in Finland, bomberweekendWeer eens iets anders
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Meeten is niet meer van deze tijd, sinds de frankrijkvakantie trekt motorrijden me totaal niet meer
Inderdaad..... Biertjequote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Geerd het volgende:
Wat een zeik weer.
ben je nou geslaagd of niet?quote:Op zondag 9 september 2007 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Fijn gereden dit weekend? Nog wat speciaals gebeurd?
Daar trap je hem even in zijn kruis.quote:Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben je nou geslaagd of niet?
quote:Op maandag 10 september 2007 12:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar trap je hem even in zijn kruis.![]()
Pauze.![]()
![]()
Ga ook ff met XX meedoenquote:Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben je nou geslaagd of niet?
Welke Chick?quote:
quote:Geerd schreef op 10 september 2007 @ 10:43:
Ben der wel aan gewend geraakt.
Willem1940 pwned Geerd.quote:willem1940 schreef op 10 september 2007 @ 11:31:
Hoe lang ben jij al dood, dan?
Die dus.quote:Op maandag 10 september 2007 12:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
Welke Chick?
Ow en Snelwagen, de TLR rijd lekker, was (of eigenlijk is) nog erg wennen.
Maar het gaat al stukken beter, niet meer alsof ik op ijs aan het rijden ben :![]()
Onderwerp?quote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Willem1940 pwned Geerd.![]()
How low can you go![]()
![]()
quote:Op Geplaatst op woensdag 28 februari 2007 19:19 schreef Phatzak het volgende:
Mensen die 3.000 km doen met banden moeten tijdens het sjorren hun gashendel loslaten.![]()
quote:
Je gaat toch niet, niet rijden omdat het regend?quote:Op maandag 10 september 2007 13:59 schreef worldpimber het volgende:
Zat ff de Zandvoort cam te checken, is inene het hele scherm volgeregend.![]()
Rietvaerder zou vandaag rijden ...![]()
En die paupers dan die blijven doorrijden "want ik heb er toch voor betaald"
[..]Oud leed ...
Regendquote:Op maandag 10 september 2007 14:01 schreef Cageon het volgende:
Je gaat toch niet, niet rijden omdat het regend?
Je hebt wel een punt.quote:Op maandag 10 september 2007 14:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Regend![]()
![]()
Circuitrijden als het regent? Waarom, je rijdt toch op het circuit om hard te gaan en knallen? Niet om over de rubbersporen van je voorgangers op je bek te gaan.![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Willem1940 pwned Geerd.![]()
How low can you go![]()
![]()
Als je chille regenbanden heb, en zelfs dan is het klote volgens mijquote:Op maandag 10 september 2007 14:11 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt.
Maar ook in de regen kun je "hard knallen". (Toegegeven, mij is het nog niet gelukt)
Heh idd, maar het is alweer droog daar.quote:Op maandag 10 september 2007 14:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als je chille regenbanden heb, en zelfs dan is het klote volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Op Zandvoort kon ik destijds alles behalve hard knallen, een beetje hetzelfde gevoel als rijden over een weg waar zojuist een vrachtwagen met eieren is gekanteldquote:Op maandag 10 september 2007 14:11 schreef Cageon het volgende:
Je hebt wel een punt.
Maar ook in de regen kun je "hard knallen". (Toegegeven, mij is het nog niet gelukt)
quote:Ow en ja, mijn nederlands is niet echt best![]()
![]()
![]()
Wegglijden, maar niet echtquote:
Ik ken het van het karten, natte baan is alles behalve de normale lijnen rijden.quote:Op maandag 10 september 2007 14:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op Zandvoort kon ik destijds alles behalve hard knallen, een beetje hetzelfde gevoel als rijden over een weg waar zojuist een vrachtwagen met eieren is gekanteldDoor alle rubber en zooi dat naar boven komt, kan je slechts keihard de vangrail inknallen, en daar weet ik inmiddels alles van! [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Gewoon lekker optijdquote:Op maandag 10 september 2007 07:21 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Das vroeg IOH
Zal wel een 14-jarig jochie zijn die makkelijk geld denkt te verdienenquote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/7942460 pwned
Schaamteloos dat soort bedrijven!
quote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/7942460 pwned
Schaamteloos dat soort bedrijven!
quote:Op maandag 10 september 2007 17:19 schreef -XX- het volgende:
Jij was het hè! Biecht maar op!quote:
Nee ik had een Crosspost momentquote:
Dat heeft wel wat.quote:Op maandag 10 september 2007 17:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ik had een Crosspost moment![]()
fortunecity!!quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 17:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
fortunecity!!
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/7931386#7931386
Hij baggert echt aan een stuk door ofniet![]()
![]()
Wil je mijn motor even lenen?quote:Op maandag 10 september 2007 19:27 schreef Den_Haag het volgende:volgens mij is mijn instructeur op vakantie
ik wil weer rijden!!!!
Denk dat het weinig uit maaktquote:Op maandag 10 september 2007 19:39 schreef Den_Haag het volgende:
Eerst het rijbewijs halen, lijkt me slimmer.
De motor of het pasje?quote:Op maandag 10 september 2007 19:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Denk dat het weinig uit maakt![]()
Je bent hem dan toch zo weer kwijt![]()
Dat ziet best eng.quote:Op maandag 10 september 2007 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Pepijn en OPM allebei de paddockstand al verkocht? Met een slangenklem hoef je namelijk geen gaatjes te boren(er waren meer mensen met die kwaliteitsprobleem
)
Vet!!quote:
Slim.quote:Op maandag 10 september 2007 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Pepijn en OPM allebei de paddockstand al verkocht? Met een slangenklem hoef je namelijk geen gaatjes te boren(er waren meer mensen met die kwaliteitsprobleem
)
Ja man, gierige honden dat het zijn. Zou je jou nooit op betrappenquote:Op maandag 10 september 2007 14:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Regend![]()
![]()
Circuitrijden als het regent? Waarom, je rijdt toch op het circuit om hard te gaan en knallen? Niet om over de rubbersporen van je voorgangers op je bek te gaan.![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 23:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja man, gierige honden dat het zijn. Zou je jou nooit op betrappen![]()
NopeIsDope @ de Heineken Music Hallquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 23:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
NopeIsDope @ de Heineken Music Hall![]()
Maakt niets uit, maar nippels @ HMHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorrie Bas, ik heb zaterdag wat te doen![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 23:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maakt niets uit, maar nippels @ HMH![]()
Sorrie Bas, ik heb zaterdag wat te doen
zeik niet, ik moet van kwart over 2 tot kwart over 9, stelletje mafkezenquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:15 schreef Snelwagen het volgende:
Dude, morgen van half 9 tot half 6 skool, de rest van de week van half 9 tot half 5. Kzou bijna denken dat ik druk ben de laatste tijd
. 's Ochtends eerst die hond uitlaten
, pappie en mammie moeten weer terugkomen
.
Ach jochie tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
zeik niet, ik moet van kwart over 2 tot kwart over 9, stelletje mafkezen![]()
![]()
![]()
Echt hequote:
Lucky bastardquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
Echt he![]()
Maar woensdag "vrij", donderdag tot 11 ofzo en vrijdag tot 12 geloof ik
Woensdag wel naar Amsterdam voor het werk (op de Moto)
Dat handschetsen, volgens mij heb ik jou daarover zien posten in dat "Ontwerp je eigen moto" topic op MF.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Lucky bastard
Morgen eerst een vak waarvan ik nog niet weet wat het is, daarna 3 uur handschetsen![]()
![]()
. Maarja das wel leuk
, en dan nog 2 vakken....
Woensdag Donderdag en Vrijdag, vooral project.
Ik geloof dat dat inmiddels alwel een jaar geleden is, maar volgens mij heb ik daar nog niet echt wat in gepost. K teken eigenlijk veel meer auto's, tijd mee gestopt. Vorig jaar niet zo veel gedaan, jaar daarvoor helemaal niet. Sinds kort weer, En morgen voor het eerst weer eens goede tekenlesquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat handschetsen, volgens mij heb ik jou daarover zien posten in dat "Ontwerp je eigen moto" topic op MF.
Wat een prachtige dingen staan daar in. Toen ik nog met mijn knie thuis zat ging ik ook maar tekenen. Geinspireerd door dat topic. Het zag er alleen niet uit
Toen dacht ik, laat ik het wat makkelijker houden door een LC8 blok te tekenen
Ook dat ging niet zo eenvoudig echt respect.
Jij bent dus al op de goede weg?![]()
Zien enzo.![]()
Ik vind het juist mooi een gedetailleerde tekening te maken van een blokquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat inmiddels alwel een jaar geleden is, maar volgens mij heb ik daar nog niet echt wat in gepost. K teken eigenlijk veel meer auto's, tijd mee gestopt. Vorig jaar niet zo veel gedaan, jaar daarvoor helemaal niet. Sinds kort weer, En morgen voor het eerst weer eens goede tekenles.... Maarja nog veel oefenen
, tgaat steeds beter iig.
Een lc8 blok handschetsen heeft toch geen nut, schets dan een globale vorm van een motorfiets ofzo
, gewoon zonder de details.
Opportunity voor OPMquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
gister afscheid van onze fin.dir.;
quote:Online vrienden maken kan niet
SHEFFIELD - Vrienden maken op websites voor sociale contacten kan niet. Ondanks dat mensen op netwerksites als Hyves, Facebook en MySpace honderden of zelfs duizenden kennissen verzamelen is volgens wetenschappers een ontmoeting vrijwel altijd noodzakelijk om een eerlijke, hechte vriendschap op te bouwen, berichtte The Guardian dinsdag.
Hhahahaha, leuk geprobeerd hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef -XX- het volgende:
Is daar zaterdag een meet?
Weten, weten, anders laat ik me inplannen om te gaan stappen of werken.![]()
HahahahahHHaahaaquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef -XX- het volgende:
Hihihiquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:57 schreef E.G.J. het volgende:
Iemand mischien een linkje naar een site over de verkeers situatie in noord-holland? Zo iets als van A naar beter bedoel ik dan.
De komende 4 maand ga ik daar de wegen onveilig maken, dus ik zou graag op de hoogte zijn zeg maar![]()
Die zal zich dan wel melden als ie het leestquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hihihi
Voor meer informatie stuur ik u door naar de beruchte ikookhier![]()
Hhahahaha, leuk geprobeerd hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:09 schreef -XX- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |